۰ نفر

همه چیز درباره ترازوی فروشگاهی ارزان

۲۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۵۵
کد خبر: 535120
همه چیز درباره ترازوی فروشگاهی ارزان

اگر به دنبال خرید ترازو هستید و قصد دارید برای شروع کار از مدل های ارزان و ساده تر استفاده کنید. ما در این مطلب نگاهی کلی به ترازوهای دیجیتال ارزان در فروشگاه آل اسکیل می اندازیم و لیست آن ها را در یک مجموعه کامل در اختیار شما قرار می دهیم.

یک مقیاس دیجیتال خوب که به قابلیت هایی نظیر حافظه جهت ثبت و ذخیره قیمت کالا، باتری قابل شارژ، نمایشگر دو طرفه تجهیز شده است میتواند انتخاب ایده آلی برای کسب و کار شما باشد. بحش عمده ای از ایم محصولات علی رغم داشتن قیمت مناسب، از کیفیت مطلوبی بهرمند هستند اما میخواهیم بگوییم به هر ترازوی ارزان قیمتی اطمینان نکنید.

در اینجا به معرفی مقیاس های میان رده میپردازیم که به دلیل داشتن قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه مشتریان زیادی را از آن خود کرده است. این محصول تحت عنوان ترازوی کمری در تمامی فروشگاه های سیستم های توزین ارائه میگردد چرا که حجم بالای متقاضیان این گروه از تولیدات فروشندگان را مجاب به تامین این محصول کرده است. کمری توسط کمپانی camry در کشور چین رونمایی شد و در مدت زمان کوتاهی توانست یکی از پرچمداران مقیاس های دیجیتال ارزان شود. اما خب همانطور که میدانید دست بالای دست بسیار است چرا که با رونمایی این محصول تولیدکنندگان اقدام به تولید این ترازو در ورژن های مختلف کردند که تفاوت آن ها در کیفیت دستگاه و ظاهر آن مشهود است.

کمپانی کمری تلاش کرده است که کیفیت دستگاه را اولویت تولیدات خود قرار دهد و حاشیه را از تولیدات به صفر برساند. متقاضیان این نوع محصولات اغلب مشاغل سیار، فروشگاه ها و خرده فروشی ها هستند در حالی که عدم وجود قابلیت های پیشرفته نظیر پرینتر، اتصال به کارت خوان، اتصال به بارکدخوان و ... فروشگاه های زنجیره ای، سوپر مارکت ها، میوه فروشی ها، پروتئینی ها را برای استفاده از این نوع محصولات منع کرده است.

محک ارزان ترین ترازوی فروشگاهی خود را روانه بازار کرد 

محک در حال حاضر یکی از موفق ترین و مشهور ترین تولید کننده مقیاس های دیجیتال است که این بار برای طرفداران خود محصولی را طراحی کرده که با کیفیتی مشابه سایر محصولات این کارخانه از قیمت مناسب تری برخوردار باشد و به معنای واقعی قابل هم باشد. این محصول که تحت عنوان ترازوی محک 9800 روانه بازار سیستم های توزین دیجیتال شده است در دو ظرفیت 30 کیلوگرم و 15 کیلوگرم قابل انتخاب است. یک ترازوی ارزان ایرانی با کیفیت بالا و قابلیت های کاربردی شما را شگفت زده می کند. این محصول علاوه بر توزین دقیق قادر به شمارش هم می باشد بنابراین محک خبر خوشی برای صاحبان مشاغلی نظیر پبچ و مهره فروشی ها دارد.

وجه تمایز این مدل از ترازوی محک در مقایسه با سایر محصولاتی که از قیمت نسبتا بالاتری برخوردار است تجهیز نشدن به قالیت اتصال به پرینتر، کامپیوتر و کارت خوان و عدم داشتن حافظه های زیاد برای ذخیره کالا می باشد. این محصول برای مشاغلی که نیاز به یک مقیاس ساده و با کیفیت دارند یک دستگاه شگفت انگیز است.

ترازو محک

بهتر است عوامل تاثیر گذار در قیمت ترازو را بدانید

  • مهم ترین بخش یک ترازو سنسور وزن کشی آن است که باید به سازنده آن توجه داشته باشید. یک ترازوی ارزان قیمت از سنسور وزن قابل قبولی برخوردار است که در مقایسه مقیاس های پیشرفته تر شاید خیلی نظر شما را جلب نکند. اگر بخواهیم کلی بگوییم باید بدانید که یک مقیاس ارزان قیمت، از قطعات ارزانی تولید شده است.
  • اگر چه این نوع مقیاس ها عملکرد توزین را به درستی و با کیفیت مطلوب انجام میدهند اما باید بدانید قابلیت هایی که ممکن است روزی برای شما کارآمد باشد را ندارد به عنوان مثال چاپگر، اتصال به دستگاه هایی مانند پرینتر و کامپیوتر، حافظه ذخیره کالا و ... که وجود این قابلیت ها به تنهایی در قیمت دستگاه تاثیر گذار است.
  • اگر چه شرکت های ایرانی تولید کننده مقیاس های توزین از شهرت بالایی برخوردار هستند اما هزینه تمام شده لوازم با کیفیت که تاثیر بالایی در قیمت یک دستگاه دارد موجب شده تا محصولات ایرانی از قیمت بالاتری برخوردار باشند. بنابراین قطعات به کار رفته در یک سیستم توزین در قیمت آن تاثیر گذار است.

