۰ نفر

بررسی چند بازی NFT:

برترین بازی ها برای کسب درآمد در سال ۲۰۲۲

۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۳۰
کد خبر: 630939
برترین بازی ها برای کسب درآمد در سال ۲۰۲۲

به لطف بلاک چین، بازی‌ها نیز می‌توانند منبع درآمد باشند، بهترین بازی‌های NFT برای بازی در سال جاری بر اساس پتانسیل درآمدشان کدامند؟

اقتصاد آنلاین-حسین عسکری؛ اگر بازی‌های ویدیویی در گذشته یک فعالیت راکد و بی حاصل بود، فناوری بلاک چین ثابت کرده است که بازی کردن می‌تواند منبع درآمد قابل قبولی نیز باشد. به لطف رشد سریع پلتفرم‌های بازی برای کسب درآمد، افراد میتوانند به آزادی مالی دست یابند.

در حالی که بازی‌های ویدیویی برای مدت طولانی وجود داشته اند، فناوری بلاک چین یک تغییر اساسی برای این صنعت ایجاد کرده است. در اینجا، در ازای زمان و مهارت‌های بازی خود، به شما توکن‌های رمزنگاری شده  و توکن‌های غیرقابل تعویض یا همان NFT  با ارزش واقعی پاداش داده می‌شود.

برترین بازی‌های NFT برای بازی و کسب درآمد در سال ۲۰۲۲

بازی‌های نوظهور برای کسب درآمد، همراه با مضامین جدید و طرح‌های تشویقی بسیاری هستند. ما لیستی از برترین بازی های NFT برای بازی در سال جاری را بر اساس پتانسیل درآمد آنها گردآوری کرده ایم.

۱-بازی (Silks) بهترین بازی برای کسب درآمد در سال ۲۰۲۲

۲-بازی (Guild of Guardians) یک بازی درآمدزا با نقش آفرینی جذاب

۳- بازی (RaceFi)اتومبیل رانی با حالت‌های PvP و PvE

۴- بازی (Phantom Galaxies) دنیای مشترک مکانیکی علمی-تخیلی

۵- بازی (Pirate X Pirate)مبارزه بر اساس تاس نوبتی در دریاهای آزاد

  ۶-بازی (My Neighbor Alice)بازی مزرعه و ساخت و ساز

۷-بازی (Alien Worlds) ماموریت فضایی

نگاهی دقیق تر به برترین بازی های NFT برای بازی و کسب درآمد در سال ۲۰۲۲

در اینجا نگاهی دقیق به بهترین بازی ها برای به دست آوردن ارز های رمزنگاری شده است که به شما امکان می دهد در حین تفریح برای خود درآمد ایجاد کنید.

۱-بازی (Silks) بهترین بازی برای کسب درآمد در سال ۲۰۲۲

 Silks یک پلت فرم بازی مشتق شده منحصر به فرد است که در آن کاربران می توانند بازی کنند و جایزه بگیرند و از هیجان مسابقه اسب دوانی لذت ببرند،این بازی با ساختار خلاقانه واقعیت ترکیبی و اقتصاد بازی‌سازی شده است.

چگونه؟

در بازی متاورسی Silks، می‌توانید مالکیت کنید، تجارت کنید، و با انواع NFT‌های درون بازی که با صنعت مسابقه اسب‌سواری در دنیای واقعی مطابقت دارند، تعامل داشته باشید. قابل توجه ترین آنها Silks Horses هستند که NFT های مشتق شده ای هستند که اصل و نسب، پیشرفت تمرین و نتایج مسابقه اسب های مسابقه دنیای واقعی را ردیابی می کنند و بر اساس عملکرد آنها برای دارندگان، پاداش دریافت می کنند.

بازی2

همانطور که اسب‌های مسابقه به مسکن و نگهداری در دنیای واقعی نیاز دارند، در دنیای متاورس نیز اسب های درون این بازی به این موارد نیاز دارند.

در حالی که بازی متاورسی Silks یک تجربه بازی بی‌نظیر را ارائه می‌کند، در فهرست بهترین بازی‌های P۲E ما به دلیل فرصت‌های درآمد هیجان‌انگیزی که باز می‌کند، رتبه اول را دارد. می توانید از مهارت های بازی و دانش خود در صنعت مسابقه اسب دوانی اصیل برای کسب درآمد ثابت از این پلت فرم استفاده کنید. همچنین می‌توانید هر بار که اسب شما در مسابقه‌ای برنده می‌شود یا فرزندانی تولید می‌کند، جایزه کسب کنید.

