۰ نفر

نکات خرید انواع درب اتوماتیک : کرکره برقی ، جک بازویی درب پارکینگی

۴ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۲
کد خبر: 484300
نکات خرید انواع درب اتوماتیک : کرکره برقی ، جک بازویی درب پارکینگی

امنیت ساختمان و محل کار می تواند یکی از مهم ترین فاکتورها برای انتخاب هر ساختمانی باشد. شما به عنوان صاحب ساختمان، باید تمام اقدامات را صورت دهید که هم خود ساختمان و هم ساکنین آن در امنیت کامل باشند. اما در جهانی که نرخ جرم و جنایت همواره در حال افزایش است، این کار می تواند دشوار باشد.

در زیر به مرور بعضی از محصولات برقی امنیتی میپردازیم : که شامل کرکره برقی و جک بازویی پارکینگ میباشند .

کرکره برقی

خرید کرکره های برقی به این معنی است که شما در حفظ حریم خصوصی و امنیت خانواده سرمایه گذاری کرده اید . برای اینکه درب منازل و یا سایراماکن به آسانی باز و بسته شود ، نصب درب کرکره ای اتوماتیک پیشنهاد می شود . بعنوان مثال هنگام پارک خودرو در پارکینگ ، دیگر نیازی به پیاده شدن و باز کردن در نیست . پس این محصول به گونه ای طراحی و تولید شده است که به راحتی خراب نشود و علاوه بر امنیت ، رفاه را نیز برای شما به ارمغان بیاورد.

کرکره ها در انواع ، اندازه و شکل های مختلفی وجود دارند که می توان آنها را به راحتی در مکان های مختلف به اجرا درآورد.

کرکره برقی تا حد بسیار زیادی می تواند تضمین کننده و تامین کننده امنیت یک محیط باشد . این محصول دارای تیغه های مقاوم و مستحکم است که مواد سازنده آن ها در هر مدل با دیگری متفاوت است . بهینه کردن مصرف انرژی نیز یکی از مهم ترین نکات و ویژگی های یک کرکره اتوماتیک است . در کنار این ویژگی های مهم یک ویژگی دیگر به نام زیبایی نیز وجود دارد.

تیغه کرکره برقی اتوماتیک ( کرکره ریموت دار ) اگر بخواهید ارزان قیمت بخرید مطمئنا از جنس آلومینیم ضایعات می باشد .این نوع از کرکره برقی اتوماتیک بعد از مدت کوتاهی به صدا افتاده و به مرور قفل های آن مستهلک و در انتها از هم جدا خواهند شد .

سوال 1- کدام نوع تیغه کرکره برقی ضد سرقت است؟

جواب – انواع مختلف تیغه کرکره معمولاً از نظر امنیت ، تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند ، پس فریب تبلیغات فروشندگان را نخورید و فکر نکنید یک مدل خاص ضد سرقت است و مدل دیگری ضد سرقت نیست. اصولاً کار اصلی کرکره برقی بالا بردن امنیت است و تمام انواع آن جهت ضد سرقت نمودن محل طراحی شده اند.

سوال 2- کدام تیغه ها ارزانتر و کدامیک گرانتر است؟

جواب – معمولاً تیغه های آلومینیوم ، گالوانیزه و فولادی قیمت نزدیک به یک دیگر دارند. البته تیغه آلومینیوم با توجه به طراحی 2 جداره خود تغییر فرم و خرابی خیلی کمتری دارد.

تیغه های شفاف پلی کربناتی از انواع دیگر گران قیمت تر هستند.

سوال 3- کدام موتور گران قیمت تر و کدامیک ارزانتر است ؟

جواب- موتور ساید اندکی گرانتر است. اگر درب شما کوچک است و تردد کم است موتور تیوبلار انتخاب نمایید.

ولی اگر درب بزرگ و تردد زیاد است با حدود 35% هزینه بیشتر می توانید موتور ساید را انتخاب نمایید.

سوال 4- تاثیر شرایط جوی بر روی عملکرد کرکره برقی چگونه است؟

جواب -کرکره برقی به آسانی در برابر باد و باران عمل می کند. از دیگر مزایای استفاده از کرکره می توان به سازگار با همه شرایط جوی ، امنیت و عمر بیشتر نسبت به درهای قدیمی و سنتی اشاره کرد . لازم به ذکر است که قطعی برق نیز خللی در عملکرد کلی کرکره ایجاد نمی کند ، زیرا کرکره برقی  با دست نیز قابل حرکت می باشد .

در ساخت کرکره برقی از تیغه های مخصوص، موتور و سایر تجهیزات استفاده می شود و به طور کلی می توان گفت تفاوت آن ها در نوع تیغه ها و موتور می باشد. برای مثال موتور هایی که در انواع قدیمی تر این محصول مورد استفاده قرار می گرفتند، دارای صدای زیاد و جنس تیغه های آن ها نیز ضعیف تر بوده است. از این رو برای برطرف کردن این مشکل تیغه های آلومینیومی یا فولادی جایگزین تیغه های قدیمی تر شدند.

