۰ نفر

استفاده از ردیاب بهتر است یا دزدگیر

۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۸:۰۲
کد خبر: 500545
استفاده از ردیاب بهتر است یا دزدگیر

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از انواع دزدگیر و یا ردیاب برای خودروهای مختلف، کار سرقت برای دزدان بسیار سخت و مشکل شده است و دیگر همانند قبل نمی توانند به راحتی کار خود را پیش ببرند. این روزها علاوه بر دزدگیر، ردیاب های پیشرفته ای برای خودرو ها تعبیه شده است که خیال صاحبان خودرو را راحت تر کرده است.

اما سوالی که برای اکثر افراد پیش آمده این است که استفاده از دزدگیر برای خودروها مناسب تر است یا ردیاب (GPS)؟

کارشناسان ما در گروه وایزر با ارائه این گزارش در نظر دارند تا شما را با مزایای استفاده از دزدگیر و ردیاب آشنا کرده تا توسط این توضیحات بتوانید محصول مناسب و مورد نظر خود را خریداری کنید.

مزایای استفاده از دزدگیر برای خودرو

همانطور که می دانید استفاده از دزدگیر برای خودرو مزایای بسیاری دارد. در واقع دزدگیر یک نگهبان همیشه همراه برای خودروهاست که می توانید با خیالی آسوده خودرو خود را به این نگهبان سپرده و به کارهای خود بپردازید. دزدگیرها با هشدارها و ایجاد سر و صدا صاحبان خودرو را از وجود خطر مطلع میکند که از مزایای بزرگ دزدگیرها محسوب می شود.

مزایا و معایب استفاده از GPS خودرو

GPS خودرو تکنولوژی است که توانسته در بازار جایگاه خود را به دست آورد و مورد توجه و اعتماد افراد زیادی واقع شود. این دستگاه دارای ویژگی ‌ها و مزایای بسیاری می ‌باشد. شما می‌ توانید با نصب جی پی اس خودرو از وضعیت‌ فعلی و حتی گذشته‌ ی خودرو خود اطلاع داشته باشید و خودرویتان را از راه دور ردیابی کنید. امکانات و مزایا جی پی اس خودرو باعث شده تا هر کسی نیاز به استفاده از این تکنولوژی را احساس نماید.

ردیاب جی‌پی‌اس دستگاه سخت‌افزاری است که در محلی خارج از دید در وسیله‌ی نقلیه‌ی شما نصب می‌شود. این دستگاه از یک سو با کاربر و از سوی دیگر با خودرو یا موتورسیکلت در ارتباط بوده و از این طریق امکان رصد و کنترل وسیله‌ی نقلیه را ایجاد می‌کند. ردیاب‌های جی‌پی‌اس وایزر تمامی قابلیت‌های مورد نیاز یک دزدگیر هوشمند را دارا بوده و می‌توانند نیازمندی‌های مصرف‌کنندگان را به خوبی تامین کنند.

مزیت استفاده از جی پی اس خودرو

از مزیت‌ های GPS خودرو می‌توان به موارد بسیاری اشاره نمود یکی از این موارد موقعیت ‌یابی خودرو به صورت آنلاین به صورت دقیق و در کم‌ترین زمان ممکن می‌باشد که از طریق تلفن همراه و یا در مواردی کامپیوتر شخصی ممکن می‌ باشد و همچنین از بسیاری از وضعیت‌ های خودرو و هشدارها می‌توانید از فاصله دور از آن ها مطلع شوید. اگر شرایط صحیح استفاده از یک GPS خودرو ارزان و با کیفیت رعایت شود، می ‌توانید از آن تا مدت زمان زیادی بدون هیچ مشکلی استفاده نمایید.

این دستگاه مزیت ‌های بسیاری دارد که باعث شده است توجه عموم مردم را به خود جلب کند و با ارائه‌ ی خدمات و البته گارانتی معتبر بر استقبال مردم تاثیر بسزایی گذاشته و افراد بسیاری آن را تهیه و مورد استفاده قرار می ‌دهند. از دیگر مزایای ردیاب GPS خودرو ارزان قیمت می ‌توان به ارائه‌ ی گزارش مسیر حرکت خودرو، تاریخ و زمان‌ هایی که خودرو شما حرکت کرده و غیره نیز اشاره کرد، که تمامی این ‌ها توانایی کنترل امنیت فوق ‌العاده‌ای را بر روی خودروی خود در اختیار شما قرار دهد.

انواع جی پی اس خودرو دارای معایبی نیز می باشد، مانند برخی از جی پی اس ها در مدت زمان هر 5 دقیقه به روز رسانی می شوند و یا برخی دیگر هر یک ساعت یکبار.

