۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

حقیقی‌های بورس چه خریدند و فروختند؟ (۱۳۹۹/۹/۹)

۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۱۹
کد خبر: 485672
حقیقی‌های بورس چه خریدند و فروختند؟ (۱۳۹۹/۹/۹)

حقیقی‌ها حدود هزار و ۱۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۱۹هزار و ۵۶۰میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۹۰درصد یعنی ۱۷هزار و ۶۲۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۵درصد از کل معاملات شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در جریان معاملات بورس امروز تهران بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «خودرو و ساخت قطعات» و «شرکت‎های چند رشته‌ای صنعتی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «بانک‌ها و موسسات اعتباری» به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

حقیقی‌های بورس چه خریدند و فروختند

سه نماد خودرو، شستا و فارس لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به وبملت، شپنا و وبصادر معطوف بود.

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری شرکت ایران خودرو  معادل ۱۴۵میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی بانک ملت با برتری ۷۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۸۸ نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۹۰ نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول هزار و ۶۰۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۶۱۰میلیارد تومان بود.

حقیقی‌های بورس چه خریدند و فروختند