علاوه بر این، می توانید به رشد و جهت گیری آینده اکوسیستم سیلک کمک کنید. از آنجایی که بلاک ها در بلاکچین این پلتفرم مانند مکانسیم بیت کوین تایید میشوند، شما میتوانید عملیات استخراج این بلاکچین را انجام دهید و توکن های SLK دریافت ‌کنید. با توجه به وایت پیپر Silks، فرصت‌های درآمد بیشتری با تکامل این پلتفرم در آینده بوجود می آید.

در این بازی آواتارهای Silks نشان دهنده هویت منحصر به فرد هر بازیکن و دارایی های درون بازی وابسته به آنها در اکوسیستم Silks خواهد بود.بازار مجموعه‌های آواتار Silks Genesis قرار است در ۲۷ آوریل ۲۰۲۲ فعال شوند.

بازی 3

۲-بازی (Guild of Guardians) یک بازی درآمد زا با نقش آفرینی جذاب

بازی (Guild of Guardians) یا انجمن نگهبانان دنیایی جادویی از سیاه چال‌ها، اورک‌ها (orcs) و الف‌ها (elves)  را با فرصت‌های هیجان‌انگیز بازی برای کسب درآمد ادغام می‌کند. شما می‌توانید مهارت‌های بازی خود را در این پلتفرم برای جمع‌آوری دارایی‌های درون بازی مانند قهرمانان و حیوانات خانگی به کار بگیرید که سپس می‌توانند در بازارهای NFT با قیمت مناسب فروخته شوند.

بازی4

این پلتفرم برای بازی کردن رایگان است که به جذابیت آن می افزاید. در حالی که اکثر پلتفرم‌های بازی درآمدزا موانع زیادی برای ورود دارند، Guild of Guardians این تجربه را برای همه ساده کرده است.

بازی (Guild of Guardians) یک بازی وب ۳.۰ است.

این بازی در حوزه بلاک چین، از Immutable X به عنوان وسیله ای برای کاهش هزینه ها و تاخیرهای تراکنش استفاده می کند.

Immutable X یک پروتکل نسل بعدی برای تجارت NFT های اتریوم است. این  پروتکل به کاربران تأیید تجارت فوری، مقیاس پذیری گسترده تر و بدون هزینه گس را ارائه می دهد، بدون به خطر انداختن حضانت کاربر.

۳- بازی (RaceFi)اتومبیل رانی با حالت‌های PvP و PvE

اگر از علاقه مندان به مسابقات اتومبیل رانی هستید بازی RaceFi برای شما مناسب است. به عنوان اولین بازی اتومبیل رانی در اکوسیستم سولانا، نتایج RaceFi توسط هوش مصنوعی با کمک یک الگوریتم تصادفی وزنی تجزیه و تحلیل می‌شوند.

بازی 5

بازی برای کسب درآمد در دو نوع PvP و PvE عرضه می شود تا طیف وسیعی از خواسته های گیمرها را برآورده سازد. در حالی که حالت PvE به شما این امکان را می دهد که مسئولیت ماشین را بر عهده بگیرید، حالت PvP انعطاف پذیری را برای استراتژی سازی اضافه کرده است.

(PvP) بازیکن در مقابل بازیکن  به بازی‌ای اطلاق می‌شود که برای گیمرها طراحی شده است تا با سایر گیمرها رقابت کنند، نه با هوش مصنوعی بازی.

(PvE)بازیکن در مقابل هوش مصنوعی به یک بازی ویدیویی اطلاق می شود که در آن گیمرها به جای رقابت با سایر گیمرها با هوش مصنوعی بازی رقابت می کنند.

جوایز ایجاد شده به عملکرد بازی و مشارکت شما در بازی بستگی دارد. با این حال، بازیکنان با XP بالاتر شانس بیشتری برای برنده شدن دارند. جوایز به صورت توکن RACEFI، ارز بومی اکوسیستم RaceFi پرداخت می شود.

۴- بازی (Phantom Galaxies) دنیای مشترک مکانیکی علمی-تخیلی

بازی Phantom Galaxies یا کهکشان های فانتوم یک نبرد ستارگان در بلاک چین است. بازی Phantom Galaxies تجربه بازی نقش‌آفرینی اکشن سه‌بعدی را با حاکمیت مبتنی بر بلاک چین، مالکیت قابل تأیید و نگهداری از دارایی‌های درون‌بازی ارتقا می‌دهد.

