۰ نفر

بهترین فوق تخصص کاشت مو در تهران- کلینیک vip

۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۱۱
کد خبر: 657152
بهترین فوق تخصص کاشت مو در تهران- کلینیک vip

چند ساله گذشت شاید شما هم در اطرافیانتان کسانی را دیده باشید که عمل جراحی کاشت مو انجام داده باشند.

چند ساله گذشت شاید شما هم در اطرافیانتان کسانی را دیده باشید که عمل جراحی کاشت مو انجام داده باشند. با پیشرفتی که در این زمینه در کشورمان انجام شد خوشبختانه مشکل بسیاری از کاندیداهای کاشت مو به راحتی حل شد و اعتماد به ‌نفس به آن‌ها بازگشت و این اتفاق را می‌توان مدیون متخصص کاشت مو در تهران و کلینیک‌های معتبر کاشت مو از جمله کلینیک  vipدانست.

چه کسانی باید به فوق تخصص کاشت مو در تهران مراجعه کنند؟

درواقع ریزش موی درصد بالایی از مردان و حتی زنان ایرانی از سنین پایین آغاز می‌شود و در محدوده سنی 30الی35 سالگی به طاسی بخش کم یا وسعی از سر آن‌ها منجر می‌شود. درگذشته نه‌چندان دور درمان معتبر و موفقی برای آن وجود نداشت و فقط پزشکان با تجویز دارو سعی می‌کردند که سرعت این ریزش را کاهش دهند.

همین امر، نگرانی زیادی بین جوانان ایجاد می‌کرد. زیرا آن‌ها می‌دیدند که در اوج سن جوانی باید با ریزش موهای سر خود و طاسی که ناخواسته است مواجه شوند. این طاسی تأثیر فراوانی را بر چهره و زیبایی افراد می‌گذاشت و اعتماد به‌ نفس آن‌ها را به‌ شدت کاهش می‌داد.

اما در سال‌های اخیر خوشبختانه با پیشرفت علم پزشکی و همچنین به‌روز شدن کلینیک‌های کاشت مو در ایران، کیفیت این عمل جراحی در کشورمان به حدی بالا رفت که حتی برخی، از خارج از کشور برای کاشت مو به ایران می‌آمدند.

پس اگر شما هم با چنین مشکلی مواجه هستید نگران نباشید. فاصله شما تا درمان،فقط یک مراجعه به متخصص کاشت مو است. در کلینیک VIP تهران متخصصی هستند که شما را معاینه اولیه می‌کنند، بعد از آن بر اساس شرایطی که دارید مشاوره لازم را برای این عمل زیبایی به شما می‌دهند تا بدانید که مسیر بازگشت موهای شما از کجا شروع و به کجا خطم می‌شود.

بهترین دکتر کاشت مو در تهران

خوشبختانه متخصص کاشت مو در تهران به ‌وفور یافت می‌شود. البته باید در زمینه انتخاب پزشک خود به‌ شدت دقت کنید. در این زمینه هستند افراد سودجویی که به دروغ خود را پزشک می‌دانند یا حتی در برخی از سالن‌های زیبایی افرادی هستند که ادعا می‌کنند دوره‌های کاشت مو را دیده‌اند.

این نکته را بدانید که کاشت مو کار بسیار حساسی است. نتیجه آن به‌ شدت روی زیبایی آینده شما تأثیرگذار است. باید بدانید که این کار یک عمل جراحی زیبایی با حساسیت بالا است پس نباید به‌سادگی به هرکسی که تبلیغات فراوان و حتی ارزانی برای این کار انجام می‌دهد اعتماد کنید.

بهترین متخصص کاشت مو را می‌توانید در بهترین کلینیک‌های تهران پیدا کنید. آن‌ها با دلسوزی و دقت فراوان کل روند جراحی و درمان شمارا دنبال می‌کنند.

برای انتخاب پزشک خود سعی کنید مدارک او، سوابق و نمونه کارهایی را که برای دیگران انجام داده است به‌خوبی برسی کنید. شما باید به فاکتورهای چون میزان تحصیلات پزشک، سابقه کاری، میزان تخصص و مهارت و همچنین میزان استفاده از دستگاه‌ها و روش‌های روز جهان را مورد برسی قرار دهید.

یک فوق تخصص کاشت مو در تهران به‌خوبی می‌داند که کاشت مو اگر به‌ صورت استاندارد انجام نشود دارای عوارضی است. پس این وظیفه شما است که برای پیشگیری از این مشکلات، متخصص خوبی را انتخاب کنید. از جمله عوارض این کار می‌توان به باقی ماندن جای زخم در برخی از روش‌های تهاجمی کاشت مو اشاره کرد که اگر به‌خوبی این عمل انجام نشود تا مدت‌ها درگیر عفونت و ترمیم زخم آن خواهید بود.

بهترین فوق تخصص کاشت مو در تهران- کلینیک vip

همچنین اگر دکتر متخصص کاشت مو روش درستی را با توجه به وضعیت شما انتخاب نکند در نتیجه موهای طبیعی نخواهید داشت.

