۰ نفر

امداد رسانی بسیج شستا با همکاری شرکت پشم شیشه ایران به زلزله زدگان سی‌سخت

۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۶:۵۵
کد خبر: 514182
امداد رسانی بسیج شستا با همکاری شرکت پشم شیشه ایران به زلزله زدگان سی‌سخت

با توجه به زلزله اخیر در شهر سی سخت استان کهگیلویه و بویر احمد، شرکت پشم شیشه ایران در راستای مسئولیت های اجتماعی بلافاصله روز بعد از زلزله بنا به دستور محمد رضوانی فر مدیر عامل شستا، چند تن از پرسنل این کارخانه، به منطقه اعزام شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ شرکت پشم شیشه ایران بر همین اساس اقدام به برپایی ستاد امداد رسانی بسیج شستا در مکان مورد نظر و با هدف تهیه، طبخ  و توزیع  روزانه ۱۵۰۰ پرس غذای گرم در بین زلزله زدگان که در این سانحه دچار آسیب شده بودند، کرد. نهایتا ۲۱۰۰۰ پرس غذای گرم طی مدت ۱۴ روز در بین مردم شریف و نجیب زلزله زده سی سخت توزیع شد.

همچنین در روز ولادت حضرت علی(ع) و به مناسبت این عید بزرگ با بسته های شیرنی و شکلات همراه با پخش مولودی از مردم عزیز سی سخت پذیرایی بعمل آمد.

 ستاد امداد رسانی بسیج شستا با همکاری شرکت پشم شیشه ایران در روز مبعث نیز اقدام به تهیه و توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی  شامل،  برنج، روغن، ماکارونی، سویا، عدس، لپه و رب در بین خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی سی سخت و روستاهای تابعه کرد.

  در  مدت زمان امداد رسانی،  غلامرضا پناه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کریم یاوری مشاور و نماینده ویژه وزیر کار، کلانتری استاندار کهگیلویه و بویر احمد، جمالی معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویر احمد، همتی مدیر حوزه مدیر عامل  صندوق کارآفرینی امید کشور ضمن تقدیر و تشکر از ستاد امداد رسانی بسیج شستا و شرکت پشم شیشه ایران از محل طبخ ، تهیه و توزیع غذا در بین زلزله زدگان بازدید بعمل آوردند.

لازم به ذکر است منابع مالی پخت غذای گرم برای بخشی از شهر سی سخت توسط ستاد امداد رسانی بسیج شستا تامین گردید و مدیریت اجرایی ستاد به شرکت پشم شیشه ایران که وظیفه تهیه، طبخ  و توزیع غذای گرم‌ در بین زلرله زدگان را داشت واگذار گردید.