۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

فوری/ صف فروش ۴۶۵۰ میلیاردی بورس امروز!

۲۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۳۰
کد خبر: 513135
فوری/ صف فروش ۴۶۵۰ میلیاردی بورس امروز!

در بورس امروز بیشترین تقاضا در صفوف خرید وسپهر، سیتا و کزغال در نوبت انتظار است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، آمار اولیه بورس امروز تا ۹ و ۳۵ دقیقه نشان می دهد که جمع صف‌های خرید حدود ۵۰۰ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش چهار هزار و ۶۵۰میلیارد تومان است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به چهار هزار و ۱۵۰میلیارد تومان می‌رسد.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۴۵۰میلیارد تومان (۹۰درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۶۴۰میلیارد تومان (۱۴درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۸نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۶۱نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف شرکت فارسیت اهواز (سفاسی) به ۴.۷درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«انبوه سازی، املاک و مستغلات» کم تقاضاترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش حدود ۳۸۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «خودرو و ساخت قطعات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش حدود ۳۶۵میلیارد تومان می‌شود، از طرفی گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» با تقاضای خرید بیش از ۹۵میلیارد تومانی همراه است.

تا این لحظه بیشترین عرضه در صفوف فروش دی، کیسون و سنیر به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک دی بیش از ۱۱۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید وسپهر، سیتا و کزغال در نوبت انتظار است.

در جدول زیر حدود ۱۷درصد از پتج هزار و ۱۵۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۹۹۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۵۲۰درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۶هزارو ۱۴۰میلیارد تومان خواهد رسید.

photo_2021-03-13_09-45-44

photo_2021-03-13_09-45-43