۰ نفر

دانلود فیلم جدید و سریال ایرانی در سایت مووی لند رایگان + پخش آنلاین

۲۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۱۰
کد خبر: 504394
دانلود فیلم جدید و سریال ایرانی در سایت مووی لند رایگان + پخش آنلاین

این روزها کمتر شخصی را می توان یافت که در طول هفته حداقل یک فیلم را تماشا نکند. در واقع انسان قرن بیست و یکم با فیلم خو گرفته است و نمی تواند آن را از لیست سرگرمی هایش خط بزند . این انس گرفتن سبب می شود تا شخص همواره در پی دانلود آثار جدید باشد و بدین طریق اوقات فراغت خود را با آن ها تکمیل نماید. این نیاز بازار رسانه های مربوط به دانلود فیلم را بیش از پیش داغ کرده اما در این بین مشکلاتی وجود دارد که سبب تفاوت رسانه های عالی شده است.

 ما در ادامه نه تنها این مشکلات را برای شما بررسی می کنیم بلکه راهکار مناسبی هم برای رهایی از آن ها ارائه می دهیم. از طرفی دیگر ما یکی از محبوب ترین آثار این روز های سینمای ایران یعنی سریال خوب بد جلف رادیو اکتیو را هم مورد نقد و بررسی قرار می دهیم و مرجع مناسبی برای دانلود این اثر را به شما معرفی می کنیم پس با ما همراه شوید .

­­یشر

 

دانلود فیلم با حجم مناسب و کاملا رایگان به همراه لینک مستقیم

وبسایت های زیادی وجود دارد که در زمینه ی دانلود فیلم و موارد مشابه فعالیت می کنند . این رسانه ها مشکلاتی دارند که باعث شده تا فرآیند دانلود برای کاربران دشوار شود . شاید وجود تبلیغات را یکی از این مشکلات چشم گیر دانست. بسیاری از سایت ها صفحه ی اصلی خود را با تبلیغات آزار دهنده پر نموده اند که اجازه نمی دهد کاربر به شیوه ای ساده به هدف خود برسد . موضوع دیگری که در این زمینه وجود دارد، محدود بودن آرشیو ها است . بیشتر سایت ها تعداد محدودی از آثار را در خود دارند . این فاکتور سبب می شود تا نیاز تمامی سلایق بر آورده نشود . نبود لینک های مستقیم از دیگر مشکلات این حوزه است چرا که باعث می شود کاربران زمان بیشتری را برای دانلود از دست بدهند .

این موارد دقیقاً همان فاکتور هایی بوده که در مووی لند به یک نقطه قوت بدل شده است . این رسانه دارای چند هزار اثر مختلف است که هر اثر در دسته های مرتبط با آن قرار گرفته و همین مورد سبب می شود تا تمامی کاربران بتوانند متناسب با سلیقه و نیاز خود، اثر دلخواه را دانلود نمایند . از طرفی دیگر این رسانه تمامی فیلم های خود را بر روی سرور اختصاصی خود قرار داده است که باعث می شود تا افراد بتوانند تنها با یک کلیک فیلم دلخواه خودشان را دانلود نمایند. مجموع این موارد دانلود فیلم از رسانه ی مووی لند را به تجربه ی دلخواه کاربران بدل کرده است .

ف

دانلود فیلم ایرانی سینمایی و نبود مرجع مناسب

فیلم های ایرانی تنها تولیدات سینمایی هستند که قادراند سریع تر از دیگران با روح و روان مخاطبان ایرانی ارتباط برقرار نمایند. این دسته از تولیدات دقیقاً بر اساس فرهنگ و شیوه ی زندگی ایرانیان تولید شده است و به همین جهت افراد می توانند ساده تر با آن ها ارتباط برقرار نمایند. اینترنت همان شاهراهی است که برای دانلود و یا تماشای فیلم ایرانی استفاده می شود اما مانند موارد قبلی اشکالاتی هم در این زمینه وجود دارد . بیشتر سایت ها تنها آثار جدید را قرار داده اند و افراد به سختی می توانند فیلم های قدیمی و نوستالژی را بیابند. از طرفی دیگر این روز ها بیشتر وبسایت ها در تلاش هستند تا این آثار را به شیوه ای قانونی ارائه نمایند . این موضوع اگرچه در بین ایرانیان هنوز چندان جا نیفتاده است اما باعث می شود تا دانلود این آثار حلال باشد و تولید کنندگان هم انگیزه ی بیشتری برای تولید داشته باشند . رسانه ی مووی لند هم در جهت حمایت از این فرهنگ سازی سعی کرده تا فیلم های جدید را به صورت قانونی عرضه نماید اما این رسانه یک آرشیو بزرگ را تشکیل داده که در برگیرنده ی تعداد زیادی فیلم ایرانی از زمان های گذشته است و عاشقان سینما می توانند از این طریق اقدام به دانلود فیلم دلخواهشان نمایند .

ففف

دانلود سریال ایرانی خوب بد جلف رادیو اکتیو با لینک مستقیم

این روز ها تقریباً تمام عاشقان سینمای ایران نام مجموعه ی خوب بد جلف را شنیده اند. این داستان تقریباً هر چیزی که برای شاد کردن شما لازم باشد را در خود جای داده است . بازیگران عالی، تیم فنی قوی فیلمنامه ی مناسب، تکنیک های عالی در تولید و.... تنها بخشی از این نقاط قوت می باشد . داستان این مجموعه حول محور دو دوست می باشد که با بازی پژمان جمشیدی و سام درخشانی صورت می گیرد . آن ها همواره می خواهند بهترین کار خود را انجام دهند اما همیشه برعکس می شود . دست و پا چلفتی بودن آن ها سب می شود تا درگیر ماجرا ها و مشکلاتی شوند که آنان را بیش از پیش سردرگم می کند. در کنار این شخصیت های عالی، نقش آفرینی بازیگرانی همچون حامد کمیلی، پژمان جمشیدی، سام درخشانی و... سبب می شود تا مخاطبان بیش از پیش به سمت این فیلم ها کشش داشته باشند . البته تیم فنی این اثر نقطه قوت بارز دیگری است که آن را موفقیت رسانده است . وجود پیمان قاسم خانی در مقام نویسنده ای این اثر، نوید بخش یک فیلم جذاب است . مجموع این موارد سبب شده تا تعداد زیادی از افراد در پی دانلود سریال جدید خوب بد جلف رادیو اکتیو باشند . اگر شما هم جزو این افراد هستید می توانید هم اکنون به رسانه ی مووی لند مراجعه فرمایید .