۰ نفر

شرکت ها برای سال جدید چه هدیه تبلیغاتی می دهند؟

۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۲۵
کد خبر: 700534
شرکت ها برای سال جدید چه هدیه تبلیغاتی می دهند؟

شرکت ها و سازمان هر چه به آخر سال نزدیک تر می شوند به سمت سنت حسنه هدیه دادن سازمانی می روند که در این بین محصولات زیادی مانند تقویم رومیزی ، ست مدیریتی و سررسید تبلیغاتی را می توان از عمده سفارشات این شرکت ها و سازمانها نام برد. در ادامه به توضیح این محصولات و مزایای آنها می پردازیم:

تقویم رومیزی در بازاریابی

زمانی که صحبت از کالاهای تبلیغاتی می‌شود چند گزینه شناخته شده به عنوان اولین پیشنهادات مطرح می‌شوند که تقویم رومیزی یکی از آن‌ها است. اهمیت تقویم رومیزی در بازاریابی بسیار زیاد است و به عنوان یک هدیه تبلیغاتی هم کاربردهای زیادی دارد. برندها با چاپ تبلیغ مجموعه خود روی یک تقویم رومیزی و هدیه دادن آن به مشتریان، همکاران و حتی رقبا می‌توانند لوگو و اسم خود را در ذهن مخاطبان ماندگار کنند. تقویم رومیزی در بازاریابی از آن جهت اهمیت دارد که محصولی کاربردی است. این محصول روزانه استفاده می‌شود و بعضی افراد حتی آن را به عنوان محلی برای یادداشت‌های مهم استفاده می‌کنند. تقویم رومیزی اولین گزینه‌ای است که به عنوان هدیه تبلیغاتی سال نو می‌توانید از آن استفاده کنید. این تقویم‌ها قابلیت چاپ در هر طرح و رنگی را دارند و هم به تنهایی و هم در کنار دیگر هدایا تبلیغاتی مانند سررسید یا آیتمی در ست‌ها مدیریتی کاربردی هستند.

شرکت ها برای سال جدید چه هدیه تبلیغاتی می دهند؟

خرید سررسید تبلیغاتی

همان‌طور که گفته شد، تقویم رومیزی را می‌توان به عنوان هدیه‌ای در کنار سررسید تبلیغاتی استفاده کرد اما سررسید تبلیغاتی به تنهایی هم یک هدیه جذاب و به یادماندنی است. مانند تقویم‌های رومیزی با خرید سررسید تبلیغاتی و طراحی آن بر اساس لوگو و نشان برند یا مجموعه خود می‌توانید یک هدیه ماندگار برای مشتریان یا افرادی که به نوعی با کسب و کار شما در ارتباط هستند، ایجاد کنید. از مزایای خرید سررسید تبلیغاتی و استفاده از آن به عنوان هدیه و کالای تبلیغاتی می‌توان به نداشتن محدودیت‌های تقویم رومیزی اشاره کرد. تقویم رومیزی مخصوص بعضی از مخاطبان است و امکان هدیه آن به تمام افراد وجود ندارد اما سررسید تبلیغاتی حتی برای زنان خانه ‌داری که مشتری محصول شما هستند یا دانشجویانی که به طور مکرر از شما خرید می‌کنند هم کاربردی و گزینه‌ای مناسب برای هدیه دادن به آن‌ها است. به علاوه سررسیدها معمولا توسط افراد حمل می‌شوند و این مسئله هم باعث بهتر دیده شدن تبلیغ شما می‌شود.

شرکت ها برای سال جدید چه هدیه تبلیغاتی می دهند؟

پخش سررسید 1402 برای تبلیغات

با توجه به اینکه پخش سررسید 1402 برای تبلیغات توسط شرکت‌ها و کسب و کارها آغاز شده است، اگر این کالا را به عنوان محصول تبلیغاتی خود انتخاب کرده‌اید باید هر چه سریع‌تر اقدام به تهیه، چاپ و آماده‌سازی آن کنید تا از بازار رقابت بر سر محصولات تبلیغاتی جا نمانید. به علاوه اگر سفارش و خرید سررسید 1402 برای تبلیغات مجموعه خود را به روزهای آخر سال محول کنید، ناچار به صرف هزینه بیشتری برای آماده‌سازی این محصول خواهید شد. در نتیجه تا فرصت هست و با مناسب‌ترین قیمت اقدام به آماده‌سازی این محصول زیبا و کاربردی کنید.

