۰ نفر

خرید از آمازون بدون محدودیت‌های گمرک

۱۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۳۵
کد خبر: 511415
خرید از آمازون بدون محدودیت‌های گمرک

خرید از سایت آمازون برای تمامی مردم جهان بسیار جذاب است. علت این جذابیت به دلیل وجود تنوع در این سایت و فروش محصولات اصل است. البته در حالت کلی امروزه خرید از سایت های اینترنتی بسیار رواج یافته است؛ چرا که بسیاری از مردم ترجیح می دهند خرید خود را در حالی انجام دهند که در خانه نشسته اند و نیاز نیست برای خرید وقت اضافه بگذارند. جالب است بدانید که با وجود ازدیاد سایت های فروشگاهی و وجود محدودیت های گمرکی و تحریم، همچنان خرید از آمازون در ایران بسیار پرطرفدار است

این محبوبیت بی دلیل نیست، اعتبار و کیفیت اجناس در آمازون شهرت جهانی دارد. تمام مردم دنیا به این سایت اعتماد کامل داشته و از خرید خود اطمینان کامل دارند؛ اما متاسفانه در ایران برای خرید از این سایت لازم است تحریم ها را دور بزنیم. این تنها یک مشکل برای خرید از سایت آمازون است. مشکل دیگر هزینه های گزاف گمرکی است که در این متن در مورد چگونگی خرید از آمازون بدون گمرک بیشتر خواهید خواند.

ا

چرا خرید از آمازون بسیار رایج شده است؟

شما می توانید از سایت معتبری همچون آمازون، هر چیزی را که فکرش را می کنید تهیه کنید. این محصولات متنوع تنها شامل تولیدات خود کشور آمریکا نمی شود؛ بلکه تولیدات سایر کشورهای دیگر را نیز می توان در آن یافت. در واقع در این سایت به اصطلاح می توان از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را پیدا کرد. قیمت تمامی محصولات در سایت آمازون واقعی است و این سایت حرف اول را در فروش کالای اورجینال می زند. گاه آمازون واسطه ای میان فروشنده و خریدار است و شما می توانید محصول مورد نظرتان را از فروشندگان متفاوتی خریداری کنید.

چرا ایرانیان علاقه زیادی به خرید از آمازون دارند؟

دلیل این علاقه مندی را می توان در پیدا نشدن بسیاری از برندهای محبوب و با کیفیت در ایران دانست. نبود برندهای با کیفیت اورجینال در ایران علت تمایل ما ایرانی ها برای خرید از این سایت است؛ اما متاسفانه از وقتی ایران توسط آمریکا تحریم اقتصادی شده است، دیگر ایرانی ها نمی توانند از این سایت خرید کنند.

اا

چگونه می توان از آمازون بدون واسطه خرید کرد؟

خرید بدون واسطه از آمازون تقریبا غیر ممکن است. در حالت کلی خرید از این سایت به دو روش امکان پذیر است. در روش اول شما به واسطه شرکت ها و یا یک شخص واسطه اقدام به خرید کالا از آمازون می کنید. به عنوان مثال ایرانی کارت یکی از شرکت هایی است که می تواند این کار را برایتان انجام دهد. روش دوم این است که به واسطه دوست یا فامیلی که در آمریکا زندگی می کند اقدام به خرید از آمازون کنید. به این ترتیب آشنای شما کالای مد نظرتان را از آمازون خریده و برایتان پست می کند. از آنجایی که این شخص خود نوعی واسطه محسوب می شود، پس می توان گفت که خرید مستقیم از آمازون برای ایرانیان امکان پذیر نیست.

چگونه از طریق شرکت های واسطه از آمازون خرید کنیم؟

اگر در خارج از کشور آشنایی ندارید تا برایتان از آمازون خرید کند، نگران نباشید نیازیتو اکنون می تواند شما را با شرکت های واسطه آشنا کند. همانطور که می دانید اعتماد به هر شرکتی جایز نیست؛ چرا که ممکن است پول شما از دست رفته و کالا هرگز به دستتان نرسد، بنابراین، بسیار مهم است که شما از طریق چه شرکتی از آمازون خرید می کنید. لازم به ذکر است که امروزه بسیاری از استارتاپ ها خرید از آمازون را به صورت آنلاین نیز انجام می دهند.

ااا

آیا خرید از آمازون بدون گمرک خطرناک است؟

اگر خرید شما به واسطه شرکت های معتبر انجام شده باشد، چه بی گمرک و چه با گمرک، می توانید مطمئن باشید که کالا به دستتان خواهد رسید. حال با اندکی تاخیر زمانی یا قیمت بالا؛ اما موضوع زمانی ریسک زیادی پیدا می کند که شرکت واسطه شما معتبر نبوده و با تحویل کالای تقلبی یا دست دوم قصد سواستفاده از اعتماد شما را داشته باشد. به همین دلیل است که نیازیتو به عنوان واسطه ای قدرتمند سعی در معرفی بهترین و معتبرترین شرکت های واسطه به شما را دارد.

خرید از آمازون بدون گمرک در ایران

آیا به دنبال خرید از آمازون بدون گمرک هستید؟ حقیقت این است که خرید از آمازون در ایران حتی با گمرک نیز چندان آسان چه برسد بدون گمرک. با این حال با کمک نیازیتو می توانید با شرکت های معتبری آشنا شوید که خرید از این سایت را برایتان آسان می کنند. در هر حال اگر از طریق این شرکت ها اقدام به خرید از آمازون کنید نیز باید مبلغی را به عنوان درصد سایت یا حق گمرک پرداخت نمایید. ساز و کار شرکت های واسطه به این ترتیب است که آن ها دفتری در آمریکا و دفتری در ایران داشته و به این صورت تحریم ها را دور می زنند اما در مورد گمرک باید گفت که هزینه گمرک جزیی از این فرآیند محسوب می شود.

اااا

جمع بندی

خرید از آمازون بدون گمرک در ایران امکان پذیر نیست. اگر تمایل به خرید محصولات اورجینال با کیفیت از این سایت پرطرفدار خارجی را دارید، پیشنهاد می کنیم به هر شرکت واسطه ای اعتماد نکنید. نیازیتو تنها سایتی است که بهترین و معتبرترین شرکت های واسطه را به مشتریان معرفی می کند. برای برخورداری از خدمات نیازیتو می توانید به سایت niazito.com مراجعه نمایید. نیازیتو به عنوان متفاوت ترین دایرکتوری کسب و کار در ایران، بهترین ها را معرفی کرده و سایتی برای درخشش کسب و کار شماست.