قبل از اینکه بخواهیم وارد بحث قیمت درب کرکره ای برای مغازه و درب کرکره پارکینگ شویم باید بگوییم که امنیت انواع کرکره برقی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد. پس واژه های مانند کرکره ضد سرقت و امثال آن را جدی نگیرید و فکر نکنید که یک نوع خاص کرکره ضد سرقت است و نوع دیگر ضد سرقت نیست. ولی نوع نصب در بالا بردن امنیت خیلی تاثیر گذار است و اگر بعضی قطعات خاص و البته ارزان قیمت نصب نشوند ، امنیت کاهش پیدا می کند.

فروش و نصب کرکره برقی در تمامی شهر های ایران به صورت تخصصی در ایمن صنعت ( سازه تک ) شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با کار شناسان ما جهت اطلاع از قیمت ها و راهنمایی در انتخاب نوع کرکره برقی خود تماس حاصل فرمایید.

محاسبه قیمت کرکره برقی با توجه به جنس و نوع آن متفاوت است. قیمت ساخت و نصب کرکره اتوماتیک بر اساس متر مربع محاسبه میشود . درب کرکره ای اتومات ریموت دار ترکیبی از کرکره های قدیمی دستی و افزونه هایی از مدارات مرتبط و موتور الکترونیکی ، جهت باهوش کردن سیستم حرکتی آن می باشد. کرکره اتوماتیک یا کرکره کنترلی ریموت دار معمولا بسته به نوع تیغه و متریال ساخته شده دارد.

بب

جک درب اتوماتیک پارکینگ ( تک لنگه )

از یک لنگه درب تشکیل شده که به طرف راست یا چپ باز می شود. دربهای تک لنگه یک فضای نود درجه ای را کاملا باز می نماید و امکان رفت و آمد اتومبیل را در مسیر پارکینگ راحت تر می کند.باید اضافه کرد که استفاده از قفل برقی در دربهای اتوماتیک تک لنگه ضروری می باشد و در صورت نبود قفل برقی احتمال خطر باز شدن درب بر اثر فشار زیاد بالا می باشد.

این نوع از جک بازویی در مکان هایی استفاده  می شوند که از یک سمت فضای زیادی وجود داشته باشد. برای نمونه ساختمان هایی که در طبقه همکف و یا در زیر زمین پارکینگ دارند بیشترین استفاده را از این نوع درب پارکینگی دارند.

درب پارکینگی تک لنگه قابلیت نصب در پارکینگ های مسقف و ساختمان های شمالی و حیاط دار را دارند، اما توصیه می شود از لحاظ فنی این دربها در ساختمان هایی که درب پارکینگ آن زیر واحد ساختمان است استفاده نشوند. به این علت که عرض این درب به طور معمول از ۲٫۳۰ متر به بالاست و اگر جک پارکینگی دو سرعته نباشد هنگام بسته شدن سرعت درب کم نمی شود و کوبیده می شود و باعث آلودگی صوتی می گردد .

جک درب اتوماتیک پارکینگ ( دو لنگه )

قالب و فرم این دربها به این صورت است که دو لنگه درب در کنار هم قرار گرفته و باز شدن دربها توسط جک ها فضای خوبی را برای تردد وسایل نقلیه فراهم می سازد. دربهای دولنگه بیشترین استفاده را دارد و می توان گفت بیش از ۸۰ درصد دربهایی که در کشور وجود دارد ازاین نوع می باشد. درب اتوماتیک دو لنگه در ساختمان های مسقف و یا حیاط دار استفاده  می شود و به اندازه ی طول هر لنگه درب ،باید فضا داخلی آن را آزاد گذاشت تا جای خالی برای باز و بسته شدن درب محیا باشد.

امکان باز شدن درب اتوماتیک دو لنگه به صورت جک بازویی و جک زیر سطحی امکان پذیر می باشد که هر کدام مزایای خود را دارند و برای ساختمان های مختلف قابل استفاده می باشند .

انتخاب در صورت داشتن فضایی مناسب برای باز و بسته شدن در درب بازویی تک لنگه: اشغال فضای یک سمت در

درب بازویی

درب بازویی دو لنگه: اشغال فضای دو طرف در

درب ریلی

انتخاب در صورت داشتن فضای عرضی مناسب برای باز و بسته شدن درب به صورت کشویی

جک درب

جک هیدرولیکی

مناسب برای درهای سنگین و مکان هایی با رفت و آمد زیاد

جک گیربکسی

آسیب پذیر تر از هیدرولیکی و جدا بودن بخش مکانیکی از الکترونیکی

جک پنتوماتیک

کم بودن مصرف انرژی و آرام و بدون سر و صدا- مناسب برای مکان هایی که امکان سیم کشی وجود ندارد

ببب

جهت نصب جک درب و کرکره برقی و دوربین مدار بسته و مشاوره رایگان می‌توانید با گروه ایمن صنعت ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس بگیرید .