تنها کافی است به نکاتی مانند جامعه هدفی که قصد هدیه سررسید به آن‌ها را دارید، تیراژ و تعداد مورد نظر خود برای خرید سررسید ، جمع‌آوری اطلاعات در مورد انواع مختلف روش چاپ و صحافی، تعیین فرمت چاپ، انتخاب صحافی مناسب و طرح یا ویژگی‌های ظاهری سررسید خود توجه کنید و براساس آن‌ها اقدام به سفارش بهترین و با کیفیت‌ترین نوع به منظور پخش سررسید 1402  برای تبلیغات کنید.

مزایای ست مدیریتی

یکی دیگر از هدیه‌های مرسوم تبلیغاتی که مجموعه‌ها و کسب و کارهای مختلف به منظور قدردانی از مشتریان خاص خود، همکاران و کارمندان یا رقبایی که سال نو را به آن‌ها تبریک می‌گویند، استفاده می‌کنند، ست‌های مدیریتی است. ست‌های مدیریتی نوع ست مناسب تبلیغات هستند که آیتم‌های داخل آن رسمی‌تر و مناسب هدیه به اشخاص مهم‌تر است. این ست‌ها اغلب قیمت بیشتری دارند و سفارشی‌سازی کردن آن‌ها فرایند متفاوتی با دیگر هدایای تبلیغاتی دارد. از مزایای ست مدیریتی می‌توان به بهتر دیده شدن برند اشاره کرد. این ست‌ها نه تنها به دلیل وجود نام برد بلکه به دلیل ارزش مادی و ظاهر شکیل‌تری که دارند بیشتر از سایر هدایای تبلیغاتی در خاطر می‌مانند.

از دیگر مزایای ست مدیریتی می‌توان به ایجاد انگیزه با هدیه دادن آن به کارکنان اشاره کرد. این هدیه ارزشمند، کارمندان را نسبت به کار در شرکت دلگرم‌تر می‌کند و موجب می‌شود که عملکرد آن‌ها در سازمان بهتر از قبل شود. از دیگر مزایای ست‌ مدیریتی می‌توان به امکان معرفی چند محصول از برند خود همزمان با ست اشاره کرد. برای مثال اگر مجموعه شما در زمینه واردات لوازم التحریر فعالیت می‌کند، این امکان را دارید که در ست مخصوص مشتریان از انواع محصولات خود استفاده کنید.

شرکت ها برای سال جدید چه هدیه تبلیغاتی می دهند؟

انواع ست‌ های مدیریتی

انواع ست های مدیریتی از لحاظ آیتم‌هایی که در آن قرار دارند، متفاوت هستند. در بیشتر ست‌ها آیتم‌هایی مانند کیف پول، کیف کارت یا جا کارتی و خودکار ثابت هستند اما بسته به توان مالی مجموعه می‌توان انواع تولیدات کوچک سازمان، رومیزی، سررسید، کمربند، لوازم دیجیتالی مانند پاوربانک، هدست، تقویم رومیزی، هولدر تبلیغاتی و بسیاری موارد دیگر را به آن‌ها اضافه کرد.

هدایای آخر سال از کجا تهیه کنیم ؟

یکی از بزرگترین چالش ها برای تهیه و سفارش هدایای تبلیغاتی سازمانی انتخاب منبع مناسب است که علاوه بر کیفیت بالا ، قیمت مناسب از محصولات کاملی برخوردار باشد. و بتوانیم تمام سبد کالایی مدنظرمان را تهیه کنیم.

متاسفانه مراکزمحدودی در ایران وجود دارند که دارای این قابلیت باشند.یکی از این مراکز می توان به شرکت مجریان اشاره کرد.

با حدود 22 سال سابقه حضور در صنعت هدایای تبلیغاتی و سررسید ، دارای فروشگاه اینترنتی و فروشگاه حضوری در مرکز شمال تهران هستند . چاپخانه مجریان دارای نمایشگاه دائمی از محصولات هدیه تبلیغاتی است که براحتی می توان در آنجا چرخید و انتخاب کرد.

یکی از روشهای دسترسی از طریق سایت مجریان است و روش دیگر ارتباط 24 ساعته با دفتر مرکزی 02188912114 می باشد.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.