۰ نفر

۳ مدل کاغذ دیواری سه بعدی پرفروش سال ۱۴۰۱

۱۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۰۸
کد خبر: 677989
۳ مدل کاغذ دیواری سه بعدی پرفروش سال ۱۴۰۱

کاغذ دیواری سه بعدی یا همان پوستر دیواری یکی از پوشش‌های پرکاربرد برای تزیین دیوار است. اغلب افراد تصور می‌کنند که این پوشش همان کاغذ دیواری معمولی است. اما از نظر طرح و جنس با آن تفاوت دارد.

3 مدل کاغذ دیواری سه بعدی پرفروش سال 1401

کاغذ دیواری سه بعدی یا همان پوستر دیواری یکی از پوشش‌های پرکاربرد برای تزیین دیوار است. اغلب افراد تصور می‌کنند که این پوشش همان کاغذ دیواری معمولی است. اما از نظر طرح و جنس با آن تفاوت دارد. هر ساله تصاویر و طرح‌های متنوعی برای چاپ روی این پوشش ترند می‌شوند. به همین دلیل می‌توانیم در هر سال، نسبت به ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی اقدام کنیم. برخی از مدل‌ها کاربرد بیشتری برای تزیین دیوار دارند. مثلا در یک فضای مسکونی، طرح‌های مرتبط با طبیعت، از فروش بیشتری برخوردار هستند.

پوستر دیواری را می‌توانید برای دیوار منازل مسکونی و در بخش‌های مختلف آن مورد استفاده قرار دهیم. مثلا برای دیوار پشت تلویزیون این نوع تصاویر بسیار مناسب هستند. اما باید به این نکته توجه شود که به هیچ عنوان از طرح‌های شلوغ برای این مکان استفاده نشود. در این صورت، فضا بی ‌نظم و شلوغ به نظر می‌رسد و تغییرات ایجادشده در محیط چندان مطلوب نخواهند بود. در ادامه 3 مدل کاغذ دیواری سه بعدی پرفروش سال را ذکر خواهیم کرد.

کاغذ دیواری سه بعدی کلاسیک

فضاهای امروزی اغلب به صورت مدرن طراحی می‌شوند، اما برخی از ساختمان‌ها نیز طراحی کلاسیک دارند. اغلب فضاهای لوکس و شیک مانند هتل با طراحی کلاسیک ارائه می‌شوند. به همین دلیل کاغذ دیواری سه بعدی کلاسیک هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. طرح‌های متنوع در این زمینه سالانه به روز می‌شوند و هر ساله تصاویر و طرح‌های جدید کلاسیک در دسترس قرار می‌گیرند. پوستر دیواری برای پوشش بخش‌های مختلف دیوار کاربرد دارد. به همین دلیل برای انتخاب دیوار مناسب، گزینه‌های متعددی پیشرو خواهیم داشت.

در طراحی کاغذ دیواری سه بعدی پرفروش سال سعی می‌شود از المان و عناصر متنوع استفاده شود. اغلب موضوع تصاویر کلاسیک روایات و داستان‌های کهن است. این نوع طرح‌ها در اروپای کلاسیک بسیار مورد استقبال قرار می‌گرفتند. بنابراین طرح‌های ارائه شده توسط نقاشان معروف این دوره برای چاپ پوستر دیواری کاربرد دارند. برای خرید پوستر دیواری کلاسیک نی‌توانید از طریق دسته‌بندی سایت، اقدام کنید.

کاغذ دیواری طرح گل رز

گل رز یکی از زیباترین گل‌های موجود در طبیعت است. از دیرباز تا کنون طرح و نقوش مربوط به این گل در آثار تزیینی مانند کاغذ دیواری سه بعدی به کار می‌رفته است. به همین دلیل امروزه نیز انواع پوستر دیواری گل رز با طرح مدرن و متنوع بسیار پرفروش هستند. یکی از دلایل فروش پوستر دیواری با این مضمون، علاقه افراد به طبیعت و به ویژه گل‌ها است. این تصاویر به دلیل دوری انسان از طبیعت و زندگی شهرنشینی بسیار پرطرفدار هستند. طرح پرفروش گل رز را می‌توان در انواع کاربری به کار برد و استفاده کرد.

برای ایجاد یک طراحی مدرن، می‌توان از این پوشش تزیینی با طرح گل رز سفید استفاده کرد. این طرح اغلب با ابعاد بزرگ روی پوستر دیواری چاپ می‌شود. به دلیل استفاده از متریال متنوع برای طراحی یک پوشش تزیینی، این طرح از زیبایی زیادی برخوردار است. یکی از کاربردهای تصویر گل رز، استفاده از آن در دیوار پشت تلویزیون یا دیوار پشت میز ناهار خوری است.

