۰ نفر

درادامه توسعه NFTها؛

WWE پلتفرم NFT خود را راه اندازی کرد

۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۵۹
کد خبر: 620999
WWE پلتفرم NFT خود را راه اندازی کرد

WWE در آستانه یک حرکت بزرگ، در حال راه ‌اندازی پلتفرم NFT خود با نام Moonsault است. این کمپانی با بخش NFT Fox Entertainment از شرکت Blockchain Creative Labs، ، برای راه اندازی Moonsault که اندکی قبل از رسلمنیا (WrestleMania) راه اندازی می‌شود، شریک است.

اقتصاد آنلاین – حسین قطبی؛ ورلد رسلینگ اینترتیمنت ( (World Wrestling Entertainmentیا WWE، یک رسانه جمعی و یک کمپانی سرگرمی است که در درجه اول با نام کشتی حرفه‌ای شناخته شده‌ است. WWE همچنین در زمینه‌های دیگر از جمله؛ فیلم‌ها، املاک و مستغلات و سایر مشاغل تجاری دیگر نیز فعالیت می‌کند. رسلمنیا یک رویداد زنده کشتی حرفه‌ای است که سالانه بین اواسط مارس تا اواسط آوریل توسط WWE برگزار می‌شود. WWE در حال برنامه ریزی برای راه اندازی پلتفرم NFT قبل از رسلمنیا 38 بین 2 و 3 آوریل است.

دراین باره WWE بیان می‌کند ؛ "یکشنبه گذشته در آستین، تگزاس در خانه آزمایشگاه‌های خلاق بلاک‌چین، استفانی مک ماهون، مدیر برند WWE، نام پلت‌فرم جدید NFT WWE، WWE Moonsault را اعلام کرد".

طرفداران اکنون می‌توانند به وب سایت WWE Moonsault، یعنی wwemoonsault.com مراجعه کرده و برای دریافت جزئیات بیشتر ثبت نام کنند. WWE در حال برنامه ریزی برای راه اندازی رسمی WWE Moonsault  قبل از سی و هشتمین رسلمنیا است که درست در پایین جاده از SXSW در دالاس در 2 و 3 آوریل در استادیوم AT&T برگزار می‌شود.

توکن‌های غیرقابل تعویض که اغلب به آنها NFT گفته می‌شود، توکن‌های مبتنی بر بلاک چین هستند که هر یک دارایی منحصر به فرد مانند یک قطعه هنری، محتوای دیجیتال یا رسانه را نشان می‌دهند. NFT را می‌توان به عنوان یک گواهی دیجیتال غیرقابل فسخ مالکیت و اصالت برای یک دارایی مشخص، چه دیجیتال یا فیزیکی، در نظر گرفت.