۰ نفر

راهنمای رزرو بلیط هواپیما در وبسایت دلتابان

۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۰۷
کد خبر: 501426
راهنمای رزرو بلیط هواپیما در وبسایت دلتابان

امروزه همگان به دنبال راه هایی هستند تا بتوانند کلیه کارهای خود را در کوتاه ترین زمان و با کمترین مشکل به انجام برسانند.

رزرو بلیط هواپیما نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. رزرو اینترنتی بلیط هواپیما ساده ترین روش برای تهیه بلیط است و در این روش باید به موارد مختلفی دقت داشته باشید. رزرو بلیط هواپیما از دلتابان یکی از بهترین انتخاب ها است و دلیل این امر سریع بودن آن است. مسئولین این شرکت کلیه تلاش خود را به منظور جلب رضایت مردم بکار گرفته اند و می توانید به راحتی کلیه امور مسافرتی خود را از این طریق مدیریت کنید. رزرو بلیط هواپیما از دلتابان مزیت های بسیاری برایتان خواهد داشت و اصلی ترین مزیت آن، امکان بررسی انواع اقسام بلیط های مختلف و همچنین رزرو سریع آن است. اما چگونه می توان بهترین بلیط را از این شرکت خریداری نمود؟ شرکت دلتابان رزرو بلیط را نیز ساده تر کرده است و خواهید توانست تنها در چند مرحله، بهترین بلیط را برای سفر انتخاب کنید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

بلیط

راهنمای رزرو بلیط هواپیما در وبسایت دلتابان

بسیاری از مردم هنوز با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما آشنا نیستند و برای خرید بلیط همان رزرو از طریق آژانس های مسافرتی را ترجیح می دهند. این روش ممکن است مشکلاتی نیز برایتان داشته باشد و به همین دلیل رزرو اینترنتی ساده تر بوده و مزیت های بسیاری برایتان خواهد داشت. اما قبل از رزرو بلیط هواپیما باید با مواردی آشنایی داشته باشید تا دچار مشکل نشده و بهترین مورد را انتخاب کنید. دلتابان شرایط را برای رزرو بلیط هواپیما ساده تر کرده است به همین دلیل راه دشواری پیش رو نخواهید داشت و می توانید در مدت زمان کوتاهی بهترین بلیط را برای خرید انتخاب کنید. دلتابان کلیه خدمات مربوط به مسافرت را ارائه می کند و می توانید بهترین هتل ها را نیز در جای جای نقاط جهان از سامانه این شرکت رزرو نمایید. اما ما در این مطلب سعی داریم که با نحوه رزرو بلیط هواپیما از سامانا دلتابان آشنا شویم.

راهنمای قدم به قدم رزرو بلیط دلتابان

رفتن به بخش بلیط هواپیما

برای رزرو بلیط هواپیما از دلتابان ابتدا باید به بخش مربوط به رزرو بلیط مراجعه کنید. در صفحه اصلی سایت می توانید علامت ۳ خط روی هم که در سمت راست بالای صفحه قرار گرفته است را مشاهده کنید. با کلیک بر روی این بخش کلیه خدمات شرکت قابل مشاهده خواهد بود و می توانید از میان این آیکون ها اقدام به انتخاب رزرو بلیط هواپیما نمایید.

علاوه بر این بخش، در صفحه وسط وب سایت آیکون هایی برای خدمات سایت در نظر گرفته شده است و برای رزرو بلیط هواپیما بر روی آیکون سمت راست کلیک کنید تا بخش های مربوط به رزرو بلیط هواپیما ظاهر شوند.

بلیط

مشخص کردن مبدا و مقصد

قدم بعدی برای رزرو بلیط از دلتابان مشخص کردن مبدا و مقصد مسافرتی است. در این بخش نیاز است که مبدا خود را به صورت دقیق انتخاب کنید. سپس نوبت به مقصد مسافرتی شما خواهد رسید و این مقصد می تواند داخلی یا خارجی باشد. بلیط های ایرانی هیچگونه مشکلی  برای رزرو ندارند اما بلیط های خارجی ممکن است نیاز به طی کردن مراحل خاصی باشد. با کلیک بر روی آیکون مبدا و مقصد، صفحه ای برای انتخاب باز خواهد شد و از روی آنها می توانید مبدا و مقصد خود را به صورت ساده تری انجام دهید.

