۰ نفر

فوری/ کاهش صف‌های فروش در بورس امروز

۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۳۷
کد خبر: 514024
فوری/ کاهش صف‌های فروش در بورس امروز

بیشترین عرضه در صفوف فروش وآیند، کیسون و سنیر به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده بیش از ۴۵۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بورس امروز تا ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۸۳۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۳۲۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و۵۰۰میلیارد تومان می‌رسد.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۷۳۰میلیارد تومان (۸۸درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۸۷۵ میلیارد تومان (۲۶درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۱نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۰۶نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است.لازم به ذکر است که حجم صف شرکت قند بیستون (قیستو) به ۱۳.۱درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

برترین عرضه در صفوف فروش وآیند، کیسون و سنیر به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده بیش از ۴۵۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد.بالاترین تقاضا نیز در صفوف خرید وسپهر، شتران و قیستو در نوبت انتظار است.

«بانک‌ها و موسسات اعتباری» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش بیش از ۴۵۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۲۵۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» با تقاضای خرید ۲۰۵میلیارد تومانی همراه است.

در جدول پیش رو، حدود ۳۱درصد از چهار هزار و ۱۵۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۲۷۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۳۲۷درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به پنج هزار و ۴۲۰میلیارد تومان خواهد رسید.

نقشه صفوف خرید و فروش بورس 99.12.26

برترین صفوف خرید و فروش 99.12.26