۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

برندگان آخرین ثبت نام سایپا +لینک

۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۴۲
کد خبر: 506783
برندگان آخرین ثبت نام سایپا +لینک

قرعه‌کشی ۶محصول طرح فروش فوق‌العاده و ۹محصول طرح پیش فروش یکساله سایپا انجام شد.

برای مشاهده نتایج قرعه‌کشی ثبت نام خودرو سایپا اینجا کلیک کنید

(بدون فیلترشکن وارد شوید)

به گزارش اقتصاد آنلاین، قرعه کشی همزمان دو طرح فروش فوق العاده سایپا برای ۶ محصول و طرح پیش فروش یک ساله ۹ محصول انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی امشب سه شنبه ۲۱ بهمن ساعت ۲۳ در سایت رسمی این گروه منتشر خواهد شد. قرعه کشی فروش فوق العاده ۶ محصول سایپا شامل سایپا۱۵۱، تیبا صندوقدار، تیبا۲، ساینا، کوییک دنده ای و کوییک.آر برگزار شد.

تعداد منتخبان ثبت نام خودرو سایپا

در طرح فروش فوق العاده سایپا ۵۰۵هزار و۱۵۲نفر شرکت کردند که ۵۰۴هزار و ۱۷۳نفر واجد شرایط شناخته شدند. ظرفیت محصولات عرضه شده سایپا در این طرح فروش ۱۵هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه کشی باشد ۳۰هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در طرح مذکور ۲هزار دستگاه خودرو تیبا صندوق دار عرضه می‌شود. علاوه بر این ۳هزار دستگاه سایپا ۱۵۱، ۳هزار دستگاه تیبا۲، هزار دستگاه ساینا، ۵ هزار دستگاه کوییک دنده‌ای  و هزار دستگاه کوییک.آر عرضه می شود.

علاوه بر این قرعه کشی طرح پیش فروش ۹محصول سایپا شامل شاهین، سایپا۱۵۱، تیبا صندوقدار، تیبا۲، ساینا، کوییک دنده ای، کوییک.آر، کوییک.اس و ساینا.اس هم برگزار شد. در طرح پیش فروش سایپا ۱۴۵ هزار و ۱۲۸نفر شرکت کردند که ۱۴۲هزار و ۴۱۴ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح پیش فروش ۲۱هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه کشی باشد ۴۲هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح هزار دستگاه خودرو شاهین عرضه می‌شود. علاوه بر این ۲هزار دستگاه سایپا ۱۵۱، 2 هزار و ۵۰۰دستگاه تیبا صندوق دار، ۲هزار دستگاه تیبا۲، ۳هزار دستگاه ساینا، ۳هزار و ۵۰۰دستگاه کوییک دنده ای، ۲هزار و ۵۰۰دستگاه کوییک.آر، هزار دستگاه کوییک. اس و ۳هزار و ۵۰۰دستگاه دستگاه ساینا.اس عرضه می شود.

اسامی منتخب دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی امشب سه‌شنبه ۲۱ بهمن ساعت ۲۳ در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش یک ساله پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.