نقاط ضعف و قدرت ترازوی فروشگاهی ارزان را بشناسید 

با یک نگاه کلی به این گروه از محصولات میتوانیم بگوییم مقیاس های ارزان قیمت یک کار راه انداز خوب برای مواقعی که نیاز موقتی به توزین دارید هستند. اما با این وجود شما را از دادن رسید به مشتری و یا اتصال به پوز های بانکی منع می کند. البته ناگفته نماند که جسه کوچک آن ها حمل و نقل را برای اپراتور اسان میکند بنابراین در مشاغل سیار همراه خوبی خواهد بود.

این محصولات پر طرفدار میتوانند در منزل نیز نقش آفرینی کنند بنابراین اگر صاحب مشاغل خانگی هستید و یا در آشپزخانه منزل نیاز به مقیاس توزین دارید این محصولات را در سایت آل اسکیل دنبال کنید.

باتری قابل شارژ یکی از ویژگی هایی است که در هر ترازوی فروشگاهی به کار رفته است با استفاده از این قابلیت می توانید تا ساعت ها بدون نیاز به برق شهری از دستگاه استفاده نمایید. این ویژگی در بین صاحبان مشاغل سیار بسیار پر طرفدار است.

از نقطه ضعف های این محصولات میتوان به طول عمر متوسط و عدم مقاومت در برابر آسیب های محیطی اشاره کرد در حالی که پرچمداران مقیاس های دیجیتال طول عمر و مقاومت بالایی دارند.

هر ارزانی را نخرید!

احتمالا تا به حال شنیده باشید که هیچ ارزانی بی دلیل نیست! اما با دید منصفانه باید بگوییم دستگاه های ارزان قیمت نیز کیفیت مطلوبی دارند اما درباره مقیاس های ارزان بهتر است چند نکته را خاطر نشان کنیم. همانطور که گفته شد ترازوی کمری از پایین ترین قیمت برخوردار هستند اما این که نمونه های بی کیفیت این دستگاه در بازارهای سیاه به فروش برسند دور از تصور نیست. با کمی تحقیق و پرس و جو از نمایندگی های فروش میتوانید به ارزش واقعی دستگاه و نقاط ضعف و قدرت آن پی ببرید.

در حال حاضر محصولات بسیار ارزانی در این عرصه وارد شده است که از کیفیت نامرغوبی برخوردار هستند و عمدتا بدون گارانتی به فروش می رسد اما توصیه میکنیم محصولی را انتخاب کنید که علاوه بر تایید فروشنده، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشند تا بتوانید در طولانی مدت بدون نگرانی از آن استفاده نمایید.

ترازوی پرینتر دار ارزان چه ویژگی هایی دارد

برای خرید یک مقیاس ارزان قیمت پرینتر دار توصیه می کنیم به برندهای ترازوی توزین صدر، ترازوی محک، ترازوی پند و ترازوی رادین سر بزنید. از نقطه ضعف های یک ترازوی پرینتر دار ارزان می توان به عدم درج قیمت به ریال و نیز ویژگی های پیشرفته اشاره کرد و باید خاطر نشان کنیم که در صورتیکه دارای مشاغلی از قبیل پروتئینی، آجیل و خشکبار، فروشگاه های سوسیس و کالباس و از این قبیل مشاغل هستید نمونه های جدید و پیشرفته تر که معمولا با پسوند ( پلاس ) عنوان می گردند را انتخاب کنید.

 ترازو فروشگاهی رادین

با خرید یک ترازوی فروشگاهی پیشرفته، یک ترازوی ارزان هدیه بگیرید 

تیم فروش آل اسکیل برای مشتریان خود هدایایی اختصاص میدهد و اینبار برای آن گروه از کاربرانی که ترازوی لیبل پرینتر را انتخاب میکنند یک ترازوی دیجیتال ساده در نظر گرفته است که در مواقع ضروری قطعا کارآمد خواهد بود. همچنین این امتیاز برای کاربرانی که تمامی تجهیزات فروشگاه خود را از آل اسکیل خریداری می نمایند نیز در نظر گرفته شده است.

دریافت تخفیف نقدی به میزان ارزش هدیه در نظر گرفته شده و یا دریافت هدیه؟؟ ما به شما حق انتخاب میدهیم.

خرید ترازوی ارزان در آل اسکیل

آل اسکیل با بهرمندی سال ها تجربه ی کارشناسان حرفه ای و با سابقه محصولاتی را در لیست فروش خود قرار داده است که علی رغم قیمت ارزان از کیفیت بالایی برخوردار باشند. همچنین این مجموعه برای جلب اعتماد و رضایت مشتری محصولات خود را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه میکند. بنابراین میتوانید با خیال آسوده انتخاب یک دستگاه ایده آل را به ما بسپارید. ما اینجا هستیم تا بهترین برندها را با قیمت پایین ارائه دهیم.