۰ نفر

اطلاعیه اکسکوینو در خصوص عدم دسترسی به سایت توسط برخی اپراتورهای اینترنت

۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۵۲
کد خبر: 677304
اطلاعیه اکسکوینو در خصوص عدم دسترسی به سایت توسط برخی اپراتورهای اینترنت

صرافی ارز دیجیتال «اکسکوینو» با اشاره به تلاش ناموفق تعدادی از کاربران جهت دسترسی به وب سایت این پلفترم که به دلیل اعمال تغییرات در زیرساخت های برخی اپراتورها و ارائه دهندگان اینترنت است، توضیحاتی را ارائه کرده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، متن اطلاعیه این صرافی وابسته به شرکت دانش بنیان توفاد به عنوان یکی از اولین شرکتهای ایرانی فعال زمینه بلاک چین، به شرح زیر است:

همراهان عزیز اکسکوینو

بابت نگرانی‌های پیش آمده مبنی بر عدم دسترسی به اکسکوینو بر روی برخی از خطوط و ارائه‌دهندگان اینترنت، مراتب عذرخواهی خود را اعلام می‌داریم. به عنوان یک نهاد‌ مالی که امین و نگهبان سرمایه کاربران خود است، با جدیت تمام در حال مذاکره با ارائه‌دهندگان اینترنت، اپراتورها و زیرساخت آن‌ها هستیم. 

از سوی دیگر به صورت تمام وقت به دنبال پیگیری از مراجع قانونی به دلیل آسیب وارده به کاربران خود در راستای اختلال در اینترنت و در نتیجه عدم دسترسی آن‌ها برای خرید و فروش و فعالیتشان بوده و به شما اطمینان می‌دهیم تا رسیدن به یک پاسخ مشخص، این پیگیری را با جدیت ادامه خواهیم داد.

در ۵ سال گذشته همواره با ارائه خدمات گوناگون در حوزه‌های مختلف بازار رمزارز در شرایط گوناگون اقتصادی و اجتماعی، تمام قد و با تمام نیرو و توان خود در کنار همراهان همیشگی اکسکوینو بوده‌ایم. 

شفافیت و عدم اقدام به رفتارهای غیرعرفی و اخلاقی که برگرفته از اولین اصل فرهنگی اکسکوینو یعنی " اعتماد" است، ما را بر آن داشته که در هرلحظه با تمام معضلات موجود، اعلام دقیق وضعیت و مشکلات را در اولویت کارهایمان قرار دهیم تا جای ممکن از ایجاد نگرانی‌های احتمالی برای مخاطبنمان بکاهیم. 

در نهایت، اطمینان می دهیم با تمام توان در حال رفع مشکلات و موانع هستیم و در هر شرایطی امین و ضامن سرمایه شما عزیزان خواهیم بود. صمیمانه از صبر و همراهی‌ شما متشکریم.

تیم فنی اکسکوینو

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.