۰ نفر

نحوه نگهداری ارزهای دیجیتال - بخش پنجم؛

چه کنیم دزد به کیف پول کریپتویی ما نزند؟

۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۳۰
کد خبر: 630001
چه کنیم دزد به کیف پول کریپتویی ما نزند؟

ذخیره ارز دیجیتال در یک کیف پول کاغذی؛ کیف پول دیجیتال فیزیکی که به عنوان کیف پول کاغذی نیز شناخته می‌شود، نوع دیگری از ذخیره سازی آفلاین است. کیف پول کاغذی چاپی از کلیدهای عمومی و خصوصی است، معمولاً به صورت رشته‌ای از کاراکترها و به عنوان کدهای QR قابل اسکن می‌باشد.

اقتصاد آنلاین – حسین قطبی؛ کلیدهای عمومی و خصوصی در کیف پول‌های کاغذی، نحوه انجام تراکنش‌های ارزهای دیجیتال هستند. در این حالت رمز ارز را با یک کیف پول کاغذی با استفاده از کلیدهای عمومی دریافت می‌کنید. برای ارسال از کیف پول، باید کلیدهای عمومی و خصوصی را اسکن کنید. کیف پول‌های کاغذی همان مزیت کیف پول‌های سخت افزاری را دارند، زیرا با آفلاین نگه داشتن رمزارز شما امنیت بیشتری را فراهم می‌کنند. همچنین ساخت آن به صورت عملی رایگان است، بنابراین اگر می‌خواهید حداکثر امنیت را با کمترین هزینه ممکن داشته باشید، نگهداری رمز ارزهای خود با استفاده از این روش ایده‌ آل هستند.

چه کنیم دزد به کیف پول کریپتویی ما نزند؟

نکته منفی این است که کیف پول‌های کاغذی کمترین فضای ذخیره سازی ارز دیجیتال را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. در حالی که هر کسی می‌تواند مراحل را به صورت آنلاین دنبال کند و کیف پول کاغذی خود را بسازد، کیف پول‌های سخت افزاری منحنی یادگیری بسیار کمتری دارند.

برای خواندن بخش‌های قبلی این مقاله کلیک کنید.

بخش اول

بخش دوم

بخش سوم

بخش چهارم

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال یا سایرICOها نیست. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.