۰ نفر

افزایش پذیرش رمزارزها توسط نهادها؛

سازمان ها در حال انباشت بیت کوین هستند

۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۱۴
کد خبر: 628644
سازمان ها در حال انباشت بیت کوین هستند

صرف نظر از قیمت بیت کوین، بازیگران نهادی سرمایه ها را به سمت بیت کوین هدایت میکنند.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ بیت کوین (BTC) ممکن است به زیر 40000 دلار برسد، اما بر اساس داده های جدید تقاضا از سوی سرمایه گذاران نهادی افزایش یافته است،این هر چیزی را نشان میدهد جز کاهش قیمت.

کی یانگ جو، مدیر عامل پلتفرم تحلیل زنجیره‌ای کریپتو کوانت، خرید بیت کوین توسط نهاد ها ممکن است یک بار دیگر باعث بوجود آمدن بازار گاوی در فضای کریپتو باشد.

کوین بیس پرو مقادیر زیای بیت کوین را  فروخت

کوین بیس پرو، شاخه حرفه ای صرافی کوین بیس ایالات متحده تأیید می کند که حجم های سنگینی از بیت کوین همچنان در حال خروج از صرافی است.

مجموع این ترانش ها در یک روز این هفته به 30000 بیت کوین رسید، و این رویداد یک رویداد تازه نیست، در ماه مارس از این نوع رفتار ها اتفاق افتاده بود.

2

ذخایر بیت کوین کوین بیس پرو در مقابل نمودار BTC/USD. منبع: کریپتو کوانت

کی یانگ جو خاطرنشان کرد: امروز 30 هزار بیت کوین از کوین بیس خارج شد.

فرمان اجرایی ماه گذشته جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، که برای بررسی جنبه‌های مختلف اکوسیستم ارزهای دیجیتال طراحی شده است، ظاهراً سرمایه‌گذاران بزرگی را که دنباله رو سیاست های اقتصادی کاخ سفید هستند را از خرید بیت کوین منصرف نکرده است.

3

نمودار مشروح جریان خروجی بیت کوین از صرافی ها

روند در سراسر صرافی ها آشکار است و آوریل در حال حاضر در تلاش است تا از نظر جریان خروجی کلی با مارس مطابقت داشته باشد.

کاهش عرضه در تضاد با تصویر کلان نگران‌کننده‌ای است که همچنان بر دارایی‌های مخاطره‌آمیز، از جمله ارزهای دیجیتال، فشار می‌آورد.

تحلیلگران می گویند:این همبستگی بیت کوین با سهام، که خود در اختیار سیاست های بانک مرکزی قرار دارد، برای بهبود شرایط باید از بین برود.

دیلن لیکلر، یکی از تحلیل گران برجسته اوایل این هفته توضیح داد: «این همبستگی در نهایت به دلایل متعدد قطع می‌شود».

دیلن لیکلر همچنین ادامه داد:حدس من اینست در نهایت سیستم این همبستگی خراب می شود و نوسانات منفجر می شود.

ترا فشار خرید را حفظ می کند

در همین حال، داستان خرید بیت کوین توسط پروتکل بلاک چین Terra ادامه دارد. بنیاد لونا (LFG)، سازمان غیرانتفاعی وابسته به Terra، در 48 ساعت گذشته حدود 2633 بیت کوین (105.3 میلیون دلار) به ذخایر خود اضافه کرده است.

بر اساس داده های منبع نظارت BitInfoCharts، کیف پول ترا اکنون هجدهمین کیف پول بزرگ بیت کوین است که حاوی بیت کوین بیشتری نسبت به خزانه شرکت تسلا است.

4

نمودار کیف پول بیت کوین بنیاد ترا