۰ نفر

به منظور توسعه صنعت رمز ارزها؛

بایننس در حال تسخیر جهان

۱۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۲۹
کد خبر: 619273
بایننس در حال تسخیر جهان

در پی افزایش نظارت‌های قانونی، بایننس به دنبال تنوع بخشیدن به جریان‌های درآمد خود و افزایش پذیرش کریپتو با خرید شرکت‌های سنتی در «هر بخش اقتصادی» است.

اقتصاد آنلاین – حسین عسکری؛ طبق گزارشی از فایننشال تایمز، بایننس به دنبال تنوع بخشیدن در تجارت خود، با خرید شرکت هایی خارج از حوزه رمزارز است.

چانگپنگ ژائو، مدیر عامل بایننس که در میان 5.3 میلیون دنبال کننده توییتر خود به عنوان "CZ" شناخته می شود، گفت: "ما می خواهیم یک یا دو هدف را در هر بخش اقتصادی شناسایی و روی آن سرمایه گذاری کنیم و سعی کنیم آنها را به رمزارزها وارد کنیم."

بایننس که در حال حاضر عنوان بزرگترین صرافی کریپتو در جهان را به خود اختصاص داده است، در تلاش برای افزایش بیشتر پذیرش کریپتو در مقیاس گسترده و تنوع بخشیدن به تجارت خود، قصد دارد شرکت‌هایی را از بازارهای سنتی وارد رمزارزها کند.

در این مصاحبه ، ژائو ادامه داد که تشویق شرکت‌های سنتی برای پذیرش رمزارز، بر شرکت‌های کند فشار وارد می‌کند و رقابت کلی بازار را افزایش می‌دهد.

این مصاحبه اندکی پس از سرمایه گذاری عظیم 200 میلیون دلاری بایننس در شرکت رسانه ای فوربس در اوایل فوریه منتشر شد که بایننس را به عنوان یکی از دو مالک بزرگ این شرکت رسانه ای تثبیت کرد.

بایننس در حال تسخیر جهان

این حرکت‌ها همچنان قدرت رو به رشد صنعت رمزارز را در دنیای واقعی نشان می‌دهد، که باعث شده بایننس به ارزش تقریبی 300 میلیارد دلار رشد کند و چانگ‌پنگ ژائو را به عنوان یازدهمین مرد ثروتمند جهان معرفی کند.

در حالی که دیگر صرافی‌های کریپتو به دنبال این هستند که لوگوهای خود را روی استادیوم‌های ورزشی بچسبانند، بایننس با به دست آوردن چنین سهام قابل توجهی در یک شرکت رسانه‌ای قدیمی مانند فوربس به عنوان یک بازیکن جدی در خرید و سرمایه‌گذاری قرار می‌گیرد.

بایننس قبلاً در خرید دارایی‌ها و شرکت‌هایی که خارج از کسب‌وکار اصلی آن هستند، تلاش کرده بود. بایننس قبلاً وب‌سایت داده‌های رمزارز CoinMarketCap را در آوریل 2020 خریداری کرده بود و همچنین در اواخر دسامبر 2021، سهام غول خدمات پرداخت کارتی Swipe را خریداری کرد.

به گفته CZ، از نظر تنوع بخشیدن به درآمد، جذب مشاغل سنتی خارج از دارایی های دیجیتال حرکت عاقلانه ای به نظر می رسد.

اخبار مربوط به جاه‌طلبی‌های بایننس فراتر از رمزارز در حالی منتشر می‌شود که این صرافی همچنان تحت نظارت فزاینده تنظیم‌کنندگان در سراسر جهان قرار دارد.

سه روز پیش، اداره رفتار مالی بریتانیا خبر از آغاز شراکت استراتژیک بین خدمات پرداخت کارت داخلی بایننس Bifinity و شرکت سرمایه گذاری Eqonex که در آن 36 میلیون دلار وام قابل تبدیل برای توسعه محصولات شرکت ها بود داد.

FCA گفت: در نتیجه این معامله، "افراد و نهادهایی که بخشی از Binance Group هستند ممکن است مالکان ذینفع Digivault برای اهداف مقررات پولشویی شده باشند."

بایننس در حال تسخیر جهان

طبق گزارش بلومبرگ، بایننس همچنین در حال مذاکره برای دریافت مجوز فعالیت در دبی است. این درحالی است که امارات متحده عربی به تلاش خود برای تبدیل شدن به "واحه" برای دارایی های دیجیتال در خاورمیانه ادامه می دهد.