۰ نفر

اجاره ویلا و سوئیت در کردان در سایت سفرمارکت

۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۴۴
کد خبر: 676550
اجاره ویلا و سوئیت در کردان در سایت سفرمارکت

در پایتخت علاقمندان به مکان‌های خوش آب‌وهوا حتما تا به حال به کردان سفر کرده‌اند. مقصدی زیبا، با هوایی پاکیزه در استان البرز و نزدیکی تهران! کردان در شهرستان ساوجبلاغ قرار دارد و به اندازه ۲۵ کیلومتر فاصله با کرج دارد.

این مقصد باصفای گردشگری بسیار مورد علاقه تهرانی‌ها و کرجی‌هاست. شاید شما نیز علاقه داشته باشید که به این مکان سر بزنید و تعطیلات خود در کردان سپری کنید. در این مقاله از سفرمارکت قصد داریم شما را با این مقصد زیبا و اجاره ویلا در کردان یا اجاره سوئیت کردان آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی کردان

زندگی در شهرهای شلوغی مثل تهران یا کرج و رفت‌وآمد در شرایط پراسترس شهری، باعث می‌شود که سفر بدون بلیط به روستاها و مکان‌های خوش آب‌وهوا برای استراحت و دوری از شلوغی طرفداران زیادی داشته باشد. یکی از خوش‌ آب‌وهواترین مکان‌های در نزدیکی پایتخت، کردان است. چنانچه تصمیم گرفتید به این مکان سر بزنید، شاید دیگر نخواهید به محل زندگی خود برگردید! گردشگران در کوچه باغ‌های کردان زندگی بدیع و پرنشاط را می‌یابند و از بودن در این مکان بسیار لذت می‌برند.

کردان در هر فصلی زیبا و دیدنی است. گوشه گوشه این مکان در هر زمانی مانند تابلوی نقاشی است. در هر فصل از سال که به این مکان مراجعه کنید، تنها زیبایی و شگفتی طبیعت را مشاهده خواهید کرد. اگر به دنبال استشمام بوی شکوفه‌های تازه روییده هستید، در بهار به این مکان بروید. اگر از مناظر رنگارنگ جنگل‌ها بیشتر لذت می‌برید، پاییز را در نظر بگیرید. چنانچه به سرسبزی و میوه‌های گوناگون و رنگارنگ علاقه دارید و می‌خواهید از هوای گرم شهر فرار کنید، تابستان به کردان بروید؛ و اگر زمین سفیدپوش شما را بیشتر جذب می‌کند، می‌توانید در زمستان سفر به این مکان زیبا را برنامه‌ریزی کنید.

اگر نقاش هستید حتما بوم نقاشی خود را به کردان ببرید و تصاویر زیبایی خلق کنید. اگر به عکاسی علاقه دارید، بهتر است دوربین حرفه‌ای خود را به این مکان بیاورید تا لحظه‌لحظه قدم زدن در مناظر بدیع این مکان را بتوانید ثبت کنید و به دیگران نشان بدهید. طبیعت‌گردها علاقه زیادی به سفر به کردان دارند و معمولا تورهای طبیعت‌گردی متعددی به این مکان مراجعه می‌کنند.

اجاره ویلا و سوئیت در کردان در سایت سفرمارکت

 

چگونگی اجاره ویلا کردان

اگر دوست دارید قبل از سفر اقامتگاه شما در کردان حاضر باشد و با خیال راحت و بدون دغذغه اقامتگاه به این مکان سفر کنید، حتما از قبل ویلا یا سوئیت مورد نظر خود را رزرو کنید. چنانچه تصمیم به اجاره ویلا یا سوئیت در کردان را گرفتید، می‌توانید این کار را به صورت آنلاین از طریق سایت معتبر اجاره ویلا سفرمارکت انجام دهید. چنانچه سرزده به این مکان مراجعه کردید و از قبل اقدام به رزرو نکردید نیز می‌توانید در خود کردان به سراغ املاکی‌ها بروید و به صورت روزانه در آنجا ویلا یا سوئیت را اجاره کنید. اما تفاوتی که اجاره اقامتگاه در این روستا با سایر مکان‌های دیگر دارد، این است که اقامتگاه‌ها به راحتی اجاره داده نمی‌شود. بنابراین بهتر است از چند روز قبل از حرکت به سمت این مکان،‌ اجاره ویلا یا سوئیت خود را ثبت و قطعی کنید.

