۰ نفر

آمار برندگان لاتاری در ایران

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۰۱
کد خبر: 633937
آمار برندگان لاتاری در ایران

آمار برندگان لاتاری در هر سال متفاوت است. در این مقاله قرار است شما را با چند آمار شگفت‌انگیز روبه رو کنیم.

 آمار و اسامی برندگان لاتاری گرین کارت آمریکا برتر مهاجر از جمله موضوعاتی است که در بین افراد ثبت نام کننده از طرف‌دار زیادی دارد. مسئله‌ای که افراد به اشتباه فکر می‌کنند این است که زمان اعلام نتایج لیستی از برندگان از سمت وزارت امور خارجه آمریکا صادر می‌شود. اما این موضوع کاملاً اشتباه است؛ برای اینکه متوجه شوید که آیا برنده شدید یا خیر باید اطلاعاتی مثل کانفرمیشن نامبر، نام و خانوادگی و سال تولد را به همراه داشته باشید. با این اطلاعات می‌توانید از طریق سایت وزارت امورخارجه آمریکا یا سایت برتر مهاجر استعلام نتیجه لاتاری خود را انجام دهید.

آمار برندگان لاتاری در برتر مهاجر

1

 

همان طور مشاهده می‌کنید، در سال گذشته آمار برندگان آقایان از خانم‌ها در مجموعه برتر مهاجر بیشتر بوده. همچنین از لحاظ تحصیلی درصد لیسانسه‌ها از بقیه گروه‌ها بیشتر است.

سهمیه ایران در لاتاری

چند سالی است که سهمیه ایران نسبت سال‌های قبل آن افزایش پیدا کرده. دلیل این افزایش حذف یکی از کشورها آسیایی از لاتاری است. تعداد برندگان قبل از افزایش حدود 4.500 نفر بود ولی بعد از افزایش به حدود 6.000 نفر تغییر کرد. در ادامه آمار سهمیه ایران در چند سال گذشته را مشاهده خواهید کرد.

2

همچنین می‌توانید آمار ثبت نام کننده و برندگان لاتاری در کل جهان را مشاهده کنید.

3

به طور کلی برنده شدن در لاتاری که می‌تواند برای شما یک سری مزایا و معایبی داشته باشد. زمانی که از این موضوع خبر داشته باشید راحت‌تر می‌توانید برای مهاجرت خود تصمیم بگیرید.

معایب برنده شدن در لاتاری

برنده شدن در لاتاری معایب خاصی ندارد اما یک سری محدودیت‌ها دارد که در ادامه در مورد این محدودیت‌ها براتون صحبت خواهیم کرد.

تمدید گرین کارت آمریکا؛ زمانی که برای شما گرین کارت صادر می‌شود تنها 5 سال تاریخ انقضا دارد. شما باید بعد از گذشت 5 سال این کارت را تمدید کنید. تمدید کردن این کارت به سادگی انجام می‌شود.

نداشتن حق شهروندی؛ افرادی که برنده لاتاری هستند تا 5 سال نمی‌توانند سیتیزن شیپ خود را دریافت کنند. این موضوع باعث می‌شود در یک سری از موارد محدود باشند. همچنین در این 5 سال باید مراقب باشید که مرتکب جرمی نشوید.

نداشتن پاسپورت آمریکایی؛ برندگان لاتاری باید 5 سال صبر کنند تا برای آن‌ها پاسپورت آمریکایی صادر شود.

ماندن در خاک آمریکا؛ دوستانی که از طریق لاتاری به آمریکا مهاجرت می‌کنند نمی‌توانند مدت زیادی از خاک آمریکا دور باشند. در 5 سال ابتدایی زندگی خود تنها می‌توانند 6 ماه از خاک آمریکا دور باشند. این زمان اگر از حد مجاز گذر کند، گرین کارتشان باطل می‌شود و برای همیشه فرصت زندگی در آمریکا را از دست می‌دهند.

مزایای برنده شدن در لاتاری

در این بخش از 8 مزیت برنده شدن در لاتاری برای شما صحبت کنیم

  1. مخارج پایین برای مهاجرت به آمریکا؛ این روش نسبت روش‌های دیگر مهاجرت به آمریکا خیلی به‌صرفه‌تر خواهد بود.
  2. انتخاب آزادانه ایالت‌ها؛ بعد از این که ویزای لاتاری شما صادر شد می‌توانید آزادانه و بدون اخذ مجوز در هر کدام از ایالت‌های آمریکا زندگی کنید.
  3. انتخاب آزادانه شغل؛ به جز یک سری کارها دولتی می‌توانید کاملاً آزادانه مطابق تخصص خود مشغول به کار شوید.
  4. داشتن همراه؛ افرادی که متأهل هستند می‌توانند به همراه خانواده خود اقدامات لاتاری را انجام دهند.
  5. قیمت پایین تحصیلات؛ مطابق تجربه مشاوران برتر مهاجر، مهاجرت تحصیلی از طریق لاتاری نسبت به روش مهاجرت تحصیلی عادی از هزینه پایین‌تری برخوردار است.
  6. انجام معامله‌های مختلف بدون محدودیت؛ شما می‌توانید بدون هیچ محدودیتی ماشین، خانه و ... معامله کنید.
  7. امکان بیمه شدن؛ تمامی شرکت‌های بیمه در آمریکا برای افرادی که دارای گرین کارت لاتاری باشند، خدمات بیمه عمر و سلامت ارائه می‌دهند.
  8. حق شهروندی؛ شما می‌توانید بعد از 5 سال درخواست حق شهروندی را ارائه دهید. بعد از دریافت سیتزن شیپ آمریکا می‌توانید از تمامی حقوق شهروندی آمریکا بهره مند شوید. البته در مشاغل رد بالای دولتی و نظامی نمی‌توانید استخدام شوید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است