۰ نفر

تعویق آزمون وکالت به روزی دیگر!

۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۸:۵۶
کد خبر: 512447
تعویق آزمون وکالت به روزی دیگر!

رئیس روابط عمومی وزارت بهداشت از تغییر زمان برگزاری آزمون وکالت به دلیل نبود امکان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این آزمون خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: زمان برگزاری آزمون وکالت به دلیل محدودیت تعداد حوزه‌های امتحانی و عدم امکان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تغییر کرد.

جهانپور اشاره کرد: آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری ایران در سال ۹۹ که قرار بود روز جمعه ۲۲ اسفندماه برگزار شود، با اعلام معاونت بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر محدودیت تعداد حوزه‌های امتحانی این آزمون، تمرکز آزمون در مراکز استان‌ها و تراکم داوطلبان در هر حوزه، آزمون مذکور در تاریخ ۲۲ اسفندماه برگزار نمی‌شود.

جهانپور همچنین تاکید کرد: این موضوع تابع شرایط خاص هر آزمون بوده، لذا آزمون‌های احتمالی دیگری که ممکن است در روز‌های آتی در پیش باشد لزوما ارتباطی به آزمون وکالت نداشته و حسب مورد بر اساس شرایط، ابعاد و نحوه برگزاری، قابل برگزاری خواهند بود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت همچنین اعلام کرد که زمان برگزاری این آزمون طبیعتا از سوی سازمان سنجش و نهاد‌های مربوطه به اطلاع داوطلبان می‌رسد.