۰ نفر

معرفی بهترین شرکت اجاره خودرو در تهران با قیمت مناسب

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۲۹
کد خبر: 527952
معرفی بهترین شرکت اجاره خودرو در تهران با قیمت مناسب

این روزها به راحتی میتوان درک کرد، صنایع مختلف تغییرات و تحولات بسیار بزرگی را دچار شده اند. تحولاتی که در نهایت به برطرف کردن نیازهای متفاوتی از مخاطبان ختم می شود.

 ظهور شرکت های اجاره خودرو در تهران را هم باید جزء همین نوع از تغییرات بدانید. دلایلی که در گذشته باعث میشد مردم به سمت اجاره خودرو سوق پیدا کنند، بسیار متفاوت تر از امروز است. حال این سوال در ذهن مخاطبان شکل میگیرد؛ امروزه چرا مردم خودرو اجاره می کنند؟ در حال حاضر اگر به زندگی افراد نگاهی بیاندازید متوجه می شوید که حداقل یک نفر از اعضای خانواده خودرویی در اختیار دارد. اما چرا باز هم اجاره ماشین در تهران تا این اندازه باب شده است؟

اگر خواهان یافتن پرسش های خود هستید، توصیه می کنیم در ادامه این مقاله همراه ما باشید. زیرا در نظر داریم توضیحاتی را در این خصوص خدمت شما ارائه دهیم.

WhatsApp Image 2021-05-15 at 4.58.15 PM

دلایل مردم برای اجاره ماشین در گذشته

در گذشته یکی از دلایلی که مردم را به سمت اجاره خودرو سوق میداد، مسافرت و ناآشنایی با مسیرهای مختلف شهری بود! چه بسا که حتی مقام های بلند مرتبه کشور، سیاسیون و یا افراد فعال در حوزه اقتصادی برای حضور در اجلاس‌ ها، نمایشگاه های مختلف و یا همایش ها با سفر به نقاط مختلف کشور، برای حل مشکل تردد خود، به سراغ تهیه خودرویی با راننده میرفتند.

پس خیلی دور از انتظار نیست که شرکت هایی به منظور رفع این نیاز در تهران و سایر شهرهای کشور، شروع به فعالیت نمایند.

امروزه اما شرایط متفاوت تر از آن چیزی‌ است که در گذشته وجود داشت. زندگی افراد به سمت تجمل گرایی سوق پیدا کرده و اجاره خودروهای لوکس، حتی برای مدت زمانی کوتاه، نوعی فخر فروشی به حساب می آید. از جمله این فخر فروشی ها باید به برگزاری مراسمات مختلف از جمله جشن عروسی اشاره کرد. هر چه به سمت جلو پیش میرویم زوج های جوان برای برگزاری جشن های شیک و لاکچری، حریص تر می شوند. حتی حاضرند هزینه هایی به مراتب گزاف را پرداخت کنند تا جای هیچ حرف و سخنی را برای فامیل و اقوام باقی نگذارند. کرایه ماشین عروس و گل آرایی آن به بهترین شکل نیز از جمله راهکارهایی بوده که در این مسیر برای رسیدن به خواسته هایشان به آنها کمک می کند!

WhatsApp Image 2021-05-15 at 4.58.15 PM-1

اما همه چیز به اینجا ختم نمی شود، این روزها حتی برای قرار ملاقات ها نیز کرایه ماشین در تهران به امری عادی تبدیل شده است! مطمئنا چندین نفر از اطرافیانتان را دیده اید که برای اولین قرار خود حاضر به اجاره روزانه خودرو در تهران شده اند. البته اگر این کار به عقد یک قرارداد همکاری عالی ختم شود، نمیتواند هیچ عیب و ایرادی داشته باشد. زیرا برخورد اولیه خصوصا زمانی که شریک تجاری شما از شهر و یا حتی کشوری دیگر به دیدن شما می آید، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این مسئله جزء مواردی به حساب می آید که حتی بسیاری از افراد آن را پیشنهاد می کنند. شما میتوانید با اجاره ماشین ارزان به استقبال وی بروید و با رویی گشاده به خوش آمدگویی رسمی از وی بپردازید و حتی او را تا محل اقامتش همراهی کنید. مطمئنا چنین رفتاری میتواند تاثیری بسیار مطلوب بر طرف مقابل بگذارد.