انتخاب نوع بلیط

بلیط های هوایی دلتابان در ۳ نوع ارائه شده اند و قبل از هر کاری باد نوع بلیط را انتخاب کنید. مراحل رزرو بلیط در هر یک از انواع بلیط ها از قرار زیر خواهد بود:

بلیط هواپیما یک طرفه

بلیط های یک طرفه نوعی از بلیط های هواپیما هستند که تنها یک بار می توانید از آن برای پرواز استفاده کنید. در رزرو بلیط یک طرفه تنها مبدا و مقصد را انتخاب خواهید کرد. سپس باید تعداد مسافران را انتخاب کرده و نوع بلیط را مورد بررسی قرار دهید. انتخاب تاریخ از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید در انتخاب آن دقت داشته باشید.

بلیط هواپیما دوطرفه

بلیط های دوطرفه به بلیط هایی گفته می شوند که با خرید آنها هم بلیط رفت در اختیار داشته و هم از زمان برگشت اطمینان خواهید داشت. برای رزرو بلیط های دو طرفه باید علاوه بر مراحل قبل یک بخش دیگر نیز که مربوط به زمان برگشت است را نیز تکمیل کنید.

بلیط

بلیط هواپیما چند مسیره

بلیط هواپیما چند مسیره برای افرادی مناسب است که در سفر خود باید به چند هواپیما به صورت پیوسته سوار شوند. همچنین می توانید بلیط های چند مسیره را برای تاریخ های مختلف نیز رزرو کنید. برای رزرو بلیط های چند مسیره می توانید به تعداد دلخواه، مسیر دیگر نیز اضافه کرده و به صورت یکجا اقدام به خرید کنید.

رزرو بلیط در کلاس های مختلف

دلتابان امکان رزرو انواع اقسام بلیط ها در کلاس های مختلف را به شما خواهد داد. کلاس های پروازی را می توان به ۳ نوع: اکونومی، بیزینس و فرست کلاس دسته بندی نمود.

بلیط های اکونومی کمترین میزان خدمات را در مقایسه با سایر انواع بلیط ها ارائه می کنند اما در مقابل میزان قیمت پایین تری هم خواهند داشت.

بلیط های بیزینس خدمات متوسطی را ارائه می کنند و برای پرواز های داخل کشور مناسب ترین انتخاب خواهند بود. بیزینس کلاس خواهد توانست رضایت تمامی مسافران را نسبت به خود جلب نماید و از طریق سایت دلتابان می توانید اقدام به رزرو بلیط بیزینس کلاس نمایید.

فرست کلاس بهترین کلاس پروازی است. این بلیط در کمتر پروازی ارائه خواهد شد اما در صورتی که می خواهید بهترین سفر را تجربه کنید خواهید توانست بلیط های فرست کلاس را رزرو کنید. فرست کلاس میزان قیمت بالاتری نسبت به سایر بلیط ها خواهد داشت.

بلیط

رزرو بلیط و هتل

دلتابان امکان رزرو بلیط و هتل را به صورت همزمان به شما خواهد داد. این خدمات باعث شده که بتوانید در مدت زمان کوتاه تری کلیه امورات مسافرتی خود را مدیریت کنید. برای رزرو بلیط و هتل باید بر روی آیکون وسط صفحه کلیک کنید. در این بخش مبدا و مقصد را مشخص کرده و سپس نوع بلیط مد نظر خود را انتخاب کنید. امکان انتخاب اختصاصی هتل نیز وجود خواهد داشت و به همین دلیل می توانید بهترین مورد را برای اقامت خود انتخاب کنید.

