۰ نفر

مقایسه ارز شیبا اینو با کیشو اینو

۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۴۰
کد خبر: 603388
مقایسه ارز شیبا اینو با کیشو اینو

شیبا اینو

اگر شما اطلاعات کمی هم در بازار ارز های دیجیتال داشته باشید مطمئناً نام shiba یا توکن shiba را شنیده اید. Shiba یک رمزارز و ارز های دیجیتال است که مدت زیادی نیستند در بازار ارز های دیجیتال توسط یک فرد کاملاً نامشخص منتشر شده است. اگر شناخت کافی از ارز های دیجیتال shiba داشته باشید می  توانید بفهمید این رمزارز تا حدودی شبیه به رمز ارز دوج کوین است و تا به الان توانسته یک رقیب سرسخت برای رمز ارز دوج کوین باشد. توکن shiba مورد حمایت افراد معروفی چون ایلان ماسک و دیگر افراد مشهور قرار گرفته است و ایلان ماسک در توییتی از این رمزارز محبوب حمایت کرده و بعد از حمایت ایلان ماسک این رمزارز محبوبیت بسیار زیادی در بازار ارز های دیجیتال داشته است.  

رمزارز shiba اینو بدون هیچ هدفی در بازار منتشر شده و به همین دلیل راجع به آینده آن بین متخصصین بازار ارز اختلاف های وجود دارد و بسیاری از متخصصین معتقد اند که رمزارز shiba آینده روشنی پیش رو دارد اما دیگر متخصصین معتقد اند که این رمزارز آینده برای سرمایه گذاری بلندمدت ندارد. رمزارز shiba یک ارز رمزنگاری شده است که مطابق با استاندارد ERC 20 مبتنی بر اتریوم ساخته شده است و کاربران و معامله گران در بازار ارز می توانند با پرداخت مبلغی بسیار کم اقدام به خرید شیبا اینو در میلیارد ها و میلیون ها عدد نمایند. بسیاری از اشخاص معتقد اند که توکن shiba یک میم کویین است یعنی برای سرگرمی ایجاد شده اما در چند دهه اخیر شاهد افزایش قیمت قابل توجه توکن های چون shiba بوده ایم. 

1

 

فروش شیبا اینو

شاید شما هم مانند دیگر اشخاص به این فکر کرده اید که می توانید رمزارز shiba را بفروشید آیا این امکان برای شما وجود ندارد. به همین دلیل باید گفت شما هم می توانید مانند دیگر رمزارز ها این رمزارز میم کوین را در کیف پول مخصوص رمزارز به فروش برسانید. قبل از فروش این رمزارز حتماً از قیمت آن و پیش  بینی  هایی که متخصصین بازار ارز در آینده کرده اند اطلاع کافی یابید و سپس اقدام به فروش این رمزارز نمایید تا در آینده ضرری را تحمیل نشوید. اگر شما قصد فروش shiba را دارید باید از کیف پولی مطمئن و سریع استفاده کنید تا بتوانید در هر لحظه که خواستید shiba را بفروشید.

 با استفاده از کیف پول ارز های دیجیتال اقدام نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن رمزارز را بفروشید. شما می توانید از هر زمان از شبانه روز اقدام به فروش ارز دیجیتال shiba کنید. شما برای فروش رمزارز ها می  توانید در پلتفرم کیف پول حساب کاربری ایجاد کنید و بعد از ایجاد حساب کاربری اقدام به فروش این رمز ارز نمایید. کیف پول من یک صرافی و کیف پول معتبر ارز دیجیتال برای ایرانیان است که هر شخص می تواند بعد از ساخت حساب کاربری برای خود زیر مجموعه ای با نام اختصاصی بسازد و اقدام به خرید شیبا اینو و فروش آن و همه رمز ارزها کند. 

خرید و فروش شیبا اینو در صرافی کیف پول من

کیف پول من یک کیف پول مطمئن و قابل اعتماد است که برای رشد کیفیت خرید ارز شیبا و خرید کیشو اینو و سایر ارز های دیجیتال دیگر منتشر شده است. کیف پول من نقش بسزایی بر روی کیفیت تراکنش و معامله ارزهای دیجیتال داشته و دارای قابلیت های مختلفی است که می توان به افزایش سطح امنیت آن اشاره کرد. شما با استفاده از کیف پول من می توانید امنیت دارایی  های خود را حفظ نمایید و می توانید با استفاده از تماس تلفنی یا تایید پیامک تراکنش و انتقال ارز های دیجیتال انجام دهید.