علاوه بر این چنانچه قصد اجاره اقامتگاه در کردان را داشته باشید، انتخاب‌های فروانی در برابر شما قرار دارد. شما می‌توانید براساس علاقه، هزینه و تعداد هم‌سفران خود، بهترین و مناسب‌ترین اقامتگاه را در نظر بگیرید. تنوع ویلاها از نظر امکانات و متراژ در این مکان زیاد است. شما می‌توانید ویلا یا سوئیت‌های کوچک‌تر را انتخاب کنید یا ویلا‌های لوکس و استخردار.

در صورتی که قصد اجاره سوئیت درکردان یا سوئیت در تهران را داشتید، بهترین پیشنهاد این است که به دهکده تفریحی کردان مراجعه کنید که یک کیلومتر با روستای کوهسار فاصله دارد. دراین دهکده توریستی انواع گوناگونی از سوئیت و ویلا برای مسافران با هر نوع سلیقه ایجاد شده است. یکی از مزایای مهم اجاره اقامتگاه در این دهکده این است که شما علاوه بر اجاره مکان اقامتی خود از امکانات و تفریحات این دهکده نیز می‌توانید استفاده کنید. در این مکان زمین‌های فوتبال، والیبال و بسکتبال برای علاقه‌مندان به این ورزش‌های ساخته شده است. همچنین باشگاه ورزشی، جکوزی و سونا نیز در اینجا برای رفاه حال گردشگران در نظر گرفته شده است. چندین غذاخوری، کافه و رستوران نیز در این مکان به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند.

شما می‌توانید به صورت روزانه نیز اقدام به اجاره اقامتگاه کردان کنید. یعنی در صورتی که تمایل داشتید تنها یک روز در این مکان اقامت داشته باشید، می‌توانید با انتخاب گزینه روزانه ویلای مورد نظر خود را اجاره کنید. اتفاقا به دلیل نزدیکی این مکان به پایتخت و کرج، اجاره روزانه اقامتگاه در کردان پرطرفدارتر است. در بیشتر ویلاها و سوئیت‌های روستا می‌توان اقامتگاه‌ها را برای یک روز یا چند ساعت اجاره کرد.

شما در این مکان هم مانند اجاره ویلا در شمال می‌توانید ویلا اجاره کنید و هم در صورت تمایل سوئیت. حتما مطلع هستید که سوئیت‌ها دارای فضای مستقل نیستند و اغلب داخل یک مجموعه هستند. معمولا هزینه اجاره سوئیت در کردان ارزان‌تر است. بعضی از این سوئیت‌ها دارای اتقاق خواب هستند و برخی دیگر ممکن است اتاق نداشته باشد و تنها آشپزخانه و نشیمنی کوچک داشته باشند. سوئیت‌ها دارای امکاناتی چون میز غذاخوری، سرویس بهداشتی و حمام، مبلمان و تخت خواب هستند. البته لازم به ذکر است که در این مکان برخی سوئیت‌های لوکس و مدرنی وجود دارد که قیمت آنها بالاتر است سایر اقامتگاه‌های کردان است.

برای اجاره آنلاین ویلا یا سوئیت در کردان کافیست که به اپلیکیشن سفرمارکت یا سایر پلتفرم‌های گردشگری رزرو ویلا مراجعه کنید. گزینه اجاره ویلا یا سوئیت را انتخاب کنید. سپس مبدا و مقصد کردان، تاریخ شروع سفر و اتمام سفر و تعداد نفرات را مشخص کنید. در اخر گزینه جستجو را بزنید تا ویلاها با انواع امکانات و قیمت‌ها بر روی صفحه نمایش ظاهر شوند. بعد از اینکه اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب کردید، با پرداخت هزینه آن می‌توانید رزرو خود را قطعی کنید.

اجاره ویلا و سوئیت در کردان در سایت سفرمارکت

نکاتی که باید هنگام اجاره ویلا کردان در نظر گرفته شوند

نکته اول در اجاره ویلا در نظر گرفتن قیمت اجاره است. تنوع زیاد اقامتگاه‌ها در این مکان باعث می‌شود که بدون هیچ دردسری با در نظر گرفتن بودجه خود، اقدام به اجاره اقامتگاه مورد نظر خود کنید. معمولا ویلاهای لوکس و با امکانات، قیمت بیشتری دارد. در مقابل برخی دیگر از ویلا یا سوئیت‌ها در کردان دارای قیمت مناسب‌تر است. معمولا هرچه ویلا بزرگتر، با امکانات بیشتر و مدرن‌تر باشد، قیمت‌ها نیز بالاست.

