۰ نفر

آموزش تحلیل تکنیکال و بورس از صفر توسط تیم حرفه‌ای دلفین وست

۱۰ فروردین ۱۴۰۰، ۱۶:۴۲
کد خبر: 516677
آموزش تحلیل تکنیکال و بورس از صفر توسط تیم حرفه‌ای دلفین وست

بسیاری از افراد، بازار بورس را به یک بازار شانسی تشبیه کرده و سود و زیان آن را نیز بر حسب تصادف در نظر می‌گیرند. این افراد همان‌هایی هستند که بدون فراگیری هیچ دانش خاصی، وارد بورس شده و اقدام به خرید سهام می‌کنند. شما اگر از یک تریدر حرفه‌ای بپرسید که بازار بورس چگونه بازاری است، یقیناً به شما خواهد گفت که در صورت داشتن دانش مالی کافی، بورس، ایده‌آل‌ترین مکان ممکن برای سرمایه‌گذاری و چند برابر شدن سرمایه افراد است. بنابراین هرکسی که می‌خواهد در بورس فعالیت کند، باید آموزش بورس از صفر را گذرانده و تحلیل تکنیکال را نیز بیاموزد. شاید در ابتدا، این آموزش‌ها سخت و زمانبر به نظر برسند، اما کارشناسان «دلفین وست» راه را برای شما هموار خواهند کرد.

آموزش بورس از صفر چگونه است؟

آموزش بورس در قدم اول به شما کمک می‌کند احساسات خود را مدیریت و کنترل کنید. چراکه معمولاً دلیل زیان‌های پی‌در‌پی معامله‌گران مبتدی در بورس، رفتارهای هیجانی آن‌هاست. سپس با آموزش 0 تا 100 بورس، یاد خواهید گرفت که چگونه سهام با پتانسیل رشد بالا را از دیگر سهام موجود در بازار سرمایه، تشخیص داده و سرمایه خود را صرف خرید همان سهام کنید.

همچنین آموزش بورس از صفر به شما یاد می‌دهد تا زمان صحیح ورود و خروج به سهام را پیش‌بینی‌ کرده و دقیقاً در بهترین زمان‌های ممکن اقدام به خرید سهام کرده و همچنین در مناسب‌ترین زمان نیز، اقدام به فروش آن کنید؛ به طوری که در فاصله این خرید و فروش‌ها، سرمایه شما رشد کرده و هربار بیشتر از مقدار قبل شود.

آیا فراگیری تحلیل تکنیکال برای فعالیت در بورس، ضروری است؟

تحلیل تکنیکال یا «Technical Analysis» از روی نمودارها و اطلاعات گذشته سهام انجام می‌شود. به همین خاطر فراگیری این نوع تحلیل، از تحلیل بنیادی یا فاندامنتال، آسان‌تر است. درنتیجه بیشتر معامله‌گران مبتدی برای فراگیری آموزش بورس از صفر، برای پیش‌بینی صحیح زمان‌های ورود و خروج و همچنین استفاده مفید از شارپ‌ها (نوسانات ناگهانی)، تحلیل تکنیکال را فرا می‌گیرند.

در واقع، آموزش تحلیل تکنیکال، معامله‌گران را به بررسی روزانه وضعیت بازار، سهام و نمودارها ترغیب کرده و توانایی تشخیص فرصت از روی این گزینه‌ها را ایجاد می‌کند. یعنی کسی که آموزش تحلیل تکنیکال را گذرانده باشد، به راحتی می‌تواند سهام قابل خرید را از بین گزینه‌های موجود، انتخاب کند.

آموزش تحلیل تکنیکال

چگونه آموزش بورس از صفر و تحلیل تکنیکال را فرا بگیریم؟

برای آموزش بورس از صفر، راه‌های بسیاری وجود دارد. اگر شما در بستر وب به جستجوی انواع دوره آموزش بورس از صفر بپردازید، هزاران دوره آموزشی را می‌توانید پیدا کنید. اما اکثر این دوره‌ها، خالی از مطالب کاربردی و مفید هستند. بخاطر همین، باید با بررسی‌های متعدد، انواع دوره آموزش بورس از صفر کاربردی را پیدا کرده و از همان دوره‌ها برای آموزش خود استفاده کنید.

