۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

فوری/ صف فروش در بورس امروز هم ادامه دارد!

۱۶ فروردین ۱۴۰۰، ۹:۳۶
کد خبر: 517891
فوری/ صف فروش در بورس امروز هم ادامه دارد!

با بررسی معاملات امروز بورس تهران در ساعات اولیه معاملات بازار، ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۱۹۵میلیارد تومان مشاهده می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بورس امروز تا ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید بیش از ۲۱۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش چهار هزار و ۶۰۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به چهار هزار و ۳۸۵میلیارد تومان می‌رسد.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۱۹۵میلیارد تومان (۹۱درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۸۷۰میلیارد تومان (۱۹درصد کل) می‌شود،حجم صف‌های خرید در ۶نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۳۸نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان (غگیلا) به ۱۳.۵درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

بیشترین عرضه در صفوف فروش وآیند، خساپا و وتجارت به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده حدود ۳۰۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید غگیلا ، سیتا و قیستو در نوبت انتظار است.

«بانک‌ها و موسسات اعتباری» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش حدود ۵۴۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «خودروو ساخت قطعات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۴۲۰میلیارد تومان می‌شود. همچنین در طرف دیگر معاملات تقاضای چشمگیری وجود ندارد.

این جدول حدود ۱۸درصد از چهار هزار و ۸۲۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۶۷۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۷۲۱درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به پنج هزار و ۴۹۰میلیارد تومان خواهد رسید.

برترین صفوف خرید و فروش 1400.01.16

نقشه صفوف خرید و فروش بورس   1400.01.16