و از نتیجه عمل ناراضی خواهید بود. در موارد بسیاری دیده شده که کاندیدای کاشت مو بعد از عمل جراحی با مشکلاتی چون شل شدن پوست سر، رویش مو زیر پوست، کیست، حساسیت، عفونت، تورم، سرگیجه، رشد موهای ضعیف، ورم و درد شدید دیده می‌شود.

در عمل زیبایی کاشت مو مانند هر عملی احتمال خطای پزشکی وجود دارد. پس دقت کنید که چه کسی را برای این کار انتخاب می‌کنید تا ریسک‌های این عمل را تا حد ممکن برای خود پایین بیاورید. قبل از عمل جراحی کاشت مو باید پزشک شما آزمایشات زیر را حتما برایتان تجویز کند:

  • آزمایشات خون برای اینکه متوجه شوند شما بیماری خود ایمنی مانند hiv نداشته باشید.
  • برسی آهن/ فریتین بدن شما
  • برسی میزان هرمون‌های خون شما
  • تست سیلان
  • آزمایش هپاتیت B
  • برسی وضعیت لخته شدن خون
  • میزان قند خون

گروه تخصصی پزشکی کاشت vip

کلینیک VIP تهران دارای گروه متخصص کاشت مو حرفه‌ای است که خیال شما را از انجام یک عمل جراحی زیبایی آسان راحت می‌کند. این کلینیک دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت است و کلیه متخصصین آن با مدارک معتبر پزشکی و همچنین با تجربه بالا، سعی می‌کنند بهترین خدمات را به مراجعه کنندگان ارائه دهند.

سوابق درخشان گروه تخصصی پزشکی کاشت VIP و همچنین بهره‌گیری از به‌روزترین عمل‌های جراحی و تجهیزات پیشرفته روز دنیا باعث شده تا نتیجه تمامی عمل‌های زیبایی کاشت مو، 100% رضایت بخش باشد. دقت داشته باشید که کاشت مو، عملی نیست که بتوانید چند بار آن را انجام دهید.

شما قرار است یک‌بار در این پروسه وارد شوید و در نهایت، موهای طبیعی و زیبا بدون نشانه‌ای از کاشت را داشته باشید. زیبایی چهره شما و اعتمادبه‌نفستان مستقیم به این عمل بستگی دارد.

پس سعی کنید بهترین متخصص کاشت مو در تهران و بهترین کلینیک کاشت مو را برای انجام این کار انتخاب کنید. گروه متخصصین کاشت مو بعد از جراحی چه چیزهایی را در دوران نقاهت شما باید در نظر بگیرند:

  • چک کردن تغذیه شما تا مطمئن شوند که آهن، روی، ویتامین D و اومگا3 کافی به بدن شما می‌رسد
  • تجویز داروهای ضروری
  • فالو کردن مراحل ترمیم زخم برای پیشگیری از عفونت‌های سریع
  • دنبال کردن مراحل،نوع و میزان رشد موهای کاشته شده
  • دادن دستورات و نکاتی که باید برای مراقبت در دوران نقاهت رعایت کنید.

این نکته نیز قابل ذکر است که اگر می‌خواهید کاشت موی موفقی داشته باشید. فقط به انتخاب کلینیک و پزشک مناسب برنمی‌گردد. بلکه میزان همکاری شما با پزشک و رعایت دستورات پزشک نیز در نتیجه کاشت مو شما تاثر مستقیم دارد.

ویژگی‌های بهترین متخصص کاشت مو

متخصص کاشت مو در تهران کم نیست. اما اگر می‌خواهید بهترین آن‌ها را انتخاب کنید باید بسیار دقت کنید. پیوند مو عملی بسیار حساس است. نیاز به داشت دقت بالا و ظرافت بسیار زیادی در این کار دیده می‌شود. در بیشتر روش‌ها پزشک باید از بانک موی شما بخشی را جدا کند و با دقت فراوان آن را به بخش‌ها طاس سر پیوند بزند.

بهترین فوق تخصص کاشت مو در تهران- کلینیک vip

برای اینکه شما خط رویش طبیعی داشته باشید میزان دقت پزشک و همچنین دستگاه‌های که از استفاده می‌کند بسیار حائز اهمیت است. همچنین نکته بعدی که مهم است تراکم موی شماست که در نهایت به نتیجه خوب منتهی می‌شود.

یک متخصص کاشت مو با تجربه به‌خوبی می‌داند که هر کیس با کیس دیگر متفاوت است، ریشه مو، فولیکول‌ها و بانک موی هر فرد با دیگری فرق دارد و اینکه چه عمل جراحی برای او مناسب است. در برخی روش‌های کاشت مو به دلیل داشتن بانک ضعیف مو، مجبور می‌شوند از موها پشت کمر و یا سینه فرد برای پیوند زدن بردارند.

این کار قطعاً به مهارت بسیار بالایی نیاز دارد و نقش پزشک متخصص در همین ظرافت‌هاست که آشکار می‌شود. همچنین ریشه‌های مو، بسیار ظریف هستند و عمر کوتاهی دارند.

