۰ نفر

تور مشهد، هوایی یا زمینی با قطار؟

۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۱۲
کد خبر: 703566
تور مشهد، هوایی یا زمینی با قطار؟

مشهد بعد از تهران دومین شهر پهناور ایران شناخته می‌شود.

مسلمانان سراسر دنیا و مردم ایران در طول سال با تور مشهد برای زیارت امام رضا (ع) به مشهد سفر می‌‌کنند و برخی هم در کنار زیارت ترجیح می‌دهند که به سیاحت و تفریح بپردازند. مهم است بدانید که در تمام طول سال تور مشهد ارزان توسط آژانس‌های مسافرتی مختلف برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود و همیشه جمعیت زیادی از مسافران را می‌‌توانید در مشهد ببینید.

تور مشهد، هوایی یا زمینی با قطار؟

مشهد قطب اصلی گردشگری زیارتی ایران به‌شمار می‌رود و تمام تورهای مشهد با هدف سفرهای زیارتی برگزار می‌شوند. در حقیقت مشهد شهری زیارتی سیاحتی است و جاذبه‌های مشهد تنوع بسیار زیادی دارند. از زیارت و آثار تاریخی مشهد گرفته تا جاذبه‌های طبیعی مشهد همگی دست به دست هم داده‌‌اند تا تور مسافرتی مشهد را در میان محبوب‌ترین‌ها قرار دهند.

آژانس مسافرتی نامی گشت ایرانیان، به‌عنوان یکی از معتبرترین ارائه دهندگان خدمات گردشگری و مسافرتی در ایران، آفرها و تخفیفات شگفت‌انگیزی را برای رزرو تور مشهد هوایی و زمینی با قطار فراهم کرده است که مسافران بتوانند با انتخاب این مجموعه برای خرید تور خود، از آن‌ها برخوردار شوند.

شما در این مجموعه می‌توانید با انجام مراحل راحت در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تور مشهد خود را با ارزان‌ترین قیمت تهیه نمایید. خوشبختانه تور مشهد به دو صورت تور هوایی مشهد و تور زمینی مشهد با قطار برگزار می‌شود. تور هوایی مشهد به‌صرفه‌ترین راه برای زائرین از نظر زمانی است که قصد دارند هرچه سریع ‌تر به مشهد برسند.

تور مشهد، هوایی یا زمینی با قطار؟

تور هوایی مشهد با ایرلاین‌‌های کاسپین، آسمان، ماهان، معراج، ایران ایر، ایرباس، قشم ایر و آتا برگزار می‌‌شود؛ همچنین ایرلاین ماهان، معراج، ایران ایر و ایرباس پروازهای سیستمی (خرید بلیط از ایرلاین) را هم به مسافران ارائه می‌‌دهند که به نسبت پروازهای چارتری آژانس‎‌های گردشگری کمی گران‌تر است. همچنین ویژگی که باعث شده پروازهای چارتری مشهد محبوبیت بیشتری داشته باشد، راحتی شما زائران در تهیه بلیط رفت‌وبرگشت و اقامت هتل است.

تور مشهد، هوایی یا زمینی با قطار؟

تور مشهد با قطار

روش بعدی برای سفر به این مقصد پرطرفدار داخلی استفاده از تور مشهد با قطار است که محبوبیت بسیار زیادی هم در بین مسافران دارد. حواستان باشد با توجه به‌ساعت حرکتی قطارهای مشهد، بهتر است قطارهای شب رو را انتخاب کنید که حدود ظهر و زمان تحویل اتاق به مشهد می‌رسند. این را هم بدانید که قطار پردیس، سریع‌‌ترین قطار مشهد است که مسیر تهران مشهد را 8 ساعته می‌پیماید و معمولا ساعت 15 تا 16 به مشهد می ‌رسد که البته در مورد این قطار که اتوبوسی بوده و کوپه ندارد.

تور مشهد، هوایی یا زمینی با قطار؟

یادتان باشد که شرکت‌های ریلی فدک و زندگی بهترین قطارها برای سفر به مشهد هستند و تور مشهد با قطار فدک جزو پرفروش‌ترین تورهای مشهد است. هر دو از جدیدترین قطارها در ناوگان حمل و نقل خود استفاده می‌کنند و در واگن‌های آن‌ها فقط کوپه‌های 4 تخته وجود دارد. البته اگر ترجیح می دهید کمتر هزینه کنید، قطارهای نورالرضا، غزال، غدیر و سیمرغ به ترتیب می‌توانند گزینه‌های ارزان‌تر از قطارهای فدک و زندگی باشند.

جالب است بدانید که قطارهای فدک و زندگی فقط در مسیر ریلی مشهد فعالیت دارند و معمولا تور اختصاصی مشهد با این قطارها هم از آژانس نامی گشت قابل رزرو است. اما اگر با مترو مشکل دارید از قطارهای اتوبوسی یا سالنی مشهد استفاده نکنید! قطارهای اتوبوسی مشهد کاملا شبیه مترو هستند و واگن با صندلی‌های روبروی هم پر شده و خبری از کوپه نیست. به هر حال افرادی که با قطارهای فدک و زندگی به مشهد رفته‌‌اند و این سبک سفر را می‌‌پسندند، بی‌شک خیلی از قطارهای اتوبوسی خوششان نمی‌آید، حتی اگر قطار لوکس پردیس باشد!

تور مشهد، هوایی یا زمینی با قطار؟

حرف آخر

با توجه به توضیحات بالا اینکه شما مسافران ترجیح می‌دهید با کدام روش به مشهد سفر کنید، کاملا به بودجه و سلیقه شخصی شما برمی‌گردد. اما مهم این است که در حال حاضر می‌توانید با انتخاب تورهای مشهد از تهران و شهرستان‌ها در قالب تورهای ارزان و لحظه‌آخری و همچنین لوکس مشهد، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح تجربه کنید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.