۰ نفر

خرید بهترین محصولات شرکت کاوشکام آسیا

۲۳ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۴۹
کد خبر: 497575
خرید بهترین محصولات شرکت کاوشکام آسیا

قطعا افراد مختلفی هستند که با محصولاتی همچون ردیاب خودرو، دستگاه نوار قلب، دیتالاگر دما و رطوبت، نرم افزار مدیریت ناوگان هرمس و ... آشنا نبوده و بسیاری از ویژگی ها و مزایای استفاده آن را نیز نمیشناسند.

هر یک از محصولات نام برده دارای ویژگی ها و مزایایی هستند که کارشناسان ما در شرکت کاوشکام آسیا با ارائه این گزارش در نظر دارند با ویژگی ها و مزایای هر یک از محصولات خود آشنا کنند.

دستگاه جی پی اس خودرو شرکت کاوشکام آسیا

یکی از دستگاه های معروف شرکت کاوشکام آسیا که افراد بسیاری را به خود جذب کرده است، دستگاه جی پی اس خودرو است.

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و افزایش امنیت و ایمنی خودروها، نیاز به استفاده از ردیاب خودرو به میزان قابل توجهی احساس می‌ شود. با استفاده از ردیاب (یا اصطلاحاً جی پی اس ) می‌ توانید امنیت خودرو و موتورسیکلت‌ های شخصی و هم‌چنین مدیریت ناوگان‌ های حمل و نقل سازمان‌ ها را بهبود داد. ردیاب (یا اصطلاحاً جی پی اس) خودرو یک سخت‌ افزاری جهت تعبیه در داخل خودرو است. ردیاب‌ ها با توجه به ویژگی‌ ها در انواع متنوعی طراحی، تولید و ارائه می‌ گردد. مزایای ردیاب خودرو بسیار زیاد بوده که مهم‌ ترین آن‌ ها اطلاع از موقعیت جغرافیای وسیله‌ ی نقلیه می باشد. هرچند نحوه‌ ی کار کرد انواع ردیاب خودرو متفاوت است، با این وجود همگی این تجهیزات بر پایه‌ ی یک هدف طراحی و تولید می‌گردند. لازم به ذکر است قیمت ردیاب خودرو نیز با توجه به ویژگی‌ های آن متفاوت می باشند.

اصلی‌ترین وظیفه ردیاب خودرو، دریافت موقعیت مکانی متحرک و ارسال آن در بستر ارتباطی تعریف شده به سرور مرکزی می‌باشد. علاوه بر کارایی اصلی در دستگاه ردیاب X3، قابلیت‌های فراوانی، همچون تشخیص وارد شدن ضربه، باز شدن درب و حرکت خودرو، به منظور افزایش امنیت وسیله نقلیه به عنوان یکی از دارایی‌ های ارزشمند سازمان‌ها در نظر گرفته شده است.

س

دستگاه جی پی اس خودرو

دستگاه نوار قلب ECG شرکت کاوشکام آسیا

در بسیاری از بیماران، آریتمی ‌های قلب دایمی نیست. ممکن است به هنگام مراجعه بیمار به مطب، نوار قلب ECG کاملا طبیعی باشد ولی با خروج بیمار از مطب و در حین زندگی روزمره آریتمی خود را نشان دهد. گاهی ممکن است برای تعیین شدت و اهمیت آریتمی یا ارتباط آن با علایم بیمار لازم باشد نوار قلب ECG بیمار برای مدت طولانی بررسی شود. در این موارد از روشی به نام هولتر Holter استفاده می‌شود.

هولترهای موجود با کابل به بدن بیمار وصل شده و انجام فعالیت‌ های روزانه را برای بیمار سخت می‌کنند. از طرف دیگر برای خواندن نوار قلب‌ های ذخیره شده و بازبینی آنها توسط متخصص قلب، بیمار باید به کلینیک مراجعه کند. علاوه بر این ظرفیت حافظه آنها محدود بوده و احتمال از دست رفتن آریتمی‌ های نادر در آنها خیلی بالاست.

شرکت کاوشکام با طراحی و تولید دستگاه الکتروکاردیوگرام قلب سبز مدل ECG Patch به عنوان بخشی از راه‌ حل‌های جامع پزشکی از راه ‌دور این مشکلات را حل کرده است. این دستگاه بر روی سینه فرد مشکوک به بیماری قلبی چسبانده می‌شود. با توجه به وزن کم و ابعاد کوچک، این دستگاه مزاحم فعالیت‌ های عادی بیمار نخواهد بود. ECG Patch با بلوتوث به گوشی موبایل وصل شده و نوار قلب ECG را 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته ذخیره کرده و با اتصال گوشی به اینترنت نوار‌قلب‌های ذخیره شده برای تیم پزشکی ارسال می‌شود و نیازی به مراجعه بیمار به کلینیک نیست.  با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های الکترونیک مصرف برق این دستگاه به شدت کاهش یافته به طوری که با یک باطری سکه‌ای به مدت دو هفته می‌تواند نوار قلب را ذخیره و ارسال کند. علاوه بر این بیمار می‌تواند با فشار دادن دکمه روی دستگاه عارضه‌هایی مانند تنگی‌نفس، تپش قلب و درد قفسه سینه را اعلام کند.

جهت اطلاع از قیمت دستگاه نوار قلب شرکت کاوشکام آسیا می توانید با این مجموعه تماس گرفته تا اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

سس

دستگاه نوار قلب ECG شرکت کاوشکام آسیا

دیگر محصولات شرکت کاوشکام آسیا

از دیگر محصولات شرکت کاوشکام آسیا که افراد بسیاری را به خود جذب کرده می توان به هر یک از موارد زیر اشاره کرد:

  • دیتالاگر دما و رطوبت
  • پروب از راه دور
  • مودم LTE
  • نوار قلب ECG
  • نرم افزار مدیریت ناوگان هرمس
  • نرم افزار پایش محیطی سرنا
  • نرم افزار پایش شبکه موبایل
  • نرم افزار قلب سبز

خرید انواع محصولات کاوشکام آسیا

شما عزیزان می توانید جهت آشنایی با ویژگی ها و مزایای هر یک از محصولات نام برده شده، دریافت اطلاع قیمت و همینطور برای خرید هر یک از انواع محصولات از طریق وب سایت شرکت کاوشکام (www.kavoshcom.com) و یا تماس با مشاورین آن اقدام کنید.

گروه کاوشکام آسیا، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت مخابرات و فناوری اطلاعات در کشور، در سال 1370 توسط تعدادی از اعضاء هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف تاسیس گشت. فعالیت اولیه این گروه طراحی و ساخت مدارهای مجتمع الکترونیکی-مخابراتی و صادرات خدمات مهندسی بوده و پس از آن در ارائه راهکارهای فنی و مهندسی در حوزه سیستم‌های الکترونیکی مخابراتی و فناوری اطلاعات و ارتباطات به طور مستمر فعال بوده است.

در حال حاضر خدمات این گروه شامل مشاوره، طراحی، تامین و تولید، اجرا و پشتیبانی در زمینه‌های سیستم‌های پیشرفته الکترونیکی و شبکه‌های مخابراتی است. این شرکت با استفاده بهینه از انگیزه و تجربه نیروی انسانی متخصص و توانمند در راستای اهداف کلان خود گام بر می‌دارد.