بازی 6

یکی از بهترین بازی‌ها برای کسب درآمد، Phantom Galaxy است که دارای فرصت‌های درآمدی متنوعی است که شما را ملزم به جستجوی منابع و سلاح‌های ارزشمند می‌کند. می‌توانید تجهیزات و آواتارهای Phantom Galaxy را به‌عنوان NFT خریداری کنید. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های Phantom Galaxies داستان جذاب آن است که در طول زمان از طریق گیم‌پلی، کتاب، انیمه و کالاهای کلکسیونی NFT آشکار می‌شود.

۵- بازی (Pirate X Pirate)مبارزه بر اساس تاس نوبتی در دریاهای آزاد

Pirate X Pirate یک بازی برتر درآمد زا با داستانی مهیج است که با موضوع دزدان دریایی تنظیم شده است. شما می توانید با استخدام خدمه برای تشکیل ناوگان خود، جمع آوری منابع و به رخ کشیدن مهارت های جنگی خود در برابر دزدان دریایی همکار و هیولاهای دشمن، دریاهای آزاد را کاوش کنید و جوایزی را به دست آورید.

بازی7

Pirate X Pirate از سری بازی‌های رومیزی است.

 بازی رومیزی نوعی از بازی (مانند چکرز، شطرنج یا تخته نرد) است که با قرار دادن یا حرکت دادن مهره ها روی تخته انجام می شود.

جای تعجب نیست که یک سیستم تاس پرتاب مبتنی بر نوبت، حرکت شما را روی این پلت فرم جلو میبرد.برای شروع این بازی باید NFT بخرید، اگر نمی توانید هزینه NFT ها را بپردازید، می توانید در انجمن بازی Pirate X Pirate ثبت نام کنید و دارایی های درون بازی را از صاحبان NFT اجاره کنید.

۶-بازی (My Neighbor Alice)بازی مزرعه و ساخت و ساز

بازی My Neighbor Alice یا همسایه من آلیس، یک بازی مزرعه و ساخت و ساز چند نفره است که بر روی بلاک چین اجرا می شود. این بازی از بازی‌های محبوبی مانند Animal Crossing الهام می‌گیرد و راه های جالب برای کسب درآمد دارد. در اینجا، هر کسی می‌تواند صاحب جزایر مجازی باشد که به تعداد کمی از قطعات تقسیم شده‌اند. البته، آنها به عنوان NFT در دسترس هستند.

بازی8

علاوه بر زمین، NFT هایی مانند خانه، حیوانات، سبزیجات، تزئینات یا وسایل آرایشی برای آواتار بازیکنان وجود دارد. سبک این بازی، بازیکنان را قادر می‌سازد تا روی یک هدف مشترک کار کنند و جوایزی را جمع‌آوری کنند و سرگرمی و سودمندی را با هم ترکیب کنند.

۷-بازی (Alien Worlds) ماموریت فضایی

بازی (Alien Worlds)در یک موضوع جذاب دیستوپیایی جریان دارد که در آن مردم به شدت به دنبال سیاره ای جایگزین برای فرار از زمین آلوده به بیماری همه گیر هستند.

دیستوپیایی یعنی شخصی که جامعه ای را تصور می کند که در آن رنج یا بی عدالتی بزرگی وجود دارد.

این بازی از شما می خواهد که کارت های بازی NFT را در BSC و WAX انتخاب کنید تا استراتژی ماموریت خود را توسعه دهید.

قطعات زمین در (Alien Worlds)به عنوان NFT فروخته می شود. شما می توانید خودتان استخراج زمین را شروع کنید یا شخص دیگری را مسئول کسب پاداش و کمیسیون کنید. شما می توانید آنها را از بازی ماینینگ به دست آورید یا آنها را برای به دست آوردن حق رای در Planet DAO به اشتراک بگذارید.

 نتیجه گیری:

با در نظر گرفتن فرصت‌های کسب درآمد، پویایی بازی و پتانسیل رشد، انتخاب برتر ما به عنوان بهترین بازی بلاک چین برای کسب درآمد در سال جاری،بازی Silks است. هیجان مسابقه با اسب‌های اصیل بر خلاف هر چیزی که قبلا دیده‌ایم، بوده است.

اعتماد به این پروژه با یک نقشه راه قوی که زمینه را برای عصر جدیدی از بازی ها فراهم می کند، بیشتر تقویت می شود.