۰ نفر

شرکت حسابداری

۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۳۹
کد خبر: 532193
شرکت حسابداری

ثبت وقایع مالی و نظارت دقیق بر جریان پول و کالا از جمله اقداماتیست که عمری به اندازه داد و ستد میان انسان‌ها دارد، جایی که حتی پیش از ضرب سکه یا اختراع پول‌های کاغذی، افراد، مجموعه‌های کوچک و بزرگ و حکومت‌ها برای آگاهی از میزان دارایی‌های خود به استفاده از ابتدایی‌ترین راهکارهای حسابداری می‌پرداختند .

اگرچه هم‌اکنون نیز استفاده از این راهکارها در میان همه مردم رایج است، اما حساسیت آن به ویژه نزد شرکت‌ها و مؤسسات انتفاعی، آن هم در این شرایط بی‌سابقه اقتصادی کاملاً مشهود است .

چرا به همکاری با یک شرکت حسابداری نیازمندیم؟

شرکت حسابداری ، با صرف نظر از تورم چشمگیر و گرانی، نوسانات قیمت ارز و تحریم برخی از کالاهای مورد نیاز صنایع، زمانی که می‌بینیم مثلاً اداره مالیات در پی اخذ درصدی از فروش درگاه‌های اینترنتی بوده یا بانک مرکزی بر روی تراکنش‌های سنگین و مشکوک متمرکز شده است، به خوبی درمیابیم که در وهله اول همه مبادلات با ذره‌بینی قدرتمند رصد می‌شوند و نمی‌توان بدون پرداخت سهم دولت از آن‌ها استفاده نمود و در ثانی ممکن است قدم گذاشتن در مسیرهای پرریسک و غیرقابل پیش بینی با خطر ورشکستی و انحلال شرکتمان همراه باشد .

با عنایت به این توضیحات ترسیم نقشه‌ای راه برای رسیدن به اهداف اقتصادی و رسیدگی به اوضاع مالی و مالیاتی چنین شرکتی تنها از عهده یک مجموعه حسابداری مجرب، ماهر، دارای اطلاعات به روز، با پرسنلی متخصص و دارای رزومه‌ای قوی بر‌می‌آید .

در همین رابطه اگرچه مجموعه تراز ارقام آرین به عنوان مرکز تخصصی حسابداری و حسابرسی آماده ارائه مشاوره و دفاع مالیاتی از شما می‌باشد، اما ما قصد داریم تا در ادامه به جای شرح فعالیت‌های این سامانه، به ویژگی‌های یک شرکت حسابداری خوب بپردازیم، ویژگی‌هایی که با برشمردن آن‌ها به پتانسیل واقعی مجموعه مذکور نیز پی خواهیم برد .

ارائه حسابداری ، حسابرسی و مالیاتی

خدمات حسابداری ، بی تردید سلسه اقداماتی که یک حسابدار در راستای رسیدگی به امور مالی و مالیاتی موکل خود انجام می‌دهد آنچنان گسترده است که نمی‌توان همه آن‌ها را در چند خط توضیح داد؛ دقیقاً به همین دلیل هم است که تأکید ما بر روی سپردن این امور به یک تیم حسابداری به جای یک فرد است .

زمانی که چنین اموری به صورت گروهی انجام می‌شوند، علاوه بر اینکه هر قسمت کار به متخصص آن سپرده می‌شود، فعالیت‌های آن‌ها با یکدیگر همپوشانی داشته و در پیشبرد آن‌ها یاری‌رسان دیگری خواهند بود و از همه این‌ها مهمتر به جای درگیری با تنها یک شخصیت حقیقی، با شخصیتی حقوقی در ارتباط هستید که سبب می‌شود تا کار با اطمینان و رسمیت بیشتری انجام شود .

در ادامه می‌توان به تهیه و تنظیم صورت‌های مالی جهت شرکت در مناقصات یا ارائه به بانک‌ها، سفارتخانه‌ها و اداره مالیات، تهیه و تنظیم اظهارنامه ارزش افزوده، عملکرد و گزارشات فصلی، دفاع مالیاتی، پیاده‌سازی سیستم‌های مالی و محاسبه بهای تمام شده، رفع اختلاف مالی بین شرکاء و سهامداران، مدیریت امور تصفیه، اصلاح و تعدیل حساب ها و ... به عنوان مهمترین اقدامات یک حسابدار خوب اشاره کرد .

10

مشاوره رایگان

یکی از بدترین تجارب به هنگام اخذ مشاوره در هر زمینه‌ای دریافت رهنمودهایی غیرکاربردی، غیراصولی و عملاً نشدنی در ازای پرداخت حق الزحمه زیاد می‌باشد. در چنین شرایطی اگر بگوییم مجموعه پذیرنده عملاً این جلسات را به عنوان یکی از روش‌های اصلی کسب و درآمد خود می‌پندارد پر بی‌راه نگفته‌ایم .

لازم به ذکر است سئو سایت فوق توسط سئویاب انجام گردیده است، حال اینکه در مجموعه‌ای نظیر تراز ارقام آرین، هدف از ارائه مشاورات تلفنی و حضوری در دفتر مجموعه ایجاد و انتقال آگاهی به کارفرماست، اطلاعاتی که زمینه ساز شروع و استمرار یک همکاری می‌باشند . به همین دلیل است که مشاوره‌های اصولی و مبتنی بر آخرین اخبار در این مجموعه برای شما بار مالی ندارند !

از جمله مهمترین راهکارهایی که در این مجموعه ارائه می‌شود می‌توان به مشاوره جهت نصب و پیاده‌سازی سیستم‌های مالی و آموزش نیروی انسانی، طراحی و پیاده‌سازی انواع کدینگ حساب‌ها و مشاوره‌‌های مالی و اقتصادی اشاره کرد .

 

اعزام نیرو به محل

بسیاری از مجموعه‌هایی که در پی استخدام یک حسابدار ثابت و دائمی هستند به دلیل کمبود فضای فیزیکی در محل کارشان این کار را به تعویق می‌اندازند، بعضی تمایلی به پرداخت حقوق ثابت ندارند (آن هم در شرایط رکود فعالیت‌ها) و برخی دیگر به کلی دارای حجم معاملات پرتعداد و اسناد زیادی نبوده و بدین ترتیب مایل به استخدام فردی که بیشتر زمان کاری خود را بیکار است نمی‌باشند .

می‌دانیم که در چنین شرایطی برون سپاری و ادامه کار با کمک یک شرکت حسابداری که هزینه‌ای متناسب با تعداد فاکتورها یا خدمات ارائه شده‌‌اش می‌گیرد اقدامی رایج و کاملاً هوشمندانه است! حال اینکه در همین خلال نمایندگان شرکت حسابداری می‌توانند کار را در محل کار خود یا کارفرما ادامه دهند .

بدین ترتیب در صورتی که کارفرما مایل به پیشبرد امور حسابداری خود در دفتر شرکت یا مؤسسه‌اش باشد، نمایندگان تراز ارقام آرین در فواصل زمانی معینی به آنجا مراجعه کرده و اقدامات لازم در راستای پرونده‌های حسابداری، حسابرسی و مالیاتی ایشان را انجام می‌دهند .