۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

صف‌ خرید ۴.۸هزار میلیاردی بورس امروز!

۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۷
کد خبر: 486208
صف‌ خرید ۴.۸هزار میلیاردی بورس امروز!

در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه جمع صف‌های خرید حدود چهار هزار و ۸۸۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۷۰۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۱۷۵میلیارد تومان می‌رسد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در بورس امروز و تا این ساعت از معاملات (10صبح) بیشترین تقاضا در صفوف خرید تاپیکو، خگستر و خزامیا به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین حدود ۳۱۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش تلیسه، گشان و فوکا در نوبت انتظار است.

بورس امروز

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۲۳۰میلیارد تومان (۴۳درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۱۰۰میلیارد تومان (۶۵درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۵۱نماد و حجم صف‌های فروش در ۲۶نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.گفتنی است حجم صف شیر و گوشت زاگرس شهرکرد (زشگزا) به ۹.۳درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«محصولات شیمیایی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۶۱۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «خودرو و ساخت قطعات» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن بیش از ۴۲۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «زراعت و خدمات وابسته» با فشار فروش ۳۹۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۶درصد از چهار هزار و  ۵۸۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع حدود چهار هزار و ۸۳۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۹۵درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۹هزار و ۴۰۰میلیارد تومان خواهد رسید.

بورس امروز