۰ نفر

سئو سایت چگونه به عبور از بحران کسب و کارتان کمک می کند؟

۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۵۸
کد خبر: 677753
سئو سایت چگونه به عبور از بحران کسب و کارتان کمک می کند؟

امروزه نه تنها جهان با ویروسی مرگبار به نام کووید-19 و پاندمیک جهانی مواجه شده که در قرن‌های اخیر بی سابقه است، بلکه جنگ نفتی و درگیری قدرت‌های بزرگ با یکدیگر در حال ویران کردن اقتصاد جهانی است و طوفان ملخ‌ها نیز در شرق آفریقا نوید قحطی برای بخش بزرگی از این قاره را می‌دهد. تقریباً همه این احساس را دارند که جهان در هرج و مرج است.

اهمیت حفظ سئو در زمان بحران

خوشبختانه شرایط اینطور که احساس می شود نیست. در واقع، در عرض چند هفته الی چند ماه، جهان می‌تواند به حالت عادی بازگردد، اما آخرین چیزی که شاید آن را بخواهید این است که کسب و کارتان به نقطه اول بازگردد. حتی در شرایطی که عوامل اقتصادی مختلف شما رامجبور به کاهش هزینه های کسب وکار خود می‌کنند، مطلقاً نمی‌خواهید فعالیت های بازاریابی خود را قطع کنید یا آنها را کاهش دهید. در چنین شرایطی باید به خصوص بر حفظ سئو سایت خود تمرکز کنید. در اینجا به شما می گوییم که دلیل آن چیست.

سئو یک فرآیند بلندمدت است

اگر نمی دانید که سئو چیست باید بگوییم که به تمام فعالیت هایی که باعث بالا رفتن رتبه سایت شما در موتورهای جستجو (از جمله گوگل) و شبکه های اجتماعی (مانند اینستاگرام) می‌شود، سئو می‌گویند.

برخی از فرآیندهای کسب و کار هستند که تنها در مدت زمانی کوتاه و فقط با یک بار تکرار، مزایای بسیار زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورند. به عنوان مثال، ممکن است چند هفته طول بکشد تا لوگوی خود را بازطراحی کنید، و این عمل باعث افزایش محبوبیت و جذابیت کسب و کارتان برای مخاطبان شود.

اما سئو اینگونه نیست، ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا نتایج سئو را مشاهده کنید و پس از گذشت ماه‌ها یا حتی 1 الی 2 سال، در رتبه بندی موتورهای جستجو بالا بروید، ولی ارزشش را دارد.

این موضوع تا حد زیادی به دلیل نحوه امتیازدهی گوگل به عوامل مختلف در الگوریتم رتبه بندی خود است. سن دامنه مهم است و همچنین میزان محتوای موجود در سایتتان اهمیت دارد. به علاوه، بهینه سازی هر صفحه از وب سایت و ساخت شبکه ای از بک لینک ها (که به گوگل می گوید سایت شما ارزشمند و معتبر است)، زمان‌بر است.

سئو سایت چگونه به عبور از بحران کسب و کارتان کمک می کند؟

شما همیشه باید لینک‌های خود را بررسی و بررسی و بررسی کنید تا مطمئن شوید که آنها درست و فعال هستند، زیرا سایر وب سایت ها نیز در حال رشد و تغییر هستند تا توجه گوگل را به خود جلب کنند. حتی با تکمیل تمام این فرآیندها، هنوز ممکن است مدتی طول بکشد تا ربات‌های گوگل دوباره به سمت سایت‌تان برگردند. هنوز باید منتظر بمانید تا گوگل این تغییرات را تشخیص دهد و سپس به شما رتبه بالاتری بدهد.

از آنجایی که سئو سایت فعالیتی بلندمدت است، آخرین کاری که باید انجام دهید فاصله گرفتن از آن است. توقف تلاش‌های سئو در حال حاضر می‌تواند تمام سرمایه‌گذاری‌ها و کارهای سختی را که در هفته‌ها و ماه‌های گذشته کرده‌اید، خنثی کند و پس از پایان بحران، شما را به‌طور جدی نسبت به رقبایتان به عقب بیاندازد.