اما آیا دلایل اجاره خودرو در تهران یا شهرهای دیگر به همینجا ختم می شود؟ باید بگوییم که شما حتی برای گشت و گذار نیز میتوانید به سراغ کرایه خودرو و یا حتی اجاره ون در تهران بروید. چه بسا که این روزها گشت و گذار با ون بسیار باب شده و طرفداران خاص خود را دارد. اجاره چنین ماشینی به شما این اجازه را می دهد تا همراه با خانواده و دوستان به مسافرت رفته و گردش را تسهیل کنید.

در این راستا میتوانید با کارشناسان و متخصصان شرکت رنتینا در ارتباط باشید و با شرح شرایط خود، راهنمایی های ویژه و منحصر به فردی را دریافت نمائید. باید بدانید متخصصان فعال در این شرکت، با سال ها تجربه در این حوزه، نیازسنجی بسیار دقیقی انجام می دهند و سپس متناسب با نیاز شما پیشنهادات خوبی را در اختیار شما قرار خواهند داد. تنها کافیست به بخش تماس باما مراجعه کنید.

تا اینجای مقاله درباره دلایل مراجعه مردم برای اجاره خودرو در تهران توضیحاتی خدمت شما ارائه شد. اما کرایه ماشین چه مزایایی را میتواند با خود به همراه داشته باشد؟ در ادامه خدمت شما خواهیم گفت!!

مزایای کرایه ماشین در چیست؟

در حال حاضر شرکت های اجاره خودرو زیادی در تهران و سایر شهرهای کشور مشغول به فعالیت هستند که رنتینا از جمله آنهاست! اما سوال اینجاست؛ چه مزایایی وجود دارد که افراد را به سمت اجاره خودرو و این شرکت ها هدایت می کند؟

  • کرایه خودرو اجازه می دهد تا ماشینی با کیفیت بالا را انتخاب کرده و استفاده کنید.
  • کرایه ماشین قدرت انتخاب را در شما به وجود می آورد تا هر مدلی که دوست دارید را برگزینید.
  • خودروهای موجود در شرکت رنتینا به طور مرتب سرویس می شوند، پس اگر سفری غیرمنتظره برای شما پیش آمد و وقتی برای سرویس خودرو خود ندارید، میتوانید به سراغ ماشین های موجود در رنتینا بروید.
  • تنها مدت کمی زمان کافیست تا ماشین مورد نظر خود را کرایه کنید.
  • اجاره خودرو به مراتب هزینه پایین تری را نسبت به خرید آن برای استفاده کنندگان به همراه دارد. پس خیلی دور از انتظار نیست افراد بخواهند به سمت استفاده از آن سوق پیدا کنند.

حال به میزان کوچکی از مزایای شرکت های اجاره خودرو آشنایی پیدا کردید. اما آیا مدارکی برای اجاره خودرو احتیاج است؟ در ادامه با ما همراه باشید.

WhatsApp Image 2021-05-15 at 4.58.11 PM

مدارک لازم برای کرایه ماشین

یکی از مواردی که در زمان اجاره خودرو مطرح می شود، مدارک مورد نیاز است!

هیچ اهمیتی ندارد که چه ماشینی را کرایه می کنید، مدارک لازم برای اجاره خودرو در شرکت های اینچنینی به شرح زیر است؛

  • ارائه مدارک مرتبط به جهت احراز محل شغل و یا محل سکونت
  • دریافت مبغلغی مشخص که از آن تحت عنوان ودیعه نقدی یا دیپوزیت یاد می شود.
  • دریافت کپی گواهینامه و کارت شناسایی

با ارائه این مدارک قراردادی رسمی بین شما و شرکت اجاره خودرو عقد خواهد شد. از طرفی فاکتور رسمی نیز برای شما ارسال می شود. سپس شما میتوانید خودروهای مورد نظرتان را بدون راننده به مدت 3 روز اجاره نمائید. دقت داشته باشید ماشین عروس، ون و یا اتوبوس به صورت ساعتی یا روزانه کرایه داده می شود و راننده ای نیز همراه آن ارسال خواهد شد.

