۰ نفر

با انجام هر یک از مراحل زیر در گوگل بهتر دیده شوید

۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۵۳
کد خبر: 500543
با انجام هر یک از مراحل زیر در گوگل بهتر دیده شوید

هر چه جلوتر پیش می رویم روند انجام کسب و کارهای سنتی کاهش یافته و روز به روز به انجام کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین افزوده می شود. با این حال این موضوع بر همگان روشن شده که دیگر داشتن یک کسب و کار آنلاین از موارد ضروری می باشد. این مسئله موجب شده تا اکثر افراد به فکر داشتن یک وب سایت برای کسب و کار خود باشند.

اما سوالی که برای همه ممکن است به وجود آید این است که آیا تنها با داشتن وب سایت می توان کسب و کار خود را رونق داد؟

در پاسخ باید بگوییم خیر، تنها داشتن وب سایت پیشرفتی در کسب و کار حاصل نخواهد کرد. برای دیده شدن در بهترین جایگاه های موتورهای جستجوی گوگل، در کنار داشتن وب سایت مراحل دیگری هم وجود دارد که باید طی شوند.

کارشناسان ما در پیام آوران پارسیان با ارائه این مقاله در نظر دارند تا روندهای بهتر دیده شدن در مناسب ترین صفحات جستوجوگر گوگل را برای شما عزیزان به اشتراک بگذارند تا با انجام هر یک بهترین نتایج را از موتورهای جستجوگر گوگل دریافت کنید.

گام اول: انجام طراحی وب سایت

طراحی سایت اولین مرحله ورود به تجارت آنلاین است، زمانی بود که داشتن وب سایت تنها یک روش مدرن اطلاع رسانی بود اما با وجود 36 میلیون مصرف کننده اینترنت در ایران دیگر داشتن سایت امری ضروری و غیر قابل انکار است. این روز ها بیشتر مشتریان یا کارفرمایان کمتر وارد شرکت های ما می شوند و بیشتر از هر روش دیگری با سایت ما ارتباط می گیرند. پس طراحی سایت کار آمد بیشتر از دکور شرکت و عوامل محیطی موجب جذب کارفرما می شود.

در واقع باید بگوییم طراحی وب سایت یک فرآیند برنامه ریزی شده، مفهوم سازی و تنظیم محتوای مورد نظر برای فضای اینترنت و دنیای بهینه سازی وب سایت می باشد. امروزه طراحی سایت به صورت اختصاصی در انواع زمینه های طراحی سایت فروشگاهی، آژانس هواپیمایی، گردشگری، خدمات زیبایی و کلینیک و غیره انجام می شود که کسانیکه قصد انجام طراحی سایت دارند می توانند متناسب با حوزه کسب و کار خود، سایت مورد نظر خود را انتخاب کنند.

15

طراحی وب سایت مناسب برای کسب و کار اینترنتی

گام دوم: بهینه سازی وب سایت را فراموش نکنید

دیگر همه معنی سئو یا بهینه سایت را می دانند. در واقع سئو سایت برای موتورهای جستجو، فرآیندی است که جدای از اهمیت آن در حضور مناسب در موتورهای جستجوی معتبر ، می تواند بازدهی وب سایت را افزایش داده و موجب جذب مخاطبان بیشتری جهت بازدید از سایت شما شود.

سئو (SEO) search-engine-optimization روشی برای ارتقاء یک وب سایت به منظور افزایش تعداد بازدیدکننده هایی است که از موتور های جستجو دریافت می کند.

اهمیت سئو یا بهینه سازی کردن سایت از آنجا ناشی می شود که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده میکنند.و اهمیت بهینه سازی جایی به اوج خود میرسد که اکثر مردم فقط به صفحه‌ی اول نتایج جستجو نگاه میکنند. بنابراین برای داشتن ترافیک بالا از طرف موتورهای جستجو، این مسئله الزامی است که سایت شما در صفحه‌ی اول نتایج جستجو قرار گیرد.

  • اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا میکنند، از اینرو بهینه سازی (سئو) مناسب کلید شما برای رسیدن به بازدید بیشتر است.
  • علاوه براین موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار میدهند که آنها بدنبالش هستند به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر ارزش سئو را دوچندان خواهد کرد.
  • کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو اهمیت بالایی دارند، تجربه نشان داده است که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل میتواند موفقیت هر شرکتی را تضمین کند، بازدید بدست آمده از روش سئو بر هر نوع تبلیغ برتری داشته و هزینه کمتری را نیز به شما تحمیل خواهد کرد.
  • هر وب سایتی که به سوی تجارت و بازرگانی حرکت میکند، باید صفحات وب خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کند. هدف نهایی یک وب سایت جلب کاربران اینترنتی میباشد، و مطالعات نشان داده است که پهنه عظیمی از کابران اینترنتی وب سایت ها را در موتورهای جستجو پیدا کرده اند.

16

در کنار طراحی وب سایت، بهینه سازی و سئو را فراموش نکنید

تبلیغات در گوگل چیست و چگونه انجام می شود؟

تبلیغات در گوگل (Google AdWords) به سرویس آنلاین گوگل گفته می شود که به بازاریابان اینترنتی این اجازه را می دهد تا با رقبای خود در دنیای تجارت رقابت کرده و تبلیغات خود را در نتایج جستجوی گوگل در بالاترین جایگاه نمایش دهند. تبلیغات آنلاین گوگل بر اساس کلمات کلیدی انتخابی مدیران وب سایت ها و همچنین جستجوی کاربران نمایش داده می شود. گوگل ادوردز به مثابه یک حراجی است. شما باید بودجه و پیشنهاد خود را در هنگام ثبت نام مشخص کنید. از آنجاییکه گوگل می خواهد درآمد خود را به بالاترین حد ممکن برساند، تبلیغات وب سایتی را نمایش می دهد که بیشترین پیشنهاد را برای آن کلمه کلیدی داده است. در صورتی که تبلیغات شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد، هزینه ی پرداختی که بابت هر کلیک کاربر (CPC)  از بودجه ی شما کسر می شود کمتر از تبلیغاتی است که کیفیت مناسبی نداشته باشد.

برای تبلیغ در گوگل و قرارگیری در بهترین نتایج گوگل باید هوشمندانه عمل کنید و پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که برای انجام تبلیغات در گوگل ادوردز از شرکت های معتبر راهنمایی لازم را دریافت کنید.

17

زودتر دیده شدن در صفحات گوگل با تبلیغات در گوگل (Google Ads)

برای انجام صفر تا صد یک وب سایت به چه کسی می توان اعتماد کرد؟

با توجه به توضیحات بالا متوجه این موضوع می شویم که انجام هر یک از مراحل نام برده شده، نیاز به نیروهای متخصص و مجرب دارد. اما چگونه و به چه کسی می توانیم وب سایت کسب و کار خود را بسپاریم تا بتوانیم بهترین نتایج را در موتورهای جستجوگر گوگل کسب کنیم؟

در پاسخ باید بگوییم شرکت های تبلیغاتی مختلفی جهت انجام این مراحل وجود دارند که تمام مراحل را به صورت یکجا و یا هر یک از مراحل را به صورت جدا انجام می دهند.

شرکت پیام آوران پارسیان، (www.papgroup.ir) یکی از شرکت های تبلیغاتی در همین زمینه می باشد که می تواند صفر تا صد وب سایت خود را از طراحی سایت تا بهینه سازی و سئو و تبلیغات در گوگل با خیالی آسوده به این مجموعه بسپارید. با مراجعه به وب سایت پیام آوران پارسیان می توانید از تمامی خدماتی که این شرکت ارائه می دهد، مطلع شوید.