۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

آغاز همکاری شیبا با PlaySide

۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۴۱
کد خبر: 605921
آغاز همکاری شیبا با  PlaySide

استودیو پلی‌ساید، بزرگترین سازنده بازی‌های ویدیویی مستقل استرالیا، در توییتی اعلام کرده که همکاری آن با توسعه‌دهندگان Shiba Inu محدود به انتشار یک بازی برای کسب درآمد نخواهد بود.

اقتصاد آنلاین – حسین عسکری؛ اکانت PlaySide در توییتر گفت: در PlaySide ما این امتیاز را داریم که با تیم Shibtoken یکی از شگفت انگیزترین تیم هایی که تا به حال دیده ایم، کار کنیم. ما از هر لحظه صحبت با ShytoshiKusama  و william_volk  و کل تیم توسعه لذت می بریم.

این شرکت در مورد توسعه دهندگان Shiba Inu سخنان ستایش آمیزی داشت و ادعا کرد که این تیم "شگفت انگیزترین" تیمی است که تا به حال فرصت همکاری با آنها را داشته است. PlaySide همچنین از همکاری با معاون سابق فناوری ویلیام ولک لذت برد. این کهنه کار صنعت بازی در اواخر نوامبر به عنوان مشاور به شرکت Shiba Inu Games پیوست.

شرکت پیشرو بازی استرالیایی که هیجان خود را پنهان نمی کند، ادعا می کند که در حال توسعه "چیزی واقعا عالی" است.

Shiba Inu Games در اوایل دسامبر با تیم PlaySide شریک شد، تا روی یک بازی موبایلی کار کند که دارای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) از مجموعه Shiboshi است.

مدیر عامل PlaySide، Gerry Sakkas، این همکاری را "فرصتی ایده آل" برای شرکتش برای ورود به فضای رمزارز ها توصیف کرد.

این شرکت مستقر در ملبورن، که سهام آن در بورس اوراق بهادار استرالیا (ASX) تحت عنوان PLY معامله می شود، در سال 2012 توسط گروهی از متخصصان باتجربه بازی های ویدیویی راه اندازی شد. پلی ساید با شرکت های بزرگی مانند دیزنی و پیکسار همکاری داشته است.

هفته گذشته، PlaySide همچنین در توییتی اعلام کرد که این همکاری در اکوسیستم میم کوین شیبا است. انتظار می‌رود این همکاری در یک پروژه متاورسی باشد و در آینده نزدیک نام آن فاش شود.