بهتر است عملیات سئو را طبق روال معمول ادامه دهید تا با رشدی آهسته و پیوسته اطمینان حاصل کنید که اهداف سئو و کسب و کارتان را محقق می‌کنید.

سئو باعث افزایش فروش می شود

چیزی که تعداد کمی از رهبران کسب و کار می دانند این است که سئو بهترین بازگشت سرمایه را در بین تمام فعالیت‌های بازاریابی دارد. به این دلیل که وقتی افراد با قصد خرید به وب سر می‌زنند، معمولاً با جستجوی گوگل برای رسیدن به کالا یا خدمات مورد نیاز خود شروع می‌کنند. کسب‌وکارهایی که سرمایه‌گذاری بیشتری روی سئو سایت کرده‌اند، به رتبه های بالاتری در صفحه نتایج می رسند و بازدیدهای بیشتری را جذب می‌کنند که در نتیجه باعث فروش بیشتر می‌شود.

سئو سایت چگونه به عبور از بحران کسب و کارتان کمک می کند؟

در مواقع بحرانی، زمانی که میزان فروش کم است و مشتریان کمی دارید، باید روی روش‌هایی سرمایه‌گذاری کنید که سرمایه‌تان را برمی‌گردانند. سئو سایت باعث افزایش ترافیک وب سایت، بهبود تجربه بازدیدکنندگان سایت و بالا بردن نرخ تبدیل می شود. بنابراین، اگر می ترسید که شاید کسب و کار خود را در این شرایط دشوار از دست بدهید، به طور قطع نباید سئو سایت را نادیده بگیرید.

سئو سایت باعث شبکه‌سازی می‌شود

هیچکس به تنهایی مستقل از دیگران نیست و هیچ کسب و کاری نیز نمی تواند سئو سایت را بدون کمک یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خبره با موفقیت اجرا کند. برای بهبود مستمر در رتبه بندی نتایج جستجوی خود نه تنها باید به خدمات سئو تکیه کنید، بلکه باید با سایر وب سایت ها، تأثیرگذاران اجتماعی و جامعه آنلاین همکاران و مشتریان خود برای ایجاد لینک و محتوا هماهنگ شوید.

شما به شبکه‌ای از کسب و کارها نیاز دارید تا به سازمان یا شرکت‌تان کمک کنند تا در این شرایط بحرانی سر پا بمانید. با همکاری متقابل و ادامه روند هزینه‌ها برای خدمات سئو سایت، می توانید کسب و کارتان را فعال نگه دارید و از این شرایط سخت جان سالم به در ببرید. بعلاوه، صحبت با صاحبان کسب و کار دیگر و گرفتن مشاوره از یک آژانس دیجیتال مارکتینگ مجرب می تواند به سلامت روحی و روانی شما کمک کند.

با این حال، شبکه‌سازی و ایجاد جامعه ای از کسب و کارها تنها مزیت سئو سایت نیست. محتوا و سئو به صورت کامل به یکدیگر گره خورده‌اند و محتوا باعث جذب مخاطبانی می‌شود که با یکدیگر و کسب و کار شما تعامل دارند. پس حتی اگر مخاطبین شما در حال حاضر خریدی انجام نمی‌دهد، در حال حاضر حفظ این جامعه مخاطبین راهی هوشمندانه برای ایجاد پایگاه خریداران خود در آینده و پس از گذار از این شرایط بحرانی است.

در حال حاضر شرایط نه فقط برای کسب و کار شما، بلکه برای همه سخت است. خوشبختانه، با مشاوره گرفتن از یک آژانس دیجتال مارکتینگ حرفه ای و استفاده از خدمات سئو سایت، محتوا و ... می توانید در طول این بحران زنده بمانید و حتی پیشرفت کنید و گوی سبقت را از رقبای خود پس بگیرید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.