۰ نفر

استراتژی های کسب و کار دیجیتال با ماهان مارکتینگ

۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۲۴
کد خبر: 531890
استراتژی های کسب و کار دیجیتال با ماهان مارکتینگ

تبلیغات در عصر امروز دیگر مانند گذشته به صورت سنتی و قدیمی انجام نمی شود. تبلیغات کسب و کارها در دنیای امروز با چالش های جدید همراه است. در روش تبلیغی جدید دیگر خبری از چاپ در روزنامه ها و مجلات و پخش تراکت نمی باشد و تکنولوژی و هوش مصنوعی حرف اول را در تبلیغات کسب و کارها به شیوه جدید می زند.

1

ارتقا کسب و کار سنتی با طراحی سایت

لازمه تبلیغ در روش های جدید داشتن یک سایت مناسب با کسب و کار می باشد. وب سایت ویترینی از آنچه که در یک کسب و کار در یک فروشگاه ارائه می شود را به صورت آنلاین به نمایش می گذارد. و به مخاطبان این امکان را می دهد  که با جزئیات بیشتر به جست و جوی محصول خود بپردازند.

از دیگر مزیت های وب سایت ها برای کسب و کارها در زمینه تبلیغات افزایش فروش محصولات در تمام شبانه روز ، کاهش نیروی انسانی و کاهش هزینه ها ، امکان آپدیت اطلاعات در هر زمان می باشد.

از این رو طراحی سایت فروشگاهی این امکان را فراهم می کند که خدمات شما همه جا در دسترس باشد باشد . فروشگاه ارائه خدمات را محدود به مکان و زمان می کنند در حالی که سایت ها خدمات دهی را در تمامی شبانه روز ، در هر جای دنیا در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

روشی دیگر که در تبلیغ های نوین مورد توجه همه قرار گرفته است ، تبلیغ در موتورهای جست و جو می باشد.که این عمل خود در دو دسته جدا از هم قرار می گیرد. تبلیغ در گوگل و سئو و بهینه سازی سایت می باشد. که در این مطلب به هردو این روش ها می پردازیم.

حضور موثر با تبلیغ در گوگل

حضور موثر با تبلیغات در گوگل یا گوگل ادز در نتایج جستجو ، سریعترین و راحت ترین روش تبلیغ و جذب مشتری تبلیغ در گوگل می باشد. در کوتاه ترین زمان انجام می شود و شما با ساخت یک اکانت برای سایت خود و شارژ اکانت می توانید تبلیغ کنید ، نمایش سایت شما به مخاطب رایگان است اما  بابت ورود هر کاربر به سایت شما و یا به عبارت ساده تر کلیک کردن روی تبلیغ شما هزینه ای از شارژ اکانت شما کسر می شود که خب باعث می شود این یک تبلیغ پر هزینه به نظر آید و همیشگی نیست !

2

بهینه سازی کلمات کلیدی

سئو و بهینه سازی سایت در موتور جستجو می باشد ، در این روش مخاطب با سرچ کلمه مد نظر خود ، نتایجی را در صفحه اول گوگل مشاهده میکند و در بین آن ها انتخاب خود را برای دریافت خدمات انجام می دهد ، هدف از سئو سایت رسیدن به صفحه اول گوگل با کلمه کلیدی کسب و کار شما می باشد.

 در این روش علاوه بر داشتن سایت شما به یک سئوکار ماهر و یا آژانس دیجیتال مارکتینگ با تجربه نیاز دارید.

3

پیش از اینکه پروژه سئو را استارت بزنید ، کسب و کار خود را آنالیز کنید و بازار رقابتی خود را در نظر بگیرید ، کلمات کلیدی و هدف خود را مشخص کنید و برای اجرای کار بودجه ای را در نظر بگیرید. و این موضوع را در نظر بگیرید که اجرای خدمات سئو و بهینه سازی سایت یک پروژه زمان بر می باشد و نیاز به شکیبایی دارد.

مزیت های سئو و بهینه سازی سایت

از مزیت های سئو در موتور های جستجو میتوان به موارد زیر اشاره کرد ، شناخت شدن برند شما به واسطه ی سئو در بین مخاطبان خود ، سئو یک استراتژی بلند مدت است در فروش می باشد ، با سئو به راحتی میتوان با رقابت با کمپانی های  تجربه جدیدی بدست آورد چرت که در فروش آنلاین طراحی سایت و جایگاه سایت بر دیگر موارد برای مخاطب هدف برتری دارد ،دیگر لازم نیست در پلن های تبلیغاتی دیگر هزینه کنید و چرا که سئو مشتریان را به سمت کسب و کار شما جذب می کند و باعث کاهش هزینه ی تبلیغات می شود. سئو می تواند میزان رشد کسب‌وکارتان را دو ، سه یا حتی چهار برابر کند. افراد زیادی در گوگل به دنبال محصولات و خدمات شما هستند.

گروه ماهان مارکتینگ ارائه کننده خدمات دیجیتال مارکتینگ اعم از طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت ، تبلیغ در گوگل ، توسعه و بهینه سازی سایت ، خلق برند از ثبت برند تا راه کار های تبلیغاتی و برندینگ و ... می باشد.

شما میتوانید با جستجو نام ماهان مارکتینگ در گوگل به سایت ما مراجعه کنید و یا با وارد کردن آدرس mahanmarketing.com  به طور مستقیم وارد سایت ما شوید همچنین جهت ارتباط با کارشناسان ما به صورت تلفنی کافی هست با شماره 28422704-021 تماس بگیرید.