۰ نفر

پس از تایید خرید توییتر توسط ایلان ماسک؛

افزایش ۱۳ درصدی قیمت دوج کوین

۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۰:۰۲
کد خبر: 630953
افزایش ۱۳ درصدی قیمت دوج کوین

احتمالاً مشهورترین طرفدار دوج کوین، ایلان ماسک، به احتمال زیاد تا دوشنبه آینده مالک جدید توییتر خواهد شد، که باعث افزایش فوری قیمت دوج کوین شد.

اقتصاد آنلاین-حسین عسکری؛ پس از اعلام خرید  توییتر توسط ایلان ماسک، قیمت دوج کوین ۱۳% افزایش یافت.

چندین متخصص ارزهای دیجیتال انتظار چنین جهش شدیدی در قیمت دوج کوین را داشتند، زیرا ایلان ماسک از حامیان و علاقه مندان معروف دوج کوین است که به برتری این ارز نسبت به سایر پروژه ها معتقد است.

توییت

اخیراً، ایلان ماسک به جمع توسعه‌دهنده های دوج کوین که به پذیرش آن در بازار ارزهای دیجیتال کمک می‌کند، پیوست. بیلی مارکوس خالق دوج کوین و ایلان ماسک در مورد رشد بیشتر و پذیرش دوج توافق کردند.

اخیرا بیلی مارکوس به کسب‌وکارهای بیشتری پیشنهاد داد که دوج کوین را به عنوان یک ابزار پرداخت بپذیرند،چون کارمزدهای نسبتاً پایین و پردازش سریع تراکنش‌ها را ارائه می‌دهد.

پیشنهاد دوم استفاده از دوج کوین به عنوان ارز انعام در پلتفرم های مختلف بود. در حالی که مارکوس توییتر را به عنوان مکانی برای انعام  دادن دوج کوین پیشنهاد نداد، ایلان ماسک ممکن است پس از کنترل یکی از بزرگترین پلتفرم‌های رسانه اجتماعی در جهان، سیستم انعام دهی با دوج کوین را در آن اجرایی کند.

پیش از این، ایلان ماسک برنامه‌های خود را برای توییتر اعلام کرده بود، که این شرکت را خصوصی می‌کند و یک سیستم تأیید کاملاً جدید برای خلاص شدن از شر ربات‌های کلاهبرداری اضافه می‌کند و پلتفرم را کاربرپسندتر می‌کند.