نکته دوم این است که زمانی که شما ویلا یا سوئیت را اجاره می‌کنید استقلال بیشتری خواهید داشت. به طور مثال شما به راحتی می‌توانید غذای خود را در آشپزخانه آماده کنید یا با همه افراد خانواده یا دوستان خود زیر یک سقف باشید. معمولا در سفرهای پرجمعیت اجاره ویلا به نسبت رزرو هتل باصرفه‌تر است.

سومین نکته این است که ویلاها و سایر اقامتگاه‌ها در کردان نیز مطابق قوانین مرتبط با کنسلی ویلا‌ها عمل می‌کنند. پیش از اجاره اقامتگاه مورد نظر خود حتما قوانین مربوطه را مطالعه کنید. از دیگر قوانین مهم، نگهداری حیوان خانگی در اقامتگاه یا برگزار کردن مهمانی است.

آخرین نکته این است که از چندین روز پیش از سفر حتما ویلا یا اقامتگاه مورد نظر خود را رزرو کنید. برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل بهتر است که تعداد نفرات هر کدام از اقامتگاه‌‌ها را در نظر بگیرید.

هزینه‌های اجاره ویلا کردان

چنانچه قصد اجاره ویلا در کردان را دارید، شاید در مورد هزینه‌های اجاره کنجکاو شوید. هزینه‌های مرتبط با اجاره ویلا یا سوئیت به موارد گوناگونی بستگی دارد. این موارد ممکن است دربرگیرنده زمان اقامت، تجهیزات تفریحی، امکانات و دیگر موارد باشد. به طور قطع مانند ویلا لاکچری شمال هر مقدار که امکانات و متراژ ویلا بالاتر باشد، قیمت نیز بالاتر می‌رود. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت اجاره اقامتگاه زمانی است که شما برای گذران اوقات خود در کردان در نظر گرفته‌اید. در صورتی که هنگام تعطیلات اقدام به اجاره کنید، ممکن است قیمت‌ها گران‌تر از حد معمول باشد. معمولا لوکیشن ویلا یا سوئیت و دسترسی‌های آن نیز بر روی قیمت متاثر است.

بازه قیمتی اجاره ویلا یا سوئیت در کردان به طور تقریبی و میانگین از ۵۰۰ هزار تومان شروع می‌شود تا ۱۲ میلیون تومان ادامه می‌یابد. البته همیشه عددهایی خارج از این بازه هم وجود دارد. همچنین مسلما تعداد نفرات نیز بر روی هزینه نهایی تاثیرگذار است.

ویلاهایی که در سایت قرار داده شده‌اند ممکن است دارای گزینه‌های امکاناتی گوناگونی مثل استخر، وسایل بازی مثل بیلیارد، فوتبال دستی، شطرنج و سایر، جکوزی و سونا، تراس، باربیکیو و دیگر موارد باشند. تنوع امکانات و لوکیشن ویلا نیز همانطور که گفته بر روی قیمت نهایی اجاره اقامتگاه موثر است.

اجاره ویلا و سوئیت در کردان در سایت سفرمارکت

کلام آخر

برخی از تهرانی‌ها برای گذران تعطیلات آخر هفته یا سایر روزهای تعطیل در سال ترجیح می‌دهند به جای این که مسافت زیادی را برای اجاره ویلا ساحلی درشمال طی کنند، اقدام به اجاره سوئیت یا ویلا در کردان کنند. در حقیقت کردان حتی برای ساکنان سایر شهرستان‌ها نیز مکان شگفت‌آوری است. زمانی که آنها به شهرهایی مثل تهران و کرج سفر می‌کنند، ترجیح می‌دهند حتما به این مکان خوش آب‌وهوا مراجعه کنند و آرامش بیرون از شهر را تجربه کنند. در این مقاله از سفرمارکت شما را با کردان و نحوه اجاره ویلا یا سوئیت در این مکان آشنا کردیم. امیدواریم که لذت برده باشید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.