۰ نفر

بررسی بهترین و بزرگترین کارگزاری، بروکر آلپاری

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶:۴۹
کد خبر: 524714
بررسی بهترین و بزرگترین کارگزاری، بروکر آلپاری

آلپاری با بیش از 20 سال سابقه خدمت به معامله‌گران سراسر جهان، بزرگترین و بهترین بروکر فارکس است که با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهد توانسته است محبوبیتی بین معامله‌گران به دست آورد. این بروکر در سال 1998 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در موریس است.  بروکر آلپاری Alpari از طریق استفاده از دسترسی مستقیم به بازار، گسترش ناچیز دارایی و مجموعه ای از تکنولوژی‌های تجارت، موفق به ثبت بسیاری مشتری در این بازه زمانی شده است. این مشتریان می‌توانند طیف وسیعی از دارایی‌های بازار فارکس FX و قراردادهای ما به التفاوت CFD را با سطوح بالای نفوذ مبادله کنند. ​

این کارگزاری حساب‌های متفاوتی را به تریدرهای تازه‌ وارد و هم به معامله‌گران حرفه ‌ای ارائه می‌دهد. در بررسی این بروکر که از وبسایت تریدرنووا برگرفته شده‌است، در مورد مواردی که شما باید قبل از ثبت نام آنها را در نظر بگیرید، بحث خواهیم کرد. اگرچه کارگزاری آلپاری به عنوان یک شرکت کوچک کار خود را آغاز کرده‌است، اما بعد از تلاش‌های بسیار در حال حاضر توانسته است به یکی از فراگیرترین کارگزاری‌های فارکس تبدیل شود. این کارگزاری هر روز برای تأمین نیازهای مشتریان خود به توسعه ادامه میدهد و بهترین تجربه تجارت ممکن را برای مشتریان خود رقم میزند.

انواع حساب در آلپاری

چه تازه وارد در عرصه بازار مالی فارکس باشید و چه خود را یک سرمایه گذار بسیار باتجربه بدانید، آلپاری حساب مناسب با نیازهای شما را دارد. حساب‌های اصلی بروکر آلپاری به دو بخش تجارت و سرمایه‌گذاری تقسیم شده که بسته به پلتفرم انتخابی شما و پلن شما برای تجارت یا سرمایه‌گذاری، متفاوت است.

مشتریان کارگزاری آلپاری امکان انتخاب از بین حساب‌های مختلف نانو، استاندارد، ای سی ان و پرو ای سی ان با بالاترین سرعت سرور و کمترین اسپرد (صفر) در دو پلتفرم متا تریدر 4 و 5 که محبوب‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی هستند با لوریج مناسب و امکان حذف سواپ و نیز معاملات اختیارات دوتایی (باینری آپشن) را دارند و می توانند با حتی کمتر از 1 دلار حساب خود را فعال نمایند.

 

در ادامه با چند حساب معاملاتی که این کارگزاری ارائه می‌دهد آشنا می‌شویم.

تجارت

در دسته معاملات امکان انتخاب شش نوع حساب مختلف را خواهید داشت که این حساب‌ها عبارتند از nano mt4، استاندارد mt4، استاندارد mt5، ecn mt4، pro ecn mt4 و ecn mt5.

جهت اطلاع از شرایط دقیق این حساب‌ها و افتتاح حساب می‌توانید به سایت تریدرنووا مراجعه نمایید که به بررسی تخصصی هر یک از این حساب‌ها پرداخته‌است.

هرچه سطح حساب بالاتری را انتخاب کنید، مزایای بیشتری هم خواهد است. اما باید توجه داشته باشید که اگر تازه شروع به تجارت می‌کنید، پایین‌ترین سطح را با حداقل سپرده مورد نیاز انتخاب کنید. آلپاری به طور قطع نیاز انواع معامله‌گران را برآورده می‌کند و تنوع را برای تجارت مستقل به حداکثر می‌رساند.

سرمایه گذاری در آلپاری

در دسته‌ی سرمایه گذاری، آلپاری پنج نوع حساب مختلف ارائه می‌دهد که عبارتند از pamm استاندارد MT4، pamm استاندارد MT5، pamm ecn MT4، pamm pro ecn MT4 و pamm ecn MT5. اطلاعات تکمیلی ایین حساب‌ها را می‌توانید در سایت تریدرنووا مطالعه فرمایید.

