۰ نفر

با تلویزیون هوشمند C635 TCL شگفت زده خواهید شد!

۲۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۸
کد خبر: 674045
با تلویزیون هوشمند C635 TCL شگفت زده خواهید شد!

در عصر تکنولوژی، وقتی می گوییم یک مدل تلویزیون همه را شگفت زده می کند؛ باید برای این ادعا، دلایل محکمی بیاوریم تا مخاطب حرفمان را باور کند. تلویزیون هوشمند C۶۳۵ TCL یکی از محصولاتی است که به واقع مشتریان خود را شگفت زده می کند. برای اطلاع کامل درباره امکانات این مدل از تلویزیون تی سی ال که در سال ۲۰۲۲ به بازار آمده است؛ این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

تلویزیون هوشمند C635 TCL چه امکاناتی دارد؟

تلویزیون C635 تی سی ال از آن جهت شما را شگفت ‌زده می‌کند که ویژگی های آن بر اساس نیاز مخاطبِ امروز شکل گرفته است. در ادامه به بررسی این ویژگی ها می پردازیم.

1-نگاهی تازه به هوشمندی با google TV

همینجا باید بگوییم که فقط برندهای محدودی هستند که اقدام به نصب رابط کاربری گوگل تی وی در تلویزیون های جدید خود کرده اند. یکی از این برندها TCL است. google TV در واقع نسخه پیشرفته اندروید تی وی است که روی سیستم عامل اندروید 10 به بالا قابل نصب است.

Google TV برای شما فضایی را ایجاد می کند که بدون نیاز به نصب اپلیکیشن یا نرم افزاری، بتوانید فیلم‌ها و ویدئوهای جدید از هر پلتفرم اشتراک ویدیویی را ببینید و دنبال کنید.

 یعنی با گوگل تی وی می توانید:

  • به راحتی موضوع ویدئوی مورد نظر خود را سرچ کنید.
  • لیست علاقمندی های خود را تشکیل دهید.
  • سایر پیشنهادات مرتبط با علاقه مندی خود را دریافت کنید.
  • به انواع فیلم ها و ویدئوهای موجود در همه پلتفرم ها، به صورت یکجا دسترسی داشته باشید.

2-مجهز به فناوری QLED دارای وضوح تصویر ULTRA HD 4K

تلویزیون C635 QLED به فناوری کیولد مجهز است که رنگ های زنده تر با کنتراست بالاتر را به نمایش می گذارد. وضوح تصویر ULTRA HD 4K با تعداد پیکسل 3840*2160 نیز باعث نمایش واقعی تر جزئیات می شود.

با تلویزیون هوشمند C635 TCL شگفت زده خواهید شد!

3-فناوری WCG در تلویزیون C635 تی سی ال

تلویزیون C635 TCL مجهز به فناوری جدید WCG (Wide Color Gamut) یا طیف رنگی گستره است که بیش از یک میلیارد رنگ متفاوت را با استاندارد DCI-P3 به نمایش می گذارد.

4-فرمت Dolby Vision در تلویزیون جدید TCL

تلویزیون C635 علاوه بر فناوری HDR10 مجهز به Dolby Vision (یکی از فرمت های پویای (HDR است. مزیت دالبی ویژن این است که با تنظیم صحنه به صحنه و حتی فریم به فریم تصویر، جزئیات بیشتر را با دقت رنگی بالاتر به بیننده ارائه می کند. انگار به طور زنده در صحنه تئاتر نشسته اید.

5-از فناوری MEMC در تلویزیون C635 تی سی ال غافل نشوید!

تلویزیون هوشمند تی سی ال مدل C635 مجهز به تکنولوژی MEMC است که باعث افزایش سرعت انتقال تصاویر، حذف لرزش‌ها و سایه‌ها شده و در نهایت جلوی پرش تصاویر را می گیرد. با این امکان می توانید با لذت بیشتری به تماشای مسابقات زنده و یا بازی با تلویزیون بنشینید.

6-سیستم صوتی ONKYO ژاپن و صدای Dolby Atmos در تلویزیون C635

سیستم صوتی انکیو (ONKYO) به معنای طنین صداست. در تلویزیون هوشمند C635 تی سی ال از سیستم صوتی ONKYO ژاپن برای ارائه صدایی فراگیر با کیفیت سینمایی استفاده شده است. فناوری دالبی اتموس (Dolby Atmos) با ارائه صدایی چند بعدی در این مدل تلویزیون TCL، صدایی فراتر از سیستم های صوتی سنتی را به شنونده ارائه می کند.

 با ترکیب ONKYO و Dolby Atmos در تلویزیون TCL C635 از وضوح باورنکردنی صدا در فضای منزل لذت ببرید.

با تلویزیون هوشمند C635 TCL شگفت زده خواهید شد!

این تنها بخشی از کل ماجراست

تا اینجا سعی کردیم در مورد ویژگی های اصلی تلویزیون C635 تی سی ال که آن را به یک محصول شگفت انگیز تبدیل کرده است صحبت کنیم. اما این کل ماجرا نیست. برای مشاهده اطلاعات کامل به صفحه تلویزیون هوشمند C635 تی سی ال مراجعه کنید.

سایر امکاناتی که تلویزیون جدید TCL دارد عبارتند از:

  • نرخ نوسازی بالاتر و تأخیر بسیار کم با فناوری 120 Hz. DLG
  • تلویزیون هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید 11
  • دارای قابلیت WIFI Screen Mirror جهت اتصال گوشی موبایل به تلویزیون
  • دارای 16 گیگا بایت حافظه داخلی
  • قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی (PVR) و مجهز به ماشین زمان (Time Shift)
  • مجهز به Bluetooth جهت اتصال ساندبار و اسپیکر بلوتوث
  • دارای درگاه های USB (3.0x1, 2.0x2) و HDMIx3(1.4, 2.0, 2.1)

کارت هدیه نقدی جایزه شرکت در مسابقه هیجان انگیز TCL

اگر اهل مسابقه و سرگرمی هستید همین حالا به صفحه مسابقه تلویزیون C635 TCL رفته و با شرکت در بازی جذاب گردونه شانس، کارت هدیه نقدی برنده شوید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.