از مهم ترین قابلیت هایی که کیف پول در اختیار کاربران قرار داده است این است که کاربران در هر لحظه که بخواهند می توانند ارز های دیجیتال خود را به تومان تبدیل نمایند و دیگر مشکلی بابت تبدیل کردن ارز به تومان نداشته باشند. سامانه کیف پول من کاربران را قادر می سازد تا بتوانند در هر لحظه که بخواهند ارز خود را بفروشند به راحتی بتوانند از سامانه کیف پول من برای فروش و خرید ارز های دیجیتال خود استفاده کنند. علاوه بر امکانات گفته شده سامانه کیف پول من قابلیت های دیگری هم در اختیار کاربران قرار داده است و یک نوع صرافی ارز های دیجیتال و رمز ارز کامل است. توجه کنید که تمام کیف پول های عرضه شده در سطح دنیا تمام این قابلیت ها را در خود ندارند.

شما هر زمان که بخواهید می توانید اقدام به خرید کیشو اینو، خرید ارز shiba و سایر ارزهای دیجیتال در بازار ارز نمایید. بهترین صرافی و کیف پول برای خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران سامانه کیف پول من است و سامانه کیف پول من این امکان را در اختیار کاربران قرار داده است تا کاربران با اطمینان کامل و اطمینان خاطر بتوانند ارز کیشو و ارز shiba و هزاران ارز های دیجیتال دیگر را در کیف پول من نگهداری کنند. شما در معتبر ترین کیف پول و صرافی در کمتر از ده ثانیه می توانید اقدام به خرید یا فروش رمزارز مانند خرید کیشو و هزاران رمز ارز دیگر نمایید. 

2

بررسی روند ارز شیبا Shiba

در ماه های اخیر توکن shiba توانست مورد توجه سرمایه  گذاران قرار بگیرد و قیمت آن در طول سه روز به 2405% رسید و قیمت ارز shiba در ده هم ماه می به 0.0000355 دلار رسید. وقتی که ایلان  ماسک از رمز ارز دوج کوین حمایت کرد، سبب این رمزارز افت قیمت داشته باشد. این توکن در قیمت 0.000006 میان 0.000008 دلار در بازار ارز های دیجیتال توسط معامله گران معامله می شد. اما در زمانی که این رمزارز توانست بر صرافی ارز های دیجیتال معتبر و مشهور مانند صرافی بایننس لیست شود سبب شد رشد قیمت قابل توجهی داشته باشد و قیمت آن در مدت زمان کمی به 0.00005007 دلار برسد در حالی که قیمت قبل آن  0.00001416 دلار بود.

قیمت shiba و دیگر رمزارز های که ایلان ماسک که از آنها حمایت کرده است وقتی افزایش یافت که ایلان ماسک عکس توله سگی از نژاد ژاپنی را توییت و از آن ها حمایت کرد و در آن زمان معامله گران بسیار زیادی اقدام به خرید شیبا اینو کرده بودند اما بعد از این که ایلان ماسک گفت که هیچ کدام یک از رمزهایی که از آن حمایت کرده متعلق به او نیست سبب کاهش قابل توجه و قابل ملاحظه رمزارز shiba شد، اما بعدا هم شاهد افزایش قیمت shiba این بوده ایم و قیمت shiba تا بیشتر از ۴۰ درصد رشد داشت. همانطور که می  دانید در بازار ارز های دیجیتال ارزش رمزارزها در حال نوسان است و بعد از طی این دوره این رمزارز با ۲۳ درصد کاهش ارزش داشت. زمانی که رمزارز shiba در صرافی کراکن لیست شد موجب شد تا این توکن افزایش قیمت قابل ملاحظه ای را تجربه کند. shiba در صرافی های دیگر مانند صرافی Bitstamp هم لیست شد. 

