۰ نفر

آیا تست کرونا در منزل قابل اعتماد است؟

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۱۵
کد خبر: 527349
آیا تست کرونا در منزل قابل اعتماد است؟

اگر نیاز به تست کرونا در منزل نیاز دارید و نمی‌توانید توسط یک ارائه دهنده خدمات بهداشتی آزمایش شوید و درواقع به آزمایشگاه‌ها مراجعه کنید، بهتر است با ما تماس بگیرید. تیم کلبه سلامتی با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و همچنین با کمکی تیمی حرفه‌ای و تمامی تجهیزات موردنیاز به منزل شما آمده و تست کرونا را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما انجام می‌دهند.

آیا تست کرونا در منزل قابل اعتماد است؟

نمونه جمع‌آوری شده تست کرونا در خانه، در همان آزمایشگاه‌هایی که متخصصان پزشکی در مراکز مراقبت‌های اولیه و بیمارستان‌ها استفاده می‌کنند، پردازش می‌شوند و به همان اندازه قابل اعتماد و موثر هستند.

علاوه بر این، استفاده از تمامی موارد بهداشتی و تجهیزات حرفه‌ای یکی دیگر از مواردی است که اطمینان و قابل اعتماد بودن تست کرونا در منزل را تائید می‌کند.

از سوی دیگر، تست کرونا در منزل دقیقا همانند تست کرونا در مراکز درمانی انجام می‌شود. به بیان ساده‌تر، سلامتیار با استفاده از یک سواب، بزاق دهان و بینی فرد را جمع آوری می‌کند. بدین خاطر، تست کرونا در منزل نیز به همان اندازه قابل اعتماد و دقیق است.

نجوه رزرو تست کرونا در منزل

اگر انجام تست کرونا توسط یک پزشک برای شما تجویز نشده است، در صورت مشاهده علائم می‌توان به وب سایت https://azmayeshonline.com/ مراجعه کرده و آزمایش خود را ثبت کنید. برای تبث تست کرونا در منزل لازم است فرمی را در وب سایت پر کنید که شامل چند سوال در خصوص سلامتی شما است.

پزشک تیم ما پاسخ‌های شما را بررسی می‌کند تا دید بهتری نسبت به وضعیت کلی شما به دست آورد. پس از بررسی‌های لازم، سلامتیاری به منزل شما مراجعه می‎‌نماید و بسته به اینکه کلام یکی از پیکج‌های سلامتی و تست کرونا را انتخاب کرده‌اید، با کمک یک سواب نمونه بزاق دهان و بینی شما را جمع‌آوری می‌کند.

پس از جمع آوری نمونه، سلامتیار آن را به آزمایشگاه تخصصی که از قبل تعیین شده است، ارسال می‌کند. نتایج معمولاً چند روز به طول می‌انجامد و به صورت دیجیتالی تحویل شما داده می‌شوند. برخی از مراکز مشاوره پزشکی آنلاین را نیز در طول مراحل جمع آوری و یا برای بررسی نتایج ارائه می‌دهند.

نتیجه منفی تست کرونا در منزل

نتیجه آزمایش منفی به این معنی است که SARS-CoV-2 ، ویروسی که باعث COVID-19 می‌شود، در نمونه شما یافت نشده است. اگر در حالی که علائمی داشتید این آزمایش را انجام دادید و تمام دستورالعمل‌ها را با دقت دنبال کردید، نتیجه منفی شده است، اغلب بدین معناست که در حال حاضر بیماری که منجر به بروز علائم شده است، کوید-19 نیست.

البته با این حال، ممکن است در بعضی از افراد مبتلا به COVID-19 نتیجه تست کرونا در منزل منفی باشد که این حالت منفی کاذب نامیده می‌شود. اگر تست کرونا خیلی زودتر از جمع شدن عفونت در خون انجام شود، ممکن است نتیجه به دست آمده منفی باشد. در این صورت بهتر است، تمامی مراقبت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی انجام شوند و بعد از گذشت چند روز تست کرونا مجدد تکرار شود.

نتیجه مثبت تست کرونا در منزل

بعد از دریافت نتیجه مثبت تست کرونا بهتر است در طول بیماری با ارائه دهنده خدمات بهداشتی در تماس باشید. برای جلوگیری از انتشار ویروس به دیگران، توصیه‌های CDC را دنبال کنید.

تا آنجا که ممکن است، در یک اتاق خاص و دور از افراد و حیوانات خانگی موجود در خانه، قرنطینه باشید. در صورت امکان، باید از حمام جداگانه استفاده کنید. اگر لازم است در خانه یا بیرون از خانه در کنار افراد یا حیوانات دیگر باشید، از ماسک استفاده کنید. وسایل خانه شخصی مانند لیوان، حوله و ظروف را به اشتراک نگذارید. علائم خود را کنترل کنید. اگر علائم هشدار دهنده اضطراری (از جمله مشکل تنفس) دارید، بلافاصله به دنبال مراقبت‌های فوری پزشکی باشید.

به افرادی که با آنها ارتباط داشته‌اید بگویید که ممکن است در معرض ابتلا به این ویروس باشند. یک فرد آلوده می‌تواند COVID-19 را در 48 ساعت (یا 2 روز) قبل از اینکه فرد علائم یا آزمایشات مثبت داشته باشد، گسترش دهد. با اطلاع دادن به افرادی که با آنها در ارتباط بوده‌اید، می‌توانید از آنها محافظت کنید.

شما میتوانید با مراجعه به سایت آزمایش آنلاین https://azmayeshonline.com/ مشاوره رایگان پزشکی داشته باشید.

* آیا تست آزمایش آنلاین ایمن و مطمئن است؟

کاملاً. سلامتی شما اولویت اصلی تیم ما است. بدین خاطر، تمامی نمونه‌گیری‌ها نمونه گیری در منزل مطابق رهنمودها و اقدامات تائید شده از طرف مقامات و مراکز بهداشت صورت می‌گیرند. علاوه بر این، آزمایشگاه مدنظر دارای گواهینامه بهداشتی است و کلیه تجهیزات بهداشتی هستند.