۰ نفر

حقوقی ها ۴۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند!

۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۴۰
کد خبر: 516056
حقوقی ها ۴۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند!

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری فولاد کاوه جنوب کیش حدود ۲۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی سایپا با برتری حدود ۵۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

به گزارش اقتصاد آنلاین،افراد حقیقی در بورس امروز ۴۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه محصولات شیمیایی و همچنین سهام کاوه بود.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «استخراج کانه‌های فلزی» و «فلزات اساسی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «خودرو و ساخت قطعات» و «سرمایه‌گذاری‌ها» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

حقوقی‌ها امروز حدود ۴۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد  پنج هزار و ۳۲۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۱۴درصد یعنی ۷۳۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان یک درصد از کل معاملات شد.

سه نماد «کاوه»، «اپال» و «شپنا» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «خساپا»، «وبیمهح» و «شتران» معطوف بود.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۶۷نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۸۵نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۳۸۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۴۱۰میلیارد تومان بود.

 

تغییر مالکیت حقیقی حقوقی07.01.1400بیشترین تغییر مالکیت صنایع07.01.1400