کاغذ دیواری طرح گل رز

کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت

طبیعت موضوع اصلی پوشش‌های تزیینی دیواری است. برای خرید پوستر دیواری طبیعت می‌توانید از انواع طرح‌های موجود در سایت دکورآفیس استفاده کنید. این طرح‌ها با نوع چیدمان مسکونی و یا هر نوع کاربری دیگر هماهنگی دارند. به همین دلیل اغلب برای پوشش دیوار از طرح طبیعت و عناصر موجود در آن مانند آبشار، کوه، درختان و ساحل دریا استفاده می‌شود. تصاویری مانند کاغذ دیواری سه بعدی، برای نصب در هر فضایی کاربرد دارند. اما در این زمینه باید به نوع طرح هر پوستر دیواری نیز دقت شود. میزان فروش پوستر دیواری نشان می‌دهد که این پوشش کاربرد زیادی برای تزیین و دیزاین فضاهای مختلف دارد. در یک فضای اداری نیز می‌توان از تصاویر طبیعت برای تزیین دیوار استفاده کرد.

کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت دارای مضامین مختلفی است. با توجه به نوع سلیقه و طرح‌های ترند سال، می‌توان طرح مناسب را برای پوشش دیوار انتخاب کرد. قیمت پوستر دیواری با توجه به طرح، جنس و برند متفاوت است. اما ویژگی مانند ابعاد آن می‌تواند تعیین کننده قیمت نهایی باشد. امروزه تصاویر متنوعی برای پوشش دیوار استفاده می‌شود. این تصاویر اغلب دارای طرح‌هایی مانند طبیعت، گل و... هستند. به همین دلیل می‌توان از آنها برای تزیین فضاها با کاربری متنوع استفاده کرد.

کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت

قیمت پوستر دیواری سه بعدی

برای اطلاع از قیمت پوستر دیواری سه‌بعدی باید به ابعاد آن توجه شود. معمولا تمام یا بخشی از دیوار با استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی پوشش داده می‌شود. طرح‌های پرفروش سال نیز بر همین اساس قیمت‌گذاری می‌شوند. به این معنی که برای خرید این پوشش تزیینی باید ابعاد آن را شرح دهیم. طول و عرض آن باید به گونه‌ای باشد که تمام یا بخشی از دیوار را پوشش دهد. در صورتی این پوشش با ابعاد کم سفارش داده‌شود، طبیعتا قیمت کاغذ دیواری سه بعدی نیز کم‌تر خواهدبود.

به این منظور سایت دکورآفیس مجموعه‌ای از انواع کاغذ دیواری سه بعدی پرفروش سال را در بخش فروشگاه خود قرار داده‌است. با مراجعه به این فروشگاه می‌توانید طرح‌های متنوع را خریداری کنید.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی

دکورآفیس یکی از مجموعه‌های فروش انواع کاغذ دیواری سه بعدی است که طرح‌های متنوعی را به صورت سالانه عرضه می‌کند و سعی می‌شود که طرح‌های پرفروش سال در دسته‌بندی جداگانه به مشتری ارائه شود. تا مشتری بتواند انتخاب بهتری داشته باشد. امروزه روش‌های مختلفی برای خرید انواع پوشش تزیینی دیوار وجود دارد. یکی از این روش‌ها استفاده از سایت و خرید آنلاین است. طرح‌های پرفروش در بخش فروشگاه سایت قرار دارند و می‌توان با مقایسه قیمتها، خرید بهتری داشت. پوستر دیواری کلاسیک، طبیعت و گل روز که از پرفروش‌ترین‌ها هستند در این بخش در انواع متنوع عرضه می‌شوند.

شما عزیزان می توانید جهت سفارش طرح مورد نظر خود به شماره واتساپ 09104962527 پیام دهید و یا مستقیما از سایت دکورآفیس طرح خود را انتخاب نمایید.

نوع طراحی هر موضوع توسط طراحان متفاوت است. به همین دلیل ممکن است از یک طرح، تصاویر متنوعی در دسترس باشد. این تصاویر را می‌توانید برای تزیین دیوار فضاهای مدرن و کلاسیک به کار ببرید. مثلا گل رز ممکن است به سبک مدرن یا کلاسیک طراحی شود. بنابراین در صورت چیدمان مدرن، پوستر دیواری مدرن نیز انتخاب می‌شود.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.