۰ نفر

افزایش مقررات رمزارزی در آمریکا؛

استخدام پلیس کریپتو توسط سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۳۴
کد خبر: 634943
استخدام پلیس کریپتو توسط سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا

تصمیم SEC برای گسترش بخش دارایی های دیجیتال خود با استقبال خوبی از سوی کارشناسان صنعت مواجه شد و با توجه به علاقه روزافزون به ارزهای دیجیتال، تعجب آور نبود.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به دنبال استخدام افراد بیشتری برای تمرکز بر دارایی های دیجیتال است و تعداد پرسنلی را که وظیفه حفاظت از سرمایه گذاران در بازارهای ارزهای دیجیتال را دارند، افزایش می دهد.

انتظار می رود که واحد سایبری SEC، که شامل تیم دارایی کریپتو و پلیس امنیت مجازی ​​است، ۲۰ نفر جدید را استخدام کند تا نیروی کلی را به ۵۰ نفر افزایش دهد.

تصمیم SEC برای گسترش واحد ارزهای دیجیتال توسط کارشناسان این صنعت مورد تحسین قرار گرفته و دکتر آنا بکر، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران EndoTech آن را "یک توسعه خوشایند" نامیده است. او معتقد است که امنیت، مقررات و راه حل های پیچیده سرمایه گذاری مالی باعث می شود ارزهای دیجیتال بیشتر مورد پذیرش قرار گیرند.

بکر در مورد شرکت‌های رمزنگاری که با رگولاتورها همکاری می‌کنند،گفت: «زمانی که برای تنظیم و حفظ قوانین همکاری می‌کنیم، بازاری ایجاد می‌کنیم که به مردم خدمت می‌کند و به آن‌ها فرصت می‌دهد تا با محافظت مناسب از آنها، درآمد کسب کنند.» او افزود:

"این بازار هنوز در مراحل ابتدایی خود است. هنگامی که صحبت از تجارت کریپتو به میان می آید، ما به همان حفاظتی نیاز داریم که در طول سال ها در بازارهای سهام و سایر بازارهای اصلی توسعه یافته است. اینها کریپتو را قادر می سازد تا به یک طبقه دارایی قوی تر و ابزارهای مالی پیشرفته تبدیل شود."

جی فریزر، رئیس استراتژی BSTX، معتقد است که شرکت‌های ارز دیجیتال باید با تنظیم‌کننده‌ها تعامل داشته باشند. وی خاطرنشان کرد که شدت کاهش اخیر قیمت ممکن است تا حدی به فقدان عمق و تعداد شرکت کنندگان فعال در بازارهای ارزهای دیجیتال نسبت داده شود. به گفته فریزر، یک محیط نظارتی سازگار و قابل پیش بینی به طور بالقوه باعث تشویق بیشتر معامله گران نهادی به مشارکت در کاهش نوسانات قیمت می شود.

آندریا گوردون، کارشناس بازار کریپتو، بر اهمیت همکاری مشاغل رمزنگاری با رگولاتورها تاکید کرد. او گفت که در یک دنیای ایده آل، شرکت ها می توانند گفتگوی باز با مقامات در مورد پیشنهادات خاص داشته باشند، زیرا جو نظارتی برای ارزهای دیجیتال همیشه در حال تغییر است.

به گفته گوردون، برخی از شرکت ها ممکن است نخواهند با مقامات معامله کنند زیرا ممکن است این رویه پرهزینه و زمان بر باشد (که منجر به تاخیر در عرضه محصول شود) یا ممکن است منجر به یک اقدام اجرایی شود. او تجربه کوین بیس با SEC در مورد خدمات Lend را به عنوان یک داستان هشدار دهنده ذکر کرد. او گفت:

در سپتامبر ۲۰۲۱، مدیر ارشد حقوقی کوین بیس در یک پست وبلاگی اعلام کرد که پس از اینکه کوین بیس با SEC در مورد راه اندازی Lend به مدت نزدیک به شش ماه درگیر بود، SEC تهدید کرد که در صورت راه اندازی Lend توسط کوین بیس شکایت خواهد کرد.  

او درباره نحوه همکاری دو طرف برای ایجاد یک رابطه سودمند متقابل گفت که آموزش در دنیای ارزهای دیجیتال بسیار مهم است. این بخش باید به دنبال روش هایی برای آموزش تنظیم کننده ها باشد و در عین حال رویکرد نظارتی منطقی را تشویق کند.