۰ نفر

در راستای فرمان اجرایی بایدن؛

دولت آمریکا به مردم آموزش رمزارز می دهد

۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۴۷
کد خبر: 619626
دولت آمریکا به مردم آموزش رمزارز می دهد

وزارت خزانه داری ایالات متحده در حال راه اندازی یک برنامه آگاهی از رمزارزها است. یکی از مقامات وزارت خزانه داری گفت: "ما در تلاشیم تا آگاهی را در فناوری و نوآوری های جدید افزایش دهیم."

اقتصاد آنلاین – حسین عسکری؛ رویترز روز سه شنبه به نقل از مصاحبه با نلی لیانگ، معاون وزیر خزانه داری در امور مالی داخلی گزارش داد، وزارت خزانه داری ایالات متحده ابتکاری را برای افزایش آگاهی در مورد سرمایه گذاری در رمزارزها را آغاز می کند.

لیانگ توضیح داد: «ما بیشتر و بیشتر درباره سرمایه‌گذاران و خانواده‌هایی که در حال خرید دارایی‌های رمزنگاری هستند می‌شنویم و پیچیدگی نحوه عملکرد برخی از این دارایی‌ها را می‌دانیم.

به نظر می رسد که این منطقه ای است (رمزارز ها) که در آن آموزش بیشتر و آگاهی بیشتر می تواند مفید باشد.

کمیسیون آموزش سواد مالی وزارت خزانه داری، مواد آموزشی ایجاد خواهد کرد و اطلاع رسانی در مورد دارایی های دیجیتال را سازماندهی خواهد کرد. واحد آموزشی وزارت خزانه داری شامل 20 سازمان دولتی مختلف از جمله کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)، دفتر کنترل ارز (OCC)، فدرال رزرو و شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) است.

هدف دولت این است که مردم را در مورد نحوه عملکرد دارایی های رمزنگاری شده و تفاوت آنها با سایر اشکال پرداخت آگاه کند. لیانگ توضیح داد که خزانه داری به دنبال آموزش سرمایه گذارانی است که دسترسی محدودی به خدمات مالی اصلی دارند.

معاون وزیر توضیح داد در حالی که خطرات مرتبط با دارایی های رمزنگاری وجود دارد، خزانه داری از مزایای آنها مانند بهبود پرداخت های فرامرزی یا تقویت امور مالی آگاه است.

جو بایدن روز چهارشنبه فرمان اجرایی در مورد تنظیم دارایی های رمزنگاری شده صادر کرد. کاخ سفید گفت، این دستور به جنت یلن وزیر خزانه داری دستور می دهد تا ظرف 180 روز گزارشی در مورد آینده پول و سیستم های پرداخت، "شامل شرایطی که منجر به پذیرش گسترده دارایی های دیجیتال می شود" ارائه کند.