در این میان خالی از لطف نیست اگر بگوییم؛ تمامی خودروهای موجود در مجموعه رنتینال بالاترین و کامل ترین سطح پوشش بیمه ای را دارا می باشد که از جمله آنها میتوان به بیمه شخص ثالث، بیمه کارت طلایی، بیمه بدنه و بیمه سرنشین خودرو اشاره کرد. در این میان بیمه های دیگری از طرف مجموعه صادر می شود که مشتریان بنا به خواسته خود می توانند از آن استفاده نمایند.

تمامی خودروهای این مجموعه دارای کامل ترین و بالا ترین سطح پوششی بیمه از جمله : بیمه شخص ثالث + بیمه بدنه + بیمه کارت طلایی + بیمه سرنشین خودرو می باشد وهمچنین مشتریان می توانند از دیگر بیمه هایی که از طرف مجموعه صادر می گردد استفاده نمایند.

با این تفاسیر پس میتوان گفت؛ دیگر نیاز نیست سوار شدن ماشین آرزوهایتان را تنها در رویاها ببینید. اما آیا ماشین های کلاسیک هم میتوان اجاره نمود؟؟ باید بگوییم با رنتینا همه چیز امکانپذیر است! بیایید تا در این باره کمی صحبت کنیم!

اجاره ماشین کلاسیک

 کمی از اجاره ماشین کلاسیک بدانیم

افراد زیادی را میتوانید بیابید که جزء علاقمندان و رهروان ماشین های کلاسیک هستند. پس خیلی دور از انتظار نیست به سراغ اجاره ماشین کلاسیک بروند. از طرفی این روزها اجاره چنین ماشین هایی در مراسمات و جشن های عروسی و یا حتی فرمالیته ها بسیار باب شده است! البته نباید فکر کنید برای اجاره ماشین عروس ارزان به سراغ ماشین های کلاسیک بروید. چه بسا که در برخی مواقع انچنین ماشین ها، هزینه های بالاتری را برای زوج ها به همراه دارد.

یکی از اصلی ترین دلایل این محبوبیت را باید کیفیت بالای ماشین های کلاسیک دانست. از طرفی خاص بودن آنها در سطح شهر نگاه ها را به سمت خود جلب می کند. واقعا چه دلیلی میتواند بهتر از این باشد که افراد را به سمت رنت ماشین های مختلف و البته کلاسیک بکشاند؟ اما باید بدانید تمامی مواردی که در این مقاله خدمت شما ارائه شد میتواند در هزینه نهایی قیمت اجاره خودرو در تهران تاثیرگذار باشد. بیایید کمی در این رابطه صحبت کنیم!

قیمت اجاره خودرو در تهران چقدر است؟

اگر به دنبال اجاره خودرو ارزان در تهران هستید، باید بگوییم نیازی نیست خیلی راه دوری بروید، کافیست به بخش تماس باما مراجعه کنید. کارشناسان و متخصصان رنتینا راهنمایی های کامل و دقیقی را در اختیار شما قرار خواهند داد. اما با وجود تمامی این تفاسیر خالی از لطف نیست اگر بدانید؛ قیمت اجاره خودرو با توجه به مدل ماشین، سال تولید آن، مدل بیمه، تعداد روزهای در اجاره و... متغیر است. چه بسا که اجاره ماشین کلاسیک خود نیز میتواند هزینه ای سنگین تر از سایر مدل ها را با خود به همراه داشته باشد زیرا قدیمی تر بوده و نگهداری آن ها شرایط سخت تری دارد.

اگر قصد اجاره خودرو در تهران با قیمت مناسب را دارید، توصیه می کنیم با کارشناسان و متخصصان  همراه باشید. آنها راهنمایی های خوبی در اختیار شما قرار خواهند داد. از طرفی اگر همچنان سوالی در ذهن شما باقی مانده و ابهامی برطرف نشده، میتوانید مسائل خود را با آنها در میان بگذارید. مطمئن باشید که با رویی گشاده به سوالات شما پاسخ خواهند داد.