۰ نفر

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پدر پولدار، پدر بی پول؛

فدرال رزرو و وزارت خزانه داری آمریکا در حال نابودی دلار هستند

۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۱۵
کد خبر: 608571
فدرال رزرو و وزارت خزانه داری آمریکا در حال نابودی دلار هستند

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول در خصوص سیاست‌های فدرال رزرو و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده نسبت به دلار انتقاد کرد و به سرمایه‌گذاران توصیه کرد که برای حفاظت از دارایی خود طلا، نقره و بیت‌کوین بخرند.

اقتصادآنلاین – مهسا نجاتی؛ رابرت کیوساکی، نویسنده معروف کتاب پرفروش پدر پولدار، پدر بی‌پول هشدار داده که فدرال رزرو و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده در حال نابود کردن دلار آمریکا هستند. او با اشاره به اینکه آنها میلیاردها دلار پس‌انداز و سرمایه‌گذاران ناآگاه را به «جهنم مالی» می‌فرستند، توصیه کرد: «طلا، نقره و بیت‌کوین را ذخیره کنید».

هشدار و توصیه رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پدر پولدار پدر بی‌پول، این هفته در توییتی نوشت که فدرال رزرو و وزارت خزانه داری ایالات متحده در حال «نابودی دلار» هستند.

پدر پولدار پدر بی‌پول کتابی است که در سال ۱۹۹۷ توسط کیوساکی و شارون لیچر نوشته شده است. این کتاب بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار دارد. بیش از ۳۲ میلیون نسخه از این کتاب به بیش از ۵۱ زبان در بیش از ۱۰۹ کشور فروخته شده است.

کیوساکی نوشت: «یک میلیون راه به بهشت مالی و یک میلیارد راه به جهنم مالی وجود دارد» و افزود: "فدرال رزرو و خزانه‌داری در حال نابود کردن دلار هستند و میلیاردها دلار پس‌انداز کننده و افراد ناآگاه را به جهنم مالی می‌فرستند. به بهشت مالی بروید. طلا، نقره و بیت‌کوین ذخیره کنید."

این اولین بار نیست که این نویسنده مشهور در مورد آسیب رساندن فدرال رزرو و خزانه‌داری به اقتصاد و سرمایه‌گذاران فردی هشدار می‌دهد.

در دسامبر سال گذشته، کیوساکی در توییتی هشدار داد که فدرال ‌رزرو و جو بایدن، رییس‌جمهور ایالات متحده، باعث ایجاد تورم ساختگی می‌شوند.

او یک سقوط قریب‌الوقوع و بزرگ را پیش‌بینی کرد که به دنبال آن یک رکود رخ خواهد داد. کیوساکی همچنین در اکتبر سال گذشته گفت که بایدن و فدرال رزرو "در حال فریب دادن مردم هستند" و بار دیگر تاکید کرد که ایالات متحده به سمت رکود اقتصادی حرکت می‌کند. 

"تورم باعث کلاهبرداری از ثروتمندان شده، در حالی که ثروتمندان را ثروتمندتر می‌کند." این نویسنده معروف همچنین در ماه جاری در توییتر گفت: "من عاشق بیت کوین هستم زیرا به فدرال رزرو، وزارت خزانه‌داری یا وال استریت اعتماد ندارم."

کیوساکی مدتی است که به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کند طلا، نقره و بیت‌کوین بخرند. این نویسنده در ماه ژانویه در مورد کاهش قیمت بیت‌کوین ابراز خوشنودی کرد. وی همچنین افزود زمانی که بیت‌کوین کانال ۲۰ هزار دلاری را آزمایش کند، مجددا از این سکه خواهد خرید. در ماه نوامبر، او گفت که اتر را نیز با افزایش ترس از تورم خریداری خواهد کرد.