حالا ممکن است بپرسید که چگونه دوره‌های کاربردی و مفید را از دوره‌های غیرکاربردی تشخیص دهیم؟! پاسخ این سؤال را در همین جا می‌توانید پیدا کنید. سابقه کاری و موفقیت فردی که آموزش بورس از صفر خود را از او می‌گیرید، نشان می‌دهد که دوره وی به درد شما می‌خورد یا خیر!

آموزش‌های بورس سایت «دلفین وست» توسط «محمد مهدی سامانی» که به «مستر تریدر» مشهور است، طراحی می‌شود. مستر تریدر، همراه با تیم متخصص و جوان خود، حداقل 10 سال سابقه فعال در معاملات بورس دارند و می‌توانند دانشجویان خود را به بهترین شیوه ممکن با زوایای متعدد این بازار آشنا کنند.

دلفین وست، چه آموزش‌هایی برای ارائه دارد؟

معمولاً شیوه معامله در بازارهای مالی متعدد، به همدیگر شبیه هستند. به همین خاطر وقتی شما آموزش بورس از صفر و آموزش تحلیل تکنیکال را بگذرانید، در هنگام ورود به سایر بازارهای مالی مانند بازار طلا، فارکس، کریپتو و .... نیز، عملکرد مناسبی را از خود نشان خواهید داد. دلفین وست، علاوه بر دوره‌ آموزش بورس از صفر و آموزش‌های تحلیلی بورس، آموزش‌های مربوط به سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال، مسکن، طلا و فارکس را نیز توسط کارشناسان خود به دانشجویان ارائه می‌کند. اما آموزش‌های مختص به بازار بورس دلفین وست، شامل موارد زیر هستند:

  • دوره «آموزش بورس به زبان ساده»

آموزش بورس به زبان ساده، یک دوره جامع و رایگان است که دلفین وست برای معامله‌گران و تحلیل‌گران مبتدی در نظر گرفته است. این دوره شامل 9 جلسه است که سرفصل‌های آن شامل «تشخیص سهام صعودی»، «خط روند، حمایت و مقاومت»، «فیلترنویسی»، «استراتژی ایچیموکو»، «حد سود و ضرر» و «تحلیل فاندامنتال» است. شما با شرکت در این دوره می‌توانید ضمن فراگیری تمام اصول اولیه معامله در بورس و اصول ضروری تحلیل نموداری و فیلتری، برخی از شگردهای تحلیل جامع فاندامنتال که دقیق‌تر و کابردی‌تر از تحلیل تکنیکال است را نیز فرا بگیرید.

  • دوره تخصصی «کوسه شو»

دوره تخصصی تابلوخوانی کوسه شو، یک دوره پیشرفته در زمینه بورس است که در 12 جلسه، مفاهیمی چون «تابلو خوانی»، «معرفی الگوهای کندلی»، «تحلیل تکنیکال از پایه» و «فیلترنویسی فوق حرفه‌ای» را آموزش می‌دهد. اگرچه این دوره تخصصی است، اما حتی افراد مبتدی نیز می‌توانند در آن شرکت کرده و به سطح بالاتری از دانش مالی دست پیدا کنند. افراد حرفه‌ای نیز با شرکت در دوره کوسه شو، می‌توانند عملکرد بهتری در تریدهای خود داشته باشند و از فرصت‌های بورسی، نهایت استفاده را ببرند.

آموزش بورس از صفر

سخن پایانی

فعالیت در بازارهای مالی و کسب موفقیت در آن‌ها، به دانش مالی افراد بستگی دارد. وقتی به درستی در این زمینه‌ها آموزش ندیده باشیم، طبیعتاً نمی‌توانیم عملکرد خوبی را در بازار ارائه کنیم. خوشبختانه بسترهای بسیاری برای آموزش بورس از صفر وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها، دانش مالی خود را ارتقا داده و سرمایه خود را نیز افزایش دهید. کارشناسان دلفین وست به عنوان گروهی از پیشتازان آموزش بورس، در هر مرحله از آموزش، همراه شما هستند. بنابراین به راحتی می‌توانید از دوره‌های مقدماتی و پیشرفته‌ی دلفین وست استفاده کرده و شاهد رشد روزافزون مهارت‌های معاملاتی خود باشید.