در برخی موارد اطلاعات اشتباه و یا ناقصی از دستگاه ردیاب برای تلفن همراه شما ارسال می‌ کنند و یا گاهی به دلیل کیفیت پایین دستگاه ردیاب ارائه شده و علاوه برآن یکی دیگر مشکلات ردیاب خودرو نداشتن گارانتی معتبر ممکن است در مدت بسیار کمی از کار بیفتد و قابل استفاده و راه‌اندازی مجدد نباشند.

جی پی اس وایزر

جی پی اس وایزر نوعی دزدگیر جی پی اس دار است که یکی از پیشرفته ترین انواع ردیاب خودرو می باشد وارد بازار شده که در ادامه با ویژگی آن و تفاوت آن با دزدگیر ساده آشنا خواهید شد.

این دستگاه ها با حجم بسیار کوچکی که دارند در خودرو‌‌‌ یا موتورسیکلت‌‌‌ در محلی خارج از دید نصب می ‌‌شوند تا با توجه به تنظیمات درخواستی صاحب خودرو در داخل اپلیکیشن نصب شده بر روی تلفن‌همراه، وی را از روشن شدن وسیله نقلیه، وارد شدن ضربه به وسیله نقلیه، باز شدن درب خودرو، حرکت و سرعت غیر مجاز مطلع گردانند. ویژگی منحصر‌‌به‌‌ فرد دزد‌‌گیر‌‌های ماهواره‌‌‌ ای کوچک بودن آن‌ ها است، به‌ طوری که در هر قسمتی از خودرو یا موتورسیکلت قابل نصب هستند و سارق به راحتی قادر به کشف محل آن نخواهد شد. از آنجایی که این دستگاه ‌‌های ماهواره‌‌‌ ای به یک باتری داخلی مجهزاند، می ‌‌‌توانند حتی زمانی که از برق خودرو قطع شوند تا چندین ساعت مکان وسیله ‌ی نقلیه را از طریق سیگنال ‌‌‌های ماهواره‌‌ ای به صاحب خودرو ارسال نماید.

مقایسه دزدگیر ساده و جی پی اس وایزر

دزد‌‌گیر‌‌‌ و ردیاب خودرو با ابزارهای پیشرفته ‌‌تر نسبت به دزد‌‌گیر‌‌های معمولی می ‌‌توانند صاحب خودرو را در وضعیت هوشیار قرار دهند. در دزد‌‌گیر‌‌های غیرماهواره‌‌ ای با توجه به میزان حساسیت سیستم حفاظتی، سیگنال ‌‌ها‌‌یی به ریموت کنترل ارسال می‌‌‌ گردید و اگر صاحب خودرو در فاصله ‌ای دور از وسیله ‌‌ی نقلیه قرار داشت می‌‌ توانست متوجه خطری که آن را تهدید می ‌‌کند شود. قابلیت این دزد‌‌گیر‌‌ها به مرور بیشتر شد تا جایی که بر روی ریموت کنترل ‌‌‌های تصویری، باز شدن درب خودرو یا ضربه نمایش داده می ‌‌شود. این دزد‌‌گیر‌‌‌ها کاملا کاربردی و ایجاد کننده مانع قوی برای سرقت‌ خودرو هستند اما بعد از قطع سیم برق دزد‌‌گیر، کارایی نخواهند داشت.

اما رد‌‌یاب‌‌ های ماهواره‌‌ای خودرو را ردیابی می ‌‌کنند. این مهم‌ ترین ویژگی یک دزد‌‌گیر ماهواره ‌‌‌ای نسبت به دزد‌‌گیر های نسل قبل است. وسیله ‌‌‌ی نقلیه‌‌‌ ای که به سیستم GPS مجهز است با دقتی بسیار بالا، اطلاعات را از طریق پیامک (پیام متنی) یا اپلیکیشن به تلفن همراه صاحب خودرو ارسال می ‌‌کند.

علاوه بر امکان نظارت بر موقعیت وسیله نقلیه، کاربر می تواند در صورت بروز اتفاق از راه دور و بدون محدودیت جغرافیایی وسیله نقلیه خود را متوقف کند. مقایسه بین دزدگیر و جی پی اس وایزر در جدول ذیل نشان داده شده است.

دزدگیر

سخن پایانی

اگر به دنبال خرید ردیاب خودرو با قیمت مناسب و کیفیت عالی هستید، ما به شما (جی پی اس وایزر (www.wizerco.com)) را پیشنهاد می دهیم.

امروزه دیگر دزدگیرهای خودرو جوابگوی همه‌ی نیازمندی‌های کاربران نیستند. دلیل اصلی این امر، غیرقابل استفاده بودن دزدگیر در مواقعی که فاصله‌ی کاربر با وسیله‌ی نقلیه‌ی خود زیاد باشد است. سامانه‌ی ردیابی وایزر علاوه بر حل این مشکل امکانات متنوعی را برای افزایش هرچه بیشتر امنیت وسیله‌ی نقلیه‌ی ما فراهم کرده است.