۰ نفر

توسعه روزافزون رمزارزها؛

پذیرش بیت کوین توسط اولین جواهرفروشی

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۰۰
کد خبر: 635176
پذیرش بیت کوین توسط اولین جواهرفروشی

الماس فروشی کانتیننتال (Continental Diamond)، به اولین جواهرفروشی مینه سوتا تبدیل شد که بیت‌کوین را پذیرفت. Continental Diamond، یک جواهرفروشی مستقر در سنت لوئیس، با BitPay همکاری کرده است تا مشتریانش بتوانند از بیت‌کوین به عنوان پرداخت استفاده کنند.

اقتصاد آنلاین حسین قطبی؛ اوایل این هفته، خانه مد معروف گوچی (fashion-house Gucci)، پذیرش بیت‌کوین را آغاز کرد. در ادامه‌ این دسته اقدامات، طبق یک بیانیه مطبوعاتی، الماس فروشی کانتیننتال مستقر در سنت لوئیس پارک، اکنون اولین فروشگاه جواهر در مینه سوتا است که بیت‌کوین را به عنوان پرداخت در تجارت دارایی‌ها و محصولات خود می‌پذیرد .

جیمی پسیس (Jimmy Pesis)، مالک و رئیس شرکت Continental Diamond می‌گوید: ما دائما در حال نوآوری و ایجاد واحه‌ای هستیم که نمی‌توانید صبر کنید تا به آن برگردید! همچنین بیان کرد؛ "پذیرش ارزهای دیجیتال گام بعدی طبیعی برای انطباق با تغییر رفتارها و ترجیحات مشتریان به نظر می‌رسد".

پذیرش بیت کوین توسط اولین جواهرفروشی

Continental Diamond از زیرساخت ارائه شده توسط BitPay برای تسهیل استفاده از بیت‌کوین به عنوان روش پرداخت استفاده خواهد کرد. BitPay با افزودن دکمه‌های پرداخت ساده با ادغام‌های سفارشی، تجربه یکپارچه‌ای را برای مشتریانی که به دنبال استفاده از بیت‌کوین برای پرداخت هستند، ایجاد می‌کند که پذیرش بیت‌کوین را برای شرکت‌هایی مانند کانتیننتال آسان می‌کند.

یکی از امتیازات کمپانی کانتیننتال با استفاده از این سرویس این است که BitPay از کسب‌وکارها در برابر نوسانات محافظت می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که هر دلاری که برای خرید در بیت‌کوین پرداخت می‌شود با تسویه روزانه با کارمزد 1٪ پرداخت می‌شود.

سایر خرده فروشان و برندهای مد لوکس نیز پذیرش بیت‌کوین را آغاز کرده‌اند. اوایل این هفته، گوچی، خانه مد معروف، اعلام کرد که پذیرش بیت کوین به عنوان پرداخت را در پنج مکان آزمایشی انجام خواهد داد.

 

پذیرش بیت کوین توسط اولین جواهرفروشی

کانتیننتال در مورد توانایی خود در نوآوری مداوم در مورد نیازها و خواسته‌های مشتریان خود و در عین حال ایجاد محیطی دلپذیر اظهار داشت که مشتریان می‌خواهند به آن بازگردند. در این باره پسیس گفت: «سال‌ها، ما یک اتاق بازی در فروشگاه برای کودکان والدین خریدار، کوکی‌های تازه پخته شده در حین عبور از در، رویکرد آموزشی و مشتری‌محور، و اخیراً یک سرویس ارسال پیام به فروشگاه داریم". بنابراین می‌توان گفت، کانتیننتال نیز همانند دیگر شرکت‌های نهادی در پذیرش بیت‌کوین و صنعت ارزهای دیجیتال، به وضوح توانایی خود در نوآوری را با پذیرش بیت‌کوین نشان داد، زیرا جزر و مد خرده فروشی به تجربه دیجیتال تغییر می‌کند.