جستجو بلیط هواپیما دلتابان

پس از اینکه مبدا و مقصد، نوع بایط، تاریخ و... را مشخص کردید سیستم به صورت خودکار جستجو بلیط ها را آغاز خواهد کرد. سیستم قدرتمند دلتابان این توانایی را دارد که بتواند در مدت زمان کوتاه تری جستجو بلیط را به انجام برساند. موتور جستجو گران ترین و ارزان ترین بلیط ها را نیز به نمایش می گذارد و می توانید نحوه چیدمان بلیط ها را از گران به ارزان یا برعکس تعیین کنید تا انتخاب بلیط ساده تر باشد.

انتخاب بلیط هواپیما

پس از اینکه بلیط های هواپیما به نمایش درآمدند می توانید یکی از آنها را برای پرواز خود انتخاب کنید. امکان مقایسه بلیط ها نیز وجود خواهد داشت و به همین دلیل می توانید بهترین مورد را برای سفر خود انتخاب کنید. پس از انتخاب، اطلاعات بلیط را به صورت کامل مشاهده کرده و پس از صحت اطلاعات دکمه تایید را انتخاب کنید. سپس به صفحه پرداخت منتقل شده و مبلغ تعیین شده برای بلیط را پرداخت کنید. توجه داشته باشید که برای بلیط های سیستمی میزان قیمت بزرگسالان و خردسالان متفاوت است.

خدمات پشتیبانی دلتابان

یکی از مهمترین دلایلی که باعث محبوبیت دلتابان در میان مردم شده است را می توان داشتن خدمات پشتیبانی قوی دانست. در هر زمان از هفته می توانید با شرکت تماس گرفته و با کارشناسان زبده آن در ارتباط باشید. کارشناسان دلتابان به دلیل تبحر و مهارتی که دارند بهترین راهنمایی ها را به شما ارائه خواهند کرد و می توانید در انتخاب بلیط نیز از آنها کمک بگیرید.

بلیط

کنسلی بلیط هواپیما

اتفاقات غیرمنتظره هیچگاه خبر نمی کنند و چه بسا ممکن است شما از چندی قبل بلیط هواپیما خریداری کرده باشید اما بنا به دلایلی مجبور به عودت دادن آن شوید. در این صورت می توانید نسبت به کنسلی آن اقدام کنید. دلتابان کنسلی بلیط هواپیما را بسیار ساده تر کرده است و می توانید از طریق تماس تلفنی نیز اقدام به کنسل کردن بلیط هواپیما خریداری شده نمایید. توجه داشته باشید که در صورت کنسل کردن بلیط مبلغی از آن کسر خواهد شد و میزان آن بستگی به شرکت ارائه دهنده پرواز و همچنین زمان باقی مانده تا پرواز خواهد داشت.

خرید بلیط انواع ایرلاین ها

شاید شما بخواهید که بلیط هواپیما ایرلاین خاصی را برای پرواز خود خریداری کنید. دلتابان با تمامی شرکت های هواپیمایی قرارداد داشته و به همین دلیل جستجو جامعی را در اختیارتان قرار خواهد داد. پس از جستجو بلیط، نام شرکت ارائه کننده پرواز در جلو آن ذکر شده و می توانید متناسب با خواسته خود اقدام به خرید بلیط نمایید. بلیط های هواپیمایی ماهان بخش عمده ای از بلیط های دلتابان را تشکیل می دهند و می توانید به راحتی بلیط های این شرکت را از دلتابان خریداری کنید.

درباره دلتابان

دلتابان علاوه بر اینکه کلیه خدمات هواپیمایی را در اختیارتان قرار داده، تور های متعددی نیز به سراسر نقاط جهان برگزار می نماید. تور های لوکس تخصص این شرکت بوده و افرادی که می خواهند سفری بدون دغدغه داشته باشند قطعا دلتابان یک انتخاب مناسب است. شرکت دلتابان طی ۳ سال متوالی به عنوان بهترین برند گردشگری خارجی در کشور شناخته شده و این امر نشان دهنده کیفیت بالای خدمات آن است. در صورتی که تمایل به سفر خارجی با دلتابان داشته باشید مسئولین این شرکت نسبت به اخذ ویزا نیز اقدام خواهند کرد تا هیچ گونه نگرانی از این بابت نداشته باشید. امکان پیگیری خرید نیز تنها با وارد کردن شماره موبایل و کارت ملی امکان پذیر خواهد بود.