حساب دمو بروکر آلپاری

این حساب مناسب معامله‌گرانی است که تازه به این بازار وارد شده‌اند و نمی‌خواهند در ابتدا سرمایه خود را در یک حساب کاربری واقعی به خطر بیندازند، این افراد همیشه می‌توانند نسخه دمو Demo رایگان پیشنهاد شده در بروکر آلپاری را انتخاب کنند.

​استفاده از حساب دمو به شما این فرصت را می‌دهد تا با استفاده از منابع مالی خود، این کارگزار را به شیوه‌ای غیر تهدیدآمیز امتحان کنید. نه تنها می‌توانید خودتان را با پلتفرم آشنا کنید بلکه به شما این امکان را می‌دهد که درک بهتری از این که آیا این بروکر برای شما خوب است یا خیر، به دست آورید. ​

Alpari نسخه آزمایشی را در هر یک از حساب‌های خود که برای حساب Nano قابل قبول است، ارائه می دهد. این حساب‌های دمو را می توان برای مدت‌زمان نامحدود استفاده کرد و زمانی که بودجه دمو کاهش یافت، به شما اجازه داده می‌شود که دوباره آن را شارژ کنید. ​

ابزارهای تجاری در آلپاری

از آنجا که آلپاری به طور عمده بر روی فارکس تمرکز دارد، لیست جامعی از جفت ارزها برای ارائه به همه حساب‌ها دارد. تعداد جفت ها بسته به حساب محدود هستند، اما گزینه‌ها هنوز وجود دارند. همچنین با آلپاری می‌توانید کالاها (فلزات) و CFDها را تجارت کنید.

اگرچه انواع کلی ابزار مالی خیلی زیاد نیستند، به خاطر داشته باشید که محصول اصلی آنها فارکس است. اگر شما یک معامله گر فارکس هستید، این یک پلتفرم عالی برای شماست، اگرچه گزینه‌های دیگر شما کاملا محدود خواهد بود.

بررسی اجمالی آلپاری

به طور کلی، مشتریان این بروکر از آنچه آلپاری ارائه می دهد راضی هستیند. این کارگزاری همچنین دارای انواع حساب‌های معاملاتی، سرورهای امن و جدا شده، مقررات قوی، پاداش‌ها و ترفیعات شگفت انگیز، گزینه‌های گسترده پرداخت و موارد دیگر است.

آلپاری خدمات گسترده‌ای را ارائه می‌دهد که هم برای بازرگانان مبتدی و هم برای بازرگانان پیشرفته مناسب است. مخلوطی از حساب‌های مبتنی بر کارمزد و بدون کارمزد با دسترسی متفاوت و گسترش به میزان مختلف اهرم. بنابراین، پیشنهادات آلپاری اینترنشنال منحصر به فرد میباشند.

بروکر آلپاری به مشتریان خود این امکان را می دهد تا به بازارهای بین المللی دسترسی داشته باشند و بتوانند ابزارهای مالی مختلف از جمله فارکس، فلزات گرانبها، سهام و بازارهای آتی را معامله کنند.

همچنین بهترین پلتفرم‌های معاملاتی، کامل‌ترین ابزارهای معاملاتی و همچنین سریعترین دسترسی مستقیم به نقدینگی بانکی را فراهم می کنند که شبیه به هیچ بروکر فارکس دیگری نیست.

برای افتتاح حساب در این کارگزاری، ابتدا باید شرایط آن را مورد بررسی قرار دهید و حتما قبل از این کار، با معیارهای اصلی برای یافتن بهترین کارگزاران فارکس آشنا شوید.

چگونه باید کارگزاری های فارکس را مقایسه کنید و بهترین را برای خود پیدا کنید؟ در لیست بررسی بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان در وبسایت تریدرنووا Tradernova.com، طیف گسترده‌ای از عوامل رتبه بندی، از هزینه ها و بازده ها گرفته، تا سیستم عامل های معاملاتی، نمودارها و آپشن های تجزیه و تحلیل در نظر گرفته شده است – هر آنچه که به یک کارگزار اهمیت میبخشد و بر موفقیت شما به عنوان یک معامله گر تأثیر میگذارد.

می‌توانید با مطالعه و بررسی این لیست، بروکر متناسب با نیازهای خود را انتخاب و در آن افتتاح حساب کنید.