اگر سرعت عمل پزشک شما مناسب نباشد ممکن است با پیوند موی بسیار بدی از موهای مرده، جراحی شما انجام شود و سپس بعد از گذشت چند ماه و تحمل تمامی مشکلات عمل جراحی تازه متوجه شوید که چه اتفاقی افتاده است.

یک متخصص کاشت مو حرفه‌ای همیشه سعی دارد تا از بروزترین روش‌های کاشت مو بر اساس تطبیق آن با وضعیت شما استفاده کند.

یک متخصص کاشت مو بر اساس شرایط شما، بهترین انتخاب را برایتان انجام میدهد. باید بدانید که کاشت مو به روشهای مختلفی از جلمه FUT، روش FUE، MICRO ، DHI و SUT انجام می‌شود.

کاشت مو ارزان؛ انتخاب درستی است یا غلط؟

کاشت مو یک عمل جراحی زیبایی است. معمولاً عمل‌های زیبایی هزینه بالایی دارند. هرچند که امروزه این عمل جراحی هزینه معقولی پیدا کرده و حتی قیمت مناسب آن در ایران باعث شده که افراد زیادی از خارج از کشور برای عمل کاشت مو به ایران بیایند.

قصد ما این نیست که بگوییم هر کلینیک کاشت مو که قیمت بالاتری برای این عمل به شما ارائه کرد، به معنای بهتر بودن آن است. اما دقت کنید که امروزه برخی کلینیک‌های غیرمجاز و همچنین تکنسین‌های تازه‌ کاری که تجربه، مهارت و تخصص کافی را ندارند، سعی می‌کند با تبلیغات فراوان و به‌خصوص دادن قیمت‌های وسوسه کننده شما را تحریک کنند که با کم‌ترین هزینه کاشت موی خود را انجام دهید.

اما هشدار می‌دهیم که این کار بسیار خطرناک است. درواقع باید بگویی که هزینه کاشت مو در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد. ابتدا پزشک متخصص کاشت مو در تهران با معاینه شما باید تشخیص دهد که کدام روش کاشت مو برایتان مناسب است.

همچنین مهم است که چند جلسه نیاز دارید. در برخی روش‌ها کاشت مو نیاز به 2 جلسه دارد و همین امر سبب می‌شود که دوباره همه روند جراحی برای شما انجام شود و هزینه شما کمی بالا برود.

به هر صورت قیمت نباید فاکتور انتخاب پزشک، کلینیک یا حتی نوع عمل برای شما باشد. ابتدا سعی کنید که یک کلینیک معتبر و یک پزشک متخصص کاشت مو را پیدا کرده و با راهنمایی‌های آن‌ها، عمل جراحی زیبایی خود را انجام دهید.

برای انجام عمل کاشت مو نزد بهترین پزشکان تهران و ایران آماده هستید؟ همین حالا به شماره واتساپ کلینیک بلفاروپلاستی VIP پیام دهید و از خدمات مشاوره رایگان ما بهره‌ مند شوید. 09120998715

 همچنین برای دریافت انواع خدمات زیبایی به صورت حرفه‌ای می‌توانید:

 با شماره تلفن "02144158011"  تماس گرفته،

 یا به آدرس  " ستاری جنوب ، بلوار فردوس غرب، خیابان ورزی جنوبی، کوچه هفدهم شرقی، ساختمان پزشکان رامیار" مراجعه کنید.

از متخصص کاشت مو چه انتظاری باید داشته باشیم؟

مهم‌ترین انتظاری که شما باید از متخصص کاشت مو در تهران داشته باشید این است که با شما صادق باشد. دیده شده در برخی موارد، کیس اصلاً مناسب کاشت مو نیست. اما برخی پزشکان سودجو برای از دست ندادن درآمد خود آن‌ها را تحریک به عمل جراحی زیبایی می‌کنند.

پس ابتدا سعی کنید پزشک متخصصی را پیدا کنید که دلسوز شما باشد. در جلسه مشاوره تمام حقایق را به شما بگویید تا تصور غلطی برای بعد از عمل جراحی خود نداشته باشید. انتظار می‌رود پزشک تمام دوره‌های مورد نیاز را گذرانده باشد، حرفه‌ای بوده و عمل‌های جراحی زیادی را انجام داده باشد.

عملکرد متخصص کاشت مو فقط به عمل جراحی برنمی‌گردد. بلکه معاینات قبل از عمل و همچنین فالو کردن شما بعد از عمل جراحی از وظایف اصلی پزشک متخصص است که اگر دارای تعهد حرفه‌ای باشد به‌خوبی این کار را برای شما انجام می‌دهد.

یک متخصص کاشت مو دلسوز می‌داند که اگر نتیجه جراحی شما موفقیت‌ آمیز باشد به اعتبار خودش افزوده خواهد شد. پس انجام یک عمل خود برد-برد است. به‌عنوان توصیه آخر به شما که امروز در فکر انجام عمل زیبایی کاشت مو هستید توصیه می‌کنیم که با دقت هرچه ‌تمام‌ تر پزشک متخصص کاشت مو در تهران را انتخاب کنید تا نتیجه کار برایتان رضایت بخش باشد.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و تو سط تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است