۰ نفر

معرفی پرداخت یار سیزپی

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۵۷
کد خبر: 525231
معرفی پرداخت یار سیزپی

درگاه پرداخت سیزپی، یکی از استارت آپ های موفق در زمینه فین تک و پرداخت است و در مسیر رشد و توسعه کسب و کارهای کوچک و بزرگ همراهشان است.

این مقاله تحلیلی از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی و عملکرد آن است و سعی خواهیم کرد تا به نقد و بررسی این استارت آپ بپردازیم و سوالات بسیاری از افراد را پاسخ داده باشیم. سیزپی یک پرداخت یار است و از سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرده است، پرداخت یار شرکتی است که زیر نظر مستقیم بانک مرکزی فعالیت می کند و پرداخت های بدون حضور کارت را دریافت کرده و به شاپرک ارسال می کند. استارت آپ سیزپی با هدف ایجاد فضایی امن بین خریدار و فروشنده آنلاین ایجاد شد تا خریداران بتوانند با خیالی آسوده پرداخت های خود را در بستر درگاه پرداخت اینترنتی انجام دهند و فروشندگان و صاحبان آنلاین شاپ ها بدون درگیر شدن در مشکلاتی نظیر کارت به کارت به راحتی محصول و خدمات خود را به فروش برسانند. سیزپی یک پرداخت یار است و به عنوان واسطه بین شرکت های پرداخت و بانک عمل می کند، هدف پرداخت یاری سیزپی افزایش سرعت دسترسی به درگاه پرداخت و کاهش روند طولانی دریافت دریافت درگاه پرداخت است، ناگفته نماند انجام عملیات پرداخت در درگاه پرداخت بانک ها اتفاق می افتد بنابراین از نظر امنیتی مشکلی رخ نمی دهد.

س

 در نظر داشته باشید برای اینکه خریدار اعتماد کند و خرید خود را نهایی کند باید علاوه بر مجوزهای موجود برای سایت ها، درگاه پرداخت قابل اعتمادی نیز داشته باشید و سیزپی به عنوان یکی از بهترین درگاه پرداخت های کشور می تواند گزینه خوبی باشد، می توان با درج گواهی اعتماد سیزپی در انتهای سایت و در کنار دیگر مجوزها آسوده خاطر بود. درگاه پرداخت سیزپی رایگان بوده و در خواست کننده نیازی به پرداخت هزینه بابت گرفتن درگاه پرداخت ندارد. خدمات سیزپی منحصر به اشخاص حقیقی نبوده و سازمان ها نیز می توانند از خدمات سیزپی استفاده کنند تا آنجا که در سیزپی درگاه پرداخت سازمانی و خرید اعتباری به کمک کیف پول الکترونیکی فراهم شد و سازمان ها می توانند از آن بهره ببرند. در صورتی که راجع به درگاه سازمانی سوالی داشتید می توانید با کارشناسان و مشاوران سیزپی در ارتباط باشید .

خدمات ارائه شده در درگاه پرداخت سیزپی:

درگاه پرداخت سایت

درگاه پرداخت برای شبکه های اجتماعی

درگاه پرداخت شخصی

فاکتور آنلاین و کارتخوان مجازی

کیف پول الکترونیکی

تسهیم وجه

افزونه و پلاگین های پرداخت متعدد

پرداخت به کمک کیوآر کد  

مدل های مختلف تسویه

امکان معرفی و درامد زایی

در شرایطی که همه چیز به سرعت رشد می کند، روش های پرداخت هم جا نمانده و به تناسب نیازهای مردم دچار تغییر و تحولات شده است، درگاه پرداخت واسط انقلابی بود در زمینه پرداخت های آنلاین که توانست به رشد بسیاری از کسب و کارها کمک شایانی نماید چرا که به تغییر شکل فروش از حالت سنتی و حضوری به آنلاین و غیرحضوری انجامید. سهم درگاه پرداخت سیزپی در این جا چه بوده ؟ سیزپی با ارائه خدمات متنوع توانست نیازهای مختلف کسب و کارها را مرتفع نماید. در شرایط تحریمی که دستگاه پوز در بازار وجود ندارد و در صورت خرابی پشتیبانی صورت نمی گیرد محصولی تحت عنوان کارتخوان مجازی ارائه شد تا بدون نیاز به رسید کاغذی یا حمل دستگاه فیزیکی، صرفا با ارسال یک لینک پرداخت بتوان هزینه خدمات را پرداخت کرد و در شرایطی که میزان فروش در اینستاگرام رو به افزایش است با ایجاد محصولی تحت عنوان لینک پرداخت شخصی یا اختصاصی فروشنده ، امکان اتصال پیج اینستاگرام به درگاه پرداخت میسر شد و اکنون فروشندگان زیادی هستند که از این روش به جای کارت به کارت استفاده می کنند یک علت آن شاید امکان گزارش گیری از فروش و مرتب سازی داده ها و دست یافتن آسان به اطلاعات واریز کنندگان است و علت دیگر آن دوری از خطرات ناشی از جعل رسیدهای پرداخت و کلاهبرداری است.

سس

افرادی که دانش برنامه نویسی ندارند و با استفاده از فروشگاه سازها و سایت سازها و یا قالب های آماده سایت خود را راه اندازی کرده اند با کمک افزونه پرداخت سیزپی می توانند به راحتی درگاه خود را راه اندازی نمایند، ختم کلام اینکه بدون نیاز به دانش خاصی می توان این افزونه را راه اندازی کرد.  پلاگین های پرداخت سیزپی از وردپرس، ووکامرس و پرستا شاپ گرفته تا فرم سازها و بلاگ ها را شامل می شود.

چرا انتخاب درگاه واسط سیزپی توصیه می شود

تا اینجا از مزایای سیزپی گفتیم و انتخاب درگاه را برای شما ساده کردیم، اما اگر بخواهیم به مزیت دیگری اشاره کنیم باید بگوییم که درخواست درگاه پرداخت از سیزپی بسیار آسان تر از درگیر شدن با شرکت های پرداخت و psp است، سخت گیری ها و تعللی که در آن بخش هست در سیزپی مشاهده نمی شود. همچنین مشاوران سیزپی در کنار شما خواهند بود و از زمان درخواست تا پیاده سازی می توانید روی ما حساب کنید. سیزپی برای هر کسب و کاری راه حلی دارد کافیست تلفن را بردارید و با سیزپی تماس بگیرید. سیزپی انتخاب هر کسب و کار در سال 1400