۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

آموزش استیکینگ Stkaing رمزارز شیبا اینو SHIB

۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۱۸
کد خبر: 607569
آموزش استیکینگ Stkaing رمزارز شیبا اینو SHIB

شیبا اینو (Shiba Inu) که با نماد SHIB شناخته می شود،‌ یک رمزارز غیرمتمرکز آزمایشی است که در آگوست سال 2020 توسط یک فرد ناشناس ملقب به رایوشی (Ryoshi) خلق شد.

اقتصاد آنلاین – حسین قطبی؛ شیبا اینو واژه‌ای ژاپنی برای یک نژاد از یک سگ شکاری ژاپنی است. این سگ در واقع همان سگی است که در دوج کوین به تصویر کشیده شده است.SHIB یک توکن از نوع ERC-20 در بستر بلاکچین اتریوم است و براساس دوج کوین ساخته شده است. جالب است بدانید که خیلی‌ها شیبا را به عنوان قاتل دوج کوین معرفی می‌کنند.  توکن SHIB فاقد هرگونه ابزار قراردادهای هوشمند است و همچنین توسط هیچ دارایی پشتیبانی نمی‌شود و به سادگی یک توکن قابل انتقال است.

 

این رمز ارز برای اولین بار در صرافی یونی سواپ قابل خرید و فروش بود. با گذشت زمان و علاقه مندی کاربران رمزارزها به شیبا به تدریج صرافی‌های متمرکز مانند بایننس، کوکوین و کوینکس نیز آن را برای خرید و فروش و ترید لیست کردند. بنابراین این رمزارز به سرعت طرفدارن زیادی پیدا کرد، هرچند که هنوز خیلی‌ها معتقدند که شیبا یک شت کوین است.

در این گزارش، قصد داریم نحوه‌ استیک کردن این رمزارز را معرفی کنیم:

آموزش استیک شیبا اینو در صرافی غیر متمرکز ShibaSwap :

ابتدا وارد وبسایت ShibaSwap می‌شویم و در بالای صفحه از طریق گزینه Connect Wallet کیف پول خود را که توکن‌های شیبا در آن ذخیره شده است، متصل می‌کنیم. سپس گزینه Bury را انتخاب می کنیم. در صرافی شیبا سواپ، توکن های SHIB، LEASH و BONE قابل استیک هستند و نسبت دریافت پاداش برای هرکدام متفاوت است. در این آموزش، گزینه SHIB که مخصوص توکن های شیبا اینو است را انتخاب می کنیم. این گزینه فقط برای فرآیند استیک توکن‌های SHIB توسعه یافته است.

2

3

حال در قسمت مشخص شده مقدار توکن‌هایی که می‌خواهیم برای استیک کردن سپرده‌گذاری کنیم را وارد می‌کنیم. از طریق درصد‌های مشاهده شده نیز می‌توانید یکی را انتخاب کنید و با کلیک روی گزینه Approve به صفحه پرداخت کارمزد تراکنش هدایت می‌شوید و پس از پرداخت، فرآیند استیک توکن‌های SHIB آغاز می‌شود.

4

 

فرآیند استیک کردن دیگر ارزهای متعلق به اکوسیستم Shiba Inu ، یعنی استیک کردن از ارزهای BONE ،LEASH  به صورت فوق است و کاربران با استیک این توکن‌ها، به ترتیب ارزهای  xBone،  xLash را دریافت خواهند کرد.

جمع‌بندی:

به طور کلی استیک کردن ارزهای دیجیتال مسیر جدیدی را برای علاقه‌ مندان به حوزه رمزارزها و بلاک‌چین فراهم آورده است. استیک کردن یکی از راه‌‌های آسان برای دریافت سود از بازار رمزارزها است. فرایند استیکینگ به نسبت استخراج یا ماینینگ بسیار ارزان‌ تر است و از نظر زیست محیطی نیز مطمئن‌تر است. توجه داشته باشید که در این فرآیند حتما از کیف پول‌های امن استفاده کنید. مثلا استفاده از کیف پول متامسک یا تراست‌ولت در  استیک کردن شیبا اینو در صرافی شیبا سواپ امنیت بالایی دارد.