۰ نفر

بهترین تعمیرگاه لوازم منزل در تلفن همراه شما!

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۹:۳۴
کد خبر: 527333
بهترین تعمیرگاه لوازم منزل در تلفن همراه شما!

از جمله خدماتی که احتمالا به آن نیاز پیدا خواهید کرد، تعمیر یخچال و ماشین لباسشویی است. شاید می‌پرسید که چگونه بهترین تعمیرکار در این حوزه را پیدا کنم یا چگونه می‌توانم از قیمت‌های تعیین شده مطمئن باشم؟ چگونه می‌توانم به فرد مورد نظر اعتماد کنم؟ آیا این فرد که وارد خانه من می‌شود، سوپیشینه ای ندارد؟ اگر به مشکل برخورد کردم و یا کار درست انجام نشد، چه کسی جوابگو است؟ امروز در این مطلب سعی می‌کنیم با بررسی این دو خدمت و یک راهکار ویژه به شما کمک می‌کنیم که در این زمینه از بهترین خدمات در این زمینه بهره مند شوید.

استادکار، راهکاری جدید برای درخواست خدمات منزل

استادکار یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ارائه خدمات در تهران است که از سال 96 فعالیت خود را در این زمینه شروع کرده‌است. استادکار با یک تیم پشتیبانی قوی، تمامی نیروهای خدماتی خود را قبل از دریافت ارائه خدمات از نظر مهارت، سوسابقه و اعتیاد صحت سنجی می‌کند.

در حقیقت استادکار، برنامه ای است که بواسطه آن می‌توانید مطمئن باشید که بهترین خدمات در حوزه‌های مختلف را می‌توانید با کمترین قیمت دریافت کنید. در ادامه سعی می‌کنیم با بررسی دو خدمت تعمیر ماشین لباسشویی و تعمیر یخچال به شما کمک کنیم که در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانید به راحتی از این راهکار ویژه استفاده کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی، نصب و سرویس در محل

آیا تابحال پیش آمده‌است که به تعمیر انواع لباسشویی ایرانی و خارجی نیاز داشته باشید؟ تعمیرات ماشین لباسشویی دوقلو، سطلی، در از جلو و ... خود را به شخصی بسپارید؟ نیاز به نصب و راه اندازی ماشین لباسشویی جدید خود داشته باشید؟ یا موتور ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده باشد و در این زمینه نیاز به یک وسیله جدید داشته باشید؟ شما می‌توانید برای تعمیر ماشین لباسشویی، نصب و راه اندازی آن از خدمات استادکار در این زمینه بهره مند شوید.

حقیقت این است که تا چند سال پیش نداشتن ماشین لباسشویی، چیز عجیب و غریبی نبود، اما امروزه این مسئله کاملا فرق می‌کند. همه ما برای شستشوی لباس‌های خود به ماشین لباسشویی نیاز داریم. وسیله ای که اگر دچار خرابی یا مشکل شود، احتمالا دردسرهای زیادی خواهیم داشت و مجبور می‌شویم با لباس‌های کثیف به محل کار خود برویم.

چطور می‌توانم سفارش تعمیر لباسشویی ثبت کنم؟

ابتدا اپلیکیشن استادکار را دانلود کرده و سپس در آن ثبت نام کنید. در قسمت‌های مشخص شده، تعمیر لباسشویی را پیدا کرده و بعد از پاسخ به چند سوال ساده، اقدام به ثبت سفارش خود به صورت رایگان کنید. بعد از ثبت سفارش، بسیاری از خدمت رسان‌های استادکار، اعلام می‌کنند که مایل به انجام کار شما با قیمت مشخص هستند.

شما می‌توانید با توجه به نظرات قبلی افرادی که از این خدمات استفاده کرده‌اند، امتیاز خدمت رسان و قیمت پیشنهادی، بهترین استادکار را پیدا کنید.

شما می‌توانید از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی استادکار در زمان‌های زیر استفاده کنید:

  • زمانی که نیاز به نصب و راه اندازی ماشین لباسشویی نو و جدید خود دارید
  • ماشین لباسشویی شما نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات یدکی دارد
  • دیگ لباسشویی شما دچار مشکل شده و نیاز به سرویس (مانند روغن کاری) یا تعویض دارد
  • ماشین لباسشویی شما سر و صدای زیادی دارد
  • لوله و اتصالات مختلف ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده‌است و آبریزی دارد
  • لباسشویی آبگیری نمی‌کند و یا نمی‌تواند آب را به خوبی تخلیه کند

خدمات تعمیر یخچال در محل استادکار با سرعت زیاد

یکی دیگر از خدماتی که می‌توانید از استادکار توقع داشته باشید، خدمات تعمیر یخچال است. خدمات تعمیر یخچال می‌تواند برای تعمیر فریزر یخچال، یخساز و آبسردکن باشد. همچنین برای تعویض لاستیک درب، فیلتر، ترموستات، فن و موتور یخچال و ... هم استفاده از این خدمات به شما توصیه می‌شود.

مهم نیست که برند تولید کننده یخچال شما کدام شرکت است! شما می‌توانید انواع یخچال‌های امرسان، اسنوا، سامسونگ، هیمالیا، ال جی و ... خود را به سرویس، تعمیر یا تعویض قطعات به خدمت رسانان استادکار بسپارید. این وسیله کاربردی در آشپزخانه اگر دچار مشکل شود، شما با مشکلات متعددی روبرو می‌شوید و در نگهداری مواد غذایی خود به مشکل برخورد می‌کنید.

برای استفاده از خدمات تعمیر یخچال باید چه کاری انجام دهم؟

بعد از دانلود و نصب اپلیکیشن استادکار و ثبت نام در آن، می‌توانید در قسمت مربوطه با پاسخگویی به چند سوال ساده، سفارش خود را ثبت کنید. بعد از ثبت سفارش، تعمیرکاران یخچال استادکار که از جنبه‌های مختلف صحت سنجی شده‌اند، آماده اند که خدمات خوبی در این زمینه به شما ارائه کنند. شما می‌توانید با توجه به قیمت و امتیاز خدمت رسان، یکی از این افراد را انتخاب کنید.

نظر شما در مورد خدمات تعمیر یخچال و تعمیر ماشین لباسشویی استادکار چیست؟ آیا تابحال تجربه استفاده از این خدمات را داشته‌اید؟ نظرات خود را با ما و دیگر افراد در این زمینه به اشتراک بگذارید.