۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

صف‌ فروش ۳.۴هزار میلیاردی بورس امروز!

۲۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۰۸
کد خبر: 481746
صف‌ فروش ۳.۴هزار میلیاردی بورس امروز!

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه از معاملات بورس امروز، جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۱۹۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۴۶۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و ۲۷۰میلیارد تومان می‌رسد.

به گزارش اقتصادآنلاین، تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش وآیند، وملی و فوکا به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده ۳۲۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید کاما، فملی و بترانس در نوبت انتظار است.

برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

صف‌ فروش ۳.۴هزار میلیاردی بورس امروز

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۸۲۰میلیارد تومان (۶۹ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر هزار و ۵۱۵میلیارد تومان (۴۴ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۳ نماد و حجم صف‌های فروش در ۷۰ نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف س.توسعه و عمران استان اردبیل (ثتوسا) به ۱۲.۹درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش چهار هزار و ۶۰۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۴۰۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «استخراج کانه‌های فلزی» با تقاضای خرید ۱۷۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۹درصد از چهار هزار و ۶۵۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع چهار هزار و ۲۲۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۱۰درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هشت هزار و ۸۷۰میلیارد تومان خواهد رسید.

صف‌ فروش ۳.۴هزار میلیاردی بورس امروز