پیش بینی قیمت شیبا اینو تا پایان سال 2025

بر اساس پیش بینی هایی که متخصصان بازار ارز کردند ارز های دیجیتال shiba در بلند مدت افزایش قیمت دارد و پیش بینی شده است که رمز ارز shiba تا سال 2026 به حدود 0.000067 دلار برسد. پیش بینی شده که اگر بر روی این توکن سرمایه  گذاری انجام شود ارزش توکن shiba حدود 737% رشد می کند. طبق پیش بینی متخصصان قیمت توکن shiba تا سال 2023 به 0,0003 دلار می رسد و قیمت توکن shiba تا سال های آینده رشد قابل ملاحظه ای را پیش بینی می کند و قیمت توکن shiba تا هشت برابر افزایش می یابد. بسیاری از متخصصان دیگر پیش  بینی کرده  اند که قیمت این توکن می  تواند در آینده افزایش یابد و خرید شیبا اینو برای یک سرمایه گذاری بلند مدت انجام شود.

بسیاری از متخصصان بازار ارز های دیجیتال پیش بینی کرده اند تا در سال ۲۰۲۲ قیمت رمزارز shiba به 0,0000520 دلار افزایش می یابد. طبق پیش  بینی که دیگر متخصصین بازار ارز های دیجیتال کرده  اند قیمت این توکن در پایان سال 2022 افزایش دارد و احتمال دارد قیمت shiba از سقف 0,0000597 دلار فراتر رود و در سال 2025 قیمت این توکن تا حدود 0,0000726 دلار برسد. البته قابل ذکر است که پیش بینی هایی که متخصصین بازار ارز کرده  اند ممکن است تا حدودی با هم تفاوت داشته باشد اما بیشتر آن ها بر این موضوع معتقد بودند که قیمت ارز های دیجیتال shiba تا سال 2025 افزایش قیمت قابل ملاحظه ای را تجربه می کند اما بسیاری از افراد برای خرید شیبا اینو در بازار ارز های دیجیتال دو به شک هستند. 

3

ارز دیجیتال کیشو اینو و خرید و فروش آن

اگر شما قصد خرید کیشو اینو را در بازار ارز دیجیتال دارید و قصد دارید تا ارز های دیجیتال را با قیمت مناسب خرید و فروش کنید می توانید از سامانه کیف پول من استفاده کنید. برای خرید کیشو اینو در هر زمان از شبانه روز می توانید از کیف پول ارز های دیجیتال استفاده کنید. اگر قصد خرید شیبا اینو را دارید باید در کیف پول ارز های دیجیتال برای خود اکانت ایجاد کنید و موجودی حساب کاربری خود را افزایش دهید. برای خرید شیبا اینو باید در بازار ارز های دیجیتال به تومان اقدام به خرید شیبا اینو کنید. شما می توانید در مورد رمزارز shiba اطلاعات کاملی داشته باشید و بعد از دانستن قیمت و اطلاعات کامل راجع به روند قیمتی shiba در بازار اقدام به خرید شیبا اینو نمایید. شما در بازار ارز های دیجیتال می توانید انواع رمز ارز ها را خرید و فروش نمایید.

بسیاری از اشخاص نمی دانند که برای خرید شیبا اینو چه کار باید انجام دهند و حتی این سوال برایشان به وجود می آید که آن ها هم مانند دیگر معامله گران بازار ارز می توانند اقدام به خرید شیبا اینو و کیشو کنند یا خیر، باید گفت که همه افراد می توانند در بازار ارز های دیجیتال اقدام به خرید شیبا و کیشو و دیگر رمزارزها کنند. با توجه به اینکه کشور ما در تحریم است و بسیاری از صرافی های معتبر جهان کشور ما را جزء تحریم  های خود قرار داده  اند استفاده از کیف پول و صرافی ایرانی برای ایرانیان مقدور است و ایرانیان می توانند با استفاده از صرافی ایرانی و کیف پول ایرانی اقدام به خرید شیبا اینو و سایر ارز دیجیتال دیگر نمایند. در بهترین صرافی و کیف پول ایرانی بدون استرس و دغدغه راجع به امنیت آن می توانید تمام رمز ارزها را معامله کنید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.