۰ نفر

پرداخت هزینه اخذ پاسپورت دومینیکا با ارزهای دیجیتال

۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۵۰
کد خبر: 629549
پرداخت هزینه اخذ پاسپورت دومینیکا با ارزهای دیجیتال

به احتمال زیاد شما تاکنون حداقل یک بار به سفرهای خارجی بدون مشکلات ویزا فکر کرده‌اید؛ یکی از بهترین راه‌‌های حل این مشکل، اخذ تابعیت دوم است.

 حال سوألی که مطرح می‌شود این است که اخذ تابعیت کدام کشور، با چه میزان سرمایه‌گذاری و در چه مدت زمانی آسان‌ترین شیوه برای اخذ تابعیت دوم محسوب می‌شود. بدون شک پاسپورت دومینیکا بهترین گزینه برای حل این موضوع خواهد بود. در این مقاله با شریف تریپ همراه باشید تا جزئیات این پیشنهاد عالی را به علاوهٔ روش‌های پرداخت شهروندی دومینیکا از طریق ارزهای دیجیتال برایتان شرح دهیم.

1

اهیمت اخذ پاسپورت دومینیکا

کشور دومینیکا جزیره‌ای است که در حوزهٔ دریای کارائیب در قارهٔ آمریکا واقع شده و از کشورهای مشترک‌المنافع بریتانیا به‌حساب می‌آید. مطابق آخرین امتیازبندی‌های مؤسسهٔ هنلی (Henley) در سال 2022، پاسپورت دومینیکا در جایگاه 32 ام جهانی ایستاده که حاکی از اعتبار بالای آن در این حوزه است.

برای درک بهتر اینکه بتوانیم اهمیت پاسپورت دومینیکا به‌عنوان تابعیت دوم را برایتان شرح دهیم، در ابتدا به مسئلهٔ محدودیت در سفر برای اخذ ویزا می‌پردازیم. باتوجه به رتبه‌بندی مؤسسهٔ هنلی، گذرنامهٔ ایرانی در جایگاه ۱۰۲ ام جهان قرار دارد و با توجه به شرایط موجود، سفرهای خارجی به بسیاری از کشورهای دنیا نیازمند ویزا و گذراندن فرایند طولانی اخذ ویزا خواهد بود. در این میان ممکن است اتفاقاتی نظیر ریجکتی ویزا پس از مراحل طولانی رخ دهد که فرایند سفر را طاقت‌فرسا می‌کند.

در حال حاضر کشور مشترک‌المنافع دومینیکا مقرون به صرفه‌ترین و سریع‌ترین برنامه اخذ شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری به‌شمار می‌رود. اهمیت اخذ پاسپورت دومینیکا در این است که متقاضی نیازی به اقامت و حضور فیزیکی در این کشور و همچنین ارائه‌ٔ مدرک زبان ندارد. از طرفی مدت زمان درخواست برای تابعیت دومینیکا، فرایند اخذ و دریافت آن جزو سریع‌ترین (کمتر از ۴ ماه) برنامه‌ها در بین کشورهایی است که برنامهٔ اعطای شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری و دریافت پاسپورت دوم را اعطا می‌کنند.

پرداخت هزینه اخذ پاسپورت دومینیکا با ارزهای دیجیتال

یکی از بهترین راه‌ها برای اخذ پاسپورت دومینیکا، سرمایه‌گذاری از طریق کمک بلاعوض به دولت دومینیکا است که متقاضیان برای پرداخت هزینه‌های آن می‌توانند به شیوه‌های مختلفی مانند پرداخت با پول نقد (ریال، دلار، یورو و ...) در هر زمان و هر جای دنیا اقدام کنند. شریف تریپ با ارائهٔ خدماتی نوین به مشتریان خود، برای اولین بار دریافت هزینه‌های قانونی سرمایه‌گذاری در دومینیکا را از طریق ارزهای دیجیتال ممکن ساخته است.

ما در این مجموعه برای مشتریان خود خدمات پرداخت هزینه‌های اخذ تابعیت دوم از طریق انواع ارزهای دیجیتال را فراهم کرده‌ایم که در هر زمان و از هرجای دنیا امکان‌پذیر است. بخشی از فهرست این رمزارزها عبارتند از:

  • بیت‌کوین (BTC)؛
  • اتریوم (ETH)؛
  • لایت‌کوین (LTC)؛
  • دوج‌کوین (DOGE)؛
  • استیبل‌کوین (USDT، USDC، BUSD و ...):
  • ریپل (XRP) و ...

مجموعهٔ شریف‌تریپ با بیش از ۶ سال تجربه در زمینهٔ اخذ شهروندی و پاسپورت دومینیکا همراه شما خواهد بود تا تمام مراحل دریافت شهروندی دائم دومینیکا را با خیالی آسوده طی کنید.

2

احراز هویت در صرافی های ارز دیجیتال با پاسپورت دومینیکا

مطابق آخرین گزارش‌های وبسایت خبری کوین‌دسک (CoinDesk)، معامله‌گران و کاربران ایرانی فعال در حوزهٔ ارزهای دیجیتال برای احراز هویت خود با گذرنامهٔ ایرانی در صرافی‌هایی مانند بایننس، بیت‌رکس و بیت‌مکس با محدودیت استفاده از پاسپورت‌های خود روبرو هستند. از این رو اخذ تابعیت دومینیکا با رتبه‌ٔ جهانی معتبر و آزادی در انجام عملیات بانکی و حوزهٔ ارزهای دیجیتال یکی از بهترین گزینه‌های پیش رو برای افرادی است که معاملات رمزارزی انجام می‌دهند و تصمیم دارند سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های خود را در این حوزه گسترش دهند. در همین راستا، ما اخذ پاسپورت دومینیکا را به شما پیشنهاد می‌دهیم که شامل کوتاه‌ترین روند اخذ پاسپورت دوم می‌شود. البته جای هیچ نگرانی نیست چرا که متقاضیان می‌توانند با خیالی آسوده برای دریافت خدمات مربوطه، خود را به کارشناسان مجرب شریف تریپ بسپارند.

3

مزایای اخذ پاسپورت دومینیکا

افراد برای اخذ پاسپورت دوم یا تابعیت دائم خود موارد مختلفی از جمله سهولت در دریافت، مدت زمان فرایند دریافت تابعیت و مقرون به صرفه بودن پاسپورت را مورد بررسی قرار می‌دهند. ما در ادامه به مزایای اخذ پاسپورت دومینیکا و شهروندی این کشور اشاره خواهیم کرد:

  • کمترین مدت زمان فرایند اخذ پاسپورت (کمتر از ۴ ماه)؛
  • دائمی بودن شهروندی دومینیکا؛
  • پاسپورت ارزان با صرفهٔ اقتصادی؛
  • موفق‌ترین برنامهٔ اعطای شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری؛
  • سفر بدون نیاز به ویزا به بیش از 140 کشور دنیا؛
  • معافیت مالیاتی؛
  • بدون شرط حضور در دومینیکا؛
  • قابلیت موروثی بودن برای نسل‌های آینده؛
  • رتبهٔ 32 ام جهانی؛
  • افتتاح حساب و دریافت کارت اعتباری (Credit Cart)؛
  • بدون نیاز به مدرک زبان یا موارد خاص؛
  •  و مزایای بی‌شمار دیگر.

گروه های متقاضی برای اخذ تابعیت دومینیکا کدامند؟

در مجامع بین‌المللی برای کاهش آسیب‌های حاصل از تحریم‌ها یکی از بهترین راه‌ها ارائهٔ پاسپورت دوم است. اقدام برای اخذ پاسپورت دومینیکا برای افراد مختلف و با کاربردهای متنوعی امکان‌پذیر است که به پاره‌ای از آن‌ها در زیر اشاره می‌کنیم:

  • گروه پُر سفر: آن دسته از افراد که قصد سفرهای تجاری، گردشگری و تحصیلی دارندِ؛
  • گروه سرمایه‌گذار: آن دسته از افراد که به‌منظور اقدامات مالی و سرمایه‌گذاری نیازمند دریافت خدمات سیستم بانک جهانی‌اند؛
  • گروه مهاجر: آن دسته از هموطنانی که قصد مهاجرت کاری یا تحصیلی در کشور سوم را دارند و می‌توانند با پاسپورت قوی دومینیکا اقدام نمایند.

جایگاه معاملات ارزهای دیجیتال در ایران

امروزه، خریدو‌فروش و سرمایه‌گذاری در حوزهٔ ارزهای دیجیتال (رمز ارزها) در اغلب کشورهای دنیا رواج زیادی یافته است. استفاده از رمز ارزهایی مانند بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، دوج‌کوین، استیبل‌کوین (USDT، USDC، BUSD و ...) در معاملات روزانه نیز رواج یافته است.

اگرچه آمار دقیقی از تعداد کاربران ارزهای دیجیتال ایرانی در دست نیست اما بر‌اساس آخرین برآوردهای مالی اخیر در صرافی‌های رمزارزی، بیش از ۷ میلیون ایرانی روزانه،‌میلیاردها تومان سرمایه را در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌کنند.

از این رو خرید با ارزهای دیجیتال به روندی رایج در میان مردم تبدیل خواهد شد و شریف تریپ مفتخر است که برای اولین بار خدمات پرداخت هزینه‌های اخذ پاسپورت دومینیکا را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.