۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

پالایشی‌ها در صف خرید سنگین بورس امروز

۲۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۰۸
کد خبر: 514305
پالایشی‌ها در صف خرید سنگین بورس امروز

برترین عرضه در صفوف فروش وآیند، بنو و سدور به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده بیش از ۴۰۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، معاملات بورس امروز (27 اسفند ماه 99) تا ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۶۲۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۵۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و ۴۳۰میلیارد تومان می‌رسد.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۴۸۵میلیارد تومان (۷۸درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۹۳۰میلیارد تومان (۳۱درصد کل) می‌شود، حجم صف‌های خرید در ۱۳نماد و حجم صف‌های فروش در ۸۴نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است.حجم صف شرکت قند بیستون (قیستو) به ۱۰.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

برترین عرضه در صفوف فروش وآیند، بنو و سدور رقم خورده است به طوری که فقط برای سهام بانک آینده بیش از ۴۰۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید شتران، قیستو و شگویا در نوبت انتظار است.

بانک‌ها و موسسات اعتباری کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش بیش از ۴۴۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه سیمان، آهک و گچ قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۳۰۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه فرآورده‌های نفتی با تقاضای خرید ۲۷۰میلیارد تومانی همراه است.

در جدول زیر حدود ۳۲درصد از سه هزار و ۶۶۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۶۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۲۲۲درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به پنج هزار و ۳۱۵میلیارد تومان خواهد رسید.

نقشه صفوف خرید و فروش بورس 99.12.27

 

برترین